Chidaneh.com placeholder image

خانه 45 متری پاستیلی!

فضاهای کوچک: این فضای ملایم و زیبا توسط شرکت معماری Int2 در مسکوی روسیه طراحی شده است. چیزهای دوست‌داشتنی زیادی در این آپارتمان 45 متر مربعی وجود دارد: وسایل سرگرمی، فضاهای نگهدارنده هوشمندانه، رنگ‌های ملایم، و اید‌ه‌های خلاقانه که در سراسر فضای نشیمن وجود دارد. علیرغم کمبود فضا، این خانه احساس خوبی در انسان برمی‌انگیزد.

فیلم نت

 ترکیب رنگ‌ها با دیوار آجری، دیوار شطرنجی در حمام، آشپزخانه جذاب، و فضای بالکن بسیار جذاب و دوس داشتنی هستند. سادگی در سراسر این خانه به چشم می‌خورد و از لابه‌لای این سادگی خانه‌ای نمایان می‌شود که شبیه یک جعبه شیرینی در نگاه یک کودک است.‌

 

این آپارتمان فوق‌العاده زیبا است و شبیه یک پناهگاه جادویی محافظت‌شده است. این آپارتمان شامل یک اتاق نشیمن، آشپزخانه، و فضای خواب است.

 

تخت‌خواب بسیار هوشمندانه در یک سکو قرار گرفته است تا از نظر بصری فضای خواب از اتاق نشیمن جدا شود. هم‌چنین در فضای زیرین این سکو فضاهای نگهدارنده کشویی خوبی طراحی شده است.مشکل اصلی این خانه شاید عدم وجود فضاهای کافی برای قرار دادن وسایل بود اما این شرکت معماری برای حل این مشکل از مبلمان چندکاره استفاده کرد.

 

نشیمن‌های موجود در بالکن جعبه‌های دسته‌داری هستند که از آن‌ها به‌عنوان فضای نگهدارنده هم می‌توان استفاده کرد. رنگ‌های ملایم (صورتی کم‌رنگ، سبز نعنایی، و زرد) حس گرما و دنجی این فضا را افزایش می‌دهند و خانه‌ای همانند افسانه‌های پریان می‌سازند. 

 

نظر شما درباره این خانه نقلی و شیرین چیست؟

منبع: freshome | ترجمه شده توسط تحریریه چیدانه

 

 


دیدگاه کاربران
محبوبه در تاریخ 10 تیر 1393
به نظز من خیلی خوشمزس

ثبت دیدگاه