Chidaneh.com placeholder image

امکانات بی نظیر در آشپزخانه های جمع و جور!

به قلم: تحریریه چیدانه

آشپزخانه: یک آشپزخانه کوچک می‌تواند تمام ملزومات آشپزی برای یک فضای نشیمن کوچک‌تر را فراهم کند. همچنین چنین آشپزخانه‌ای می‌تواند در یک خانه بزرگ راحتی و آسایش به ارمغان بیاورد. اگر بخواهید به یک خانه کوچک نقل مکان کنید و یا بخواهید یک آشپزخانه کوچک در زیرزمین خانه تان بسازید، طراحی‌هایی که در ادامه می‌آیند ایده‌های زیادی به شما می‌دهند.

 

تابلو فرش ریحان

این آشپزخانه کوچک دارای یک سینک، یک مایکروفر، و یک یخچال کوچک است. چنین چیدمانی بسیار مناسب یک کلبه، فضای مخصوص مهمانان، و یا یک دفتر کار است.

 

این آشپزخانه کوچک بسیار هوشمندانه طراحی شده است. این آشپزخانه، آشپزخانه دوم این خانه است و در کنار اتاق غذاخوری قرار گرفته است. این آشپزخانه دارای یک یخچال و یک فریز کشویی است و قهوه و دیگر نوشیدنی‌ها را به راحتی می‌توان در آن سرو کرد. سینک و بار را می‌توان به طور کامل در پشت درهای چوبی زیبای آن پنهان کرد. 

 

در این آشپزخانه کوچک قفسه‌های بدون در فضاهای نگهدارنده کافی را فراهم می‌ کنند. این چیدمان مناسب استفاده از آشپزخانه را بسیار ساده کرده است.

 

بسیاری از وسایل موجود در بازار طراحی یک آشپزخانه کوچک را ساده‌تر کرده‌اند. مایکروفر این آشپزخانه کوچک که در یکی از کشوها جا گرفته است بسیار مناسب درست کردن ذرت بوداده یا نوشیدنی‌های گرم است.

 

این آشپزخانه کوچک طراحی فوق‌العاده خوبی دارد. این آشپزخانه متعلق به خانه ییلاقی یک خانواده بزرگ است. این خانه دارای فضاهای بزرگ‌تری است که هر کس می‌تواند در آن زندگی کند و از امکانات این آشپزخانه استفاده کند.

 

این آشپزخانه کوچک کم‌تر از 3 متر عرض دارد و امکانات فراوانی برای پخت‌وپز را در اختیار مالک آن قرار می‌دهد. این آشپزخانه کوچک دارای یک یخچال، یک سینک، یک اجاق گاز، یک مایکروفر، یک ماشین ظرف‌شویی کوچک، و یک فضای مخصوص آشپزی است.

 

آشپزخانه‌های کوچک بسیار مناسب خانه‌های نقلی یا سوئیت ها است. این آشپزخانه کوچک دارای یک یخچال کم‌مصرف، یک سینک، و یک مایکروفر است.

 

یک آشپزخانه کوچک می‌تواند جایی باشد که شما می‌توانید سلیقه خود را به تمامی اعمال کنید. این آشپزخانه کوچک علاوه بر این‌که بسیار کاربردی است دارای طراحی فوق‌العاده زیبایی است.

 

این آشپزخانه کوچک 2 متری به دلیل قرار گرفتن در کنار در پشتی به نوعی کفش‌کن و انباری نیز هست. این آشپزخانه کوچک دارای یک سینک، یک قسمت نوشیدنی، و یک ماشین یخ‌ساز است.  

 

این آشپزخانه کوچک برای اقامت موقت طراحی شده است که دارای یک اجاق گاز رومیزی دو شعله، یک سینک، و یک یخچال کوچک است. توجه کنید که پنجره بزرگ به جای دیواره‌های پشت سینک طراحی شده است.

 

آشپزخانه‌های کوچک معمولا در امتداد یک دیوار ساخته می‌شوند. آن‌ها را هم‌چنین در گوشه‌ای از اتاق می‌سازند. البته در نهایت همه چیز به ابعاد اتاق بستگی دارد. 
این آشپزخانه کوچک دارای یک سینک، یک مرکز نوشیدنی، و یک ماشین ظرف‌شویی است.

به ما بگویید: انتظارات شما از یک آشپزخانه کوچک چیست؟

 

منبع: houzz | ترجمه شده توسط تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
avina در تاریخ 10 تیر 1393
واقعا زیبا و منحصر به فرد بودن. ممنون از چیدانه
پوریا در تاریخ 10 تیر 1393
خیلی خوبه باهمه کوچکی همه انتظاراتمون از آشپزخونه رابرطرف می کنه البته تو بعضی هاش نمیشه قرمه سبزی پخت میشه؟
[email protected] در تاریخ 10 تیر 1393
جالب بود. به نظر من اگه بشه جوری از فضا استفاده کنیم که بعضی وسایلی که بیشتر لازمه رو هم بشه به صورت آویز در آشپزخونه نصب کنیم هم فضا رو شلوغ نکنه هم به زیبایی اش کمک کنه عالی میشه

ثبت دیدگاه