Chidaneh.com placeholder image

ورودی ساختمان: 10 فضای کوچک اما خیره کننده!

به قلم: تحریریه چیدانه

ورودی و راهرو: در این مطلب به ده راهروی ورودی با سبک‌های مختلف که توسط طراحان مختلفی طراحی شده‌اند اشاره می کنیم. در میان این ده راهروی ورودی فضاهای مختلفی مانند کفش‌کن‌های به سبک خانه‌های روستایی و تالار‌های ورودی مدرن و بزرگ وجود دارند. بعد از خواندن مطلب به ما بگویید آیا این عکس‌ها ایده‌ای برای طراحی ورودی منزل تان به شما می دهند؟ 

تابلو فرش ریحان

طراحی راهرو ورودی مدرن 

 این راهروی ورودی بسیار تماشایی است. بافت ظاهری سنگ های دکوراتیو دیوارها و کنتراست میان سنگ‌های کف و نرده‌های شیشه‌ای فضایی فوق‌العاده مدرن و زیبا خلق کرده است.

 نظم فوق‌العاده ورودی آپارتمان برای خانواده های پر جمعیت

این فضا نسبت به فضای قبلی سبک ساده‌تری دارد، اما در آن فضاهای نگهدارنده فراوانی تعبیه شده است. مکعب‌هایی که برای کفش‌های افراد مختلف خانواده طراحی شده است این فضا را پاکیزه، منظم، و تحت کنترل نگه می دارد.

کف‌پوش‌های ورودی بزرگ و مجلل

کف‌پوش‌های چوبی شطرنجی جلوه‌ای زیبا به این راهروی ورودی داده‌اند. این طراحی می تواند ایده‌های زیادی به شما بدهد و می توانید از طراحی زیبا و گیرای آن در دکوراسیون منزل خود بهره ببرید.

 بافت و نقش و نگار در ورودی آپارتمان

 یک نقش و نگار ساده می تواند یک تالار ورودی خالی را تبدیل به یک ورودی زیبا و باهدف کند. بافت، اشکال مکمل، و رنگ‌های خنثی فضایی طبیعی و آرامش‌بخش خلق کرده است.

ورودی کلبه‌ای در ویلا

این در بسیار زیبا این کلبه را بسیار دوست‌داشتنی و خوشایند کرده است. وجود پالت رنگی شاد و نیمکت کناری این فضا را تبدیل به فضایی ایده‌آل کرده است.

کاغذ دیواری و آینه و کنسول در ورودی آپارتمان

 استفاده از کاغذ دیواری شیوه‌ بسیار خوبی برای ایجاد تمایز میان راهروی ورودی و دیگر قسمت‌های خانه است. میز شیشه‌ای مکملی معاصر برای کاغذ دیواری سنتی ورودی این خانه است.

راهروی ورودی با نورپردازی هیجان‌انگیز

این راهروی ورودی دارای نور طبیعی زیادی نیست، و به همین دلیل نورپردازی آن بسیار هیجان‌انگیز شده است. چراغ‌های آویزان سریعا چشم را به سمت بالا و فضای نشیمن اصلی این خانه هدایت می کنند.

ورودی با فرش ایرانی به سبک خانه مادربزرگ

فرش با طرح های ایرانی بر روی پارکت چوبی به این ورودی هویتی گرم و دعوت کننده درست مانند خانه مادر بزرگ داده است. با یک میز کوچک و یک چراغ استفاده هوش‌مندانه‌ای از فضای کناری راهروی ورودی شده است.

جاکفشی ساده و کاربردی در ورودی

آویز های لباس، جاکفشی ها و نیمکت پیش‌ساخته از بی نظمی در این فضا جلوگیری می کنند. این فضا به‌گونه‌ای طراحی شده است که از تمامی کفش‌ها، کت‌ها، و دیگر وسایل افراد نگهداری کرده و از ورود آن‌ها به اتاق نشیمن جلوگیری می کند.

 سبک روستایی در طراحی ورودی منزل

کف‌پوش‌های سنگی انتخابی بادوام برای این راهروی ورودی و جاکفشی ها هستند. نیمکت دنج و مکعب‌های پنهان زیر نیمکت به این فضا جلوه‌ای فوق‌العاده زیبا داده‌اند.

مطالب پیشنهادی: هشتی ایرانی را به ورودی خانه های امروزی بیاورید
نکاتی برای طراحی ورودی در دکوراسیون منزل
نکات کلیدی در طراحی لابی مجتمع مسکونی

منبع: houzz | ترجمه شده توسط تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
سولماز در تاریخ 14 تیر 1393
چقدر حس خوبی به آدم میده...
فریال در تاریخ 20 اسفند 1394
دست شما درد نکنه ، اما واقعا خونه ی چند درصد از ایرانیها این فضا و اندازه و امکانات رو می تونه داشته باشه!؟ بهتر نیست با امکانات مقدر منزلهای کوچک ایرانی ، پیشنهادهایی ارائه بدید؟ باز هم تشکر از شما به خاطر تمام زخماتتون.

ثبت دیدگاه