Chidaneh.com placeholder image

ایده های اقتصادی و طبیعت دوست در خانه

به قلم: تحریریه چیدانه

مواد و مصالح: طراحی داخلی خلاقانه با مواد و مصالح طبیعی احساس آسایش و پویایی را وارد خانه می‌کند و به آن حس و حالی ارگانیک می‌دهد. استفاده از مواد و مصالح طبیعی گرایشی مدرن در طراحی دکوراسیون داخلی برای خلق خانه‌هایی دوستدار طبیعت است. در این مطلب چند ایده طراحی داخلی گردآوری شده است که در آن‌ها ‌شیوه‌های جذابی برای ترکیب مواد و مصالح طبیعی با طراحی مدرن را به شما نشان می‌دهیم. این فضاها در عین حال که طراحی بسیار مدرن و شیکی دارند، بسیار سالم و همگام با طبیعت هستند.

نوژا دیزاین

تابلو فرش ریحان

طراحی داخلی مدرن با مواد و مصالح طبیعی و آثار صنایع دستی جلوه‌ای منحصربه‌فرد و جالب توجه دارد و فضایی راحت و زیبا را خلق می‌کند که نه تنها بسیار کاربردی است بلکه کاملا محل زندگی شما را شخصی می‌کند. شاخه‌ها و پوست درختان، میوه درخت بلوط، میوه درخت کاج، برگ‌ها و توت‌ها، سنگ‌های زیبای کنار ساحل و صدف‌های دریایی، گل‌های خشک‌شده و چوب‌های آب آورده مواد و مصالح بسیار خوب و مناسبی برای خلق طراحی زیبا و مدرن برای ایجاد یک خانه دوستدار محیط زیست هستند.

طراحی داخلی مدرن به سبک دوستدار محیط زیست که در آن از اشیای تزئینی دست‌ساز استفاده می‌شود شیوه‌ای گران‌قیمت برای خلق یک فضای زیبا و جالب توجه و مرتبط با طبیعت است. به جای پرداخت هزینه‌های زیاد برای این اشیای تزئینی، می‌توانید خودتان دست به کار شده و با استفاده از مواد و مصالح طبیعی در زمانی اندک اشیایی زیبا و خاص خلق کنید ( خودتان بسازید ) . داشتن چنین فضایی علاوه بر ایجاد زیبایی، باعث سلامت شما شده و انرژی خانه را بالا می‌برد.

تمامی مواد و مصالح طبیعی زیبا و باشکوه هستند و می‌توان آن‌ها را برای خلق وسایل زیبا و اشیای تزئینی منحصربه‌فرد ترکیب کرد و با استفاده از آن‌ها می‌توان فضای داخلی خانه را به شیوه‌ای مدرن اما کاملا انحصاری و شخصی طراحی کرد.

سنگ‌های زیبای کنار ساحل و صدف‌های دریایی و چوب‌های آب آورده را می‌توان با چوب‌های احیاشده و شیشه، سرامیک و سنگ ترکیب کرد تا به مبلمان و دکوری خاص و منحصربه‌فرد مانند وسایل تزئینی و قفسه‌های کتاب، قاب آینه، و حصیر دست یافت.

قطعه‌های تنه درختان ابزار بسیار خوبی برای ساخت وسایل تزئینی یا طراحی دیوارهای خالی هستند.

بامبو یک ماده فوق‌العاده پایدار و ماندگار است و با استفاده از آن می‌توان لوسترهای منحصربه‌فرد و پارتیشن‌های زیبا برای خانه‌هایی با طراحی مدرن ساخت. پشم و پر هم مواد بسیار خوبی برای ساخت اشیای تزئینی هستند. این مواد به فضا بافت‌های جذاب و رنگ‌های زیبا اضافه می‌کنند و فضای مدرن زندگی شما را شخصی می‌سازند.

 

مطالب مرتبط: طراحی رویایی خانه ای کوچک با الهام از طبیعت

وقتی که درخت از در و دیوار خانه وارد می شود

الهام از طبیعت در به کار گیری رنگ سفید

چگونه در طراحی فضای خود از طبیعت الهام بگیرید؟

 

منبع: lushome | ترجمه شده توسط تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
avina در تاریخ 22 دی 1393
وای عالی بود .خیلی مطلب و عکساشو دوست داشتم . ایده های خوبی داده بود
Motigoli در تاریخ 27 بهمن 1394
سلام سایت چیدانه واقعا بی نظیره و تمامی مطالب کاربردی و عالی هستند خسته نباشید میگم به اهالی چیدانه .من هم همراه همیشگی شما هستم و مطالبتونو هم از طریق سایت و هم از برنامه ی برترینها به صورت روزانه دنبال میکنم .

ثبت دیدگاه