Chidaneh.com placeholder image

طراحی دکوراسیون با ایده های پارچه ای ؛ به استقبال نوروز

به قلم: تحریریه چیدانه

پرده و لوازم پارچه ای : روزهای ماه اسفند همیشه پر هیاهوترین روزهای سال هستند. همه خود را برای استقبال از بهار آماده می کنند. با خرید لباس های نو سعی می کنند با سال نو و فصل نو هماهنگ شوند. خانم ها شروع به خانه تکانی می کنند و سعی می کنند همگام با خانه تکانی تغییراتی را هم در خانه خود ایجاد کنند تا هرچه بهتر خود را برای استقبال از مهمانان اماده کنند و رنگ و روی فضای داخلی خانه را چهره ای جدید ببخشند. یکی از عناصری که از آن ها می توانید برای ایجاد تغییرات کوچک و بزرگ استفاده کنید تکه پارچه های مورد علاقه تان هستند. این پارچه ها با طرح های جذای و خیره کننده خود می توانند در فضاهای داخلی مورد استفاده قرار بگیرند و حس هنرمندانه تری را به فضا منتقل کنند.. چیدانه در روز نوزدهم از کمپین 40 روز تا نوروز برای شما ایده های برای استفاده خلاقانه از پارچه ها در طراحی دکوراسیون داخلی منزلتان آماده کرده است. پس چیدانه را همراهی کنید تا در کنار هم این ایده های خلاقانه را بررسی کنیم.

استفاده از تابلو پارچه ای در اتاق خواب

سرویس خواب بالسا

از پارچه هایی با ابعاد و طرح های بزرگ می توانید برای اتاق خواب استفاده کنید. اتاق های خواب معمولا رنگ های خنثی ای دارند پس بسیار مهم است که برای ایجاد فضای هنرمندانه تر از پارچه هایی با رنگ های شاد استفاده کنید. پارچه مورد علاقه تان را انتخاب کنید و آن را روی یک پنل چوبی قرار دهید ، سپس پنل چوبی را به دیوار بیاویزید و از حس خوبی که این تابلو پارچه ای به دیوار اتاقتان می دهد لذت ببرید.
 

استفاده از پارچه برای تغییر در ظاهر آباژور

از تکه پارچه هایی موجود در منزل تان می توانید برای تغییر ظاهر وسایل و لوازم دکوری استفاده کنید به طور مثال اگر از آباژور در منزلتان استفاده می کنید رویه آن ها را با پارچه تغییر دهید. می توانید برای هماهنگی بیشتر از تکه های پارچه به جا مانده از رو مبلی هایتان استفاده کنید. با این روش آباژورهایی با چهره متفاوت خواهید داشت.
 

طراحی دفتر کار خانگی به سبک کلاسیک

از پارچه مورد علاقه تان می توانید در دیوار پشت میز غذاخوری استفاده کنید. آن را از یک میله اویزان کنید و در تاثیر گذارترین نقطه در پشت میز کار یا میز غذاخوری خود قرار دهید و شاهد تغییرات مطلوب فضایتان باشید.
 

تزئین کشو های آشپزخانه با استفاده از پارچه

کشو های اشپزخانه فضاهایی هستند که در دید مهمان های شما نیستند و شاید خیلی هم به تغییر دکوراسیون خانه مرتبط نباشند اما برای تغییر روحیه خودتان هم که شده کف کشو ها را پارچه های پر رنگ و پر نقش و نگار بپوشانید تا حتی از باز کردن کشوهای آشپزخانه تان نیز لذت ببرید.
 

مرتب کردن سیم ها با استفاده از پارچه

از پارچه ها حتی برای مرتب کردن وسایل موجود در منزل هم می توانید استفاده کنید. از پارچه های رنگارنگ با نقش و نگار گل های بهاری استفاده کنید و رول های چسب داری بدوزید که به وسیله آن ها بتوانید سیم وسایل برقی خود را مرتب کنید و حس و حال بهاری را حتی به جزیی ترین وسایل موجود در خانه تان نیز القا کنید.
 

کاشی های دیواری پارچه ای

از پارچه های رنگارنگ می توانید برای ساخت کاشی های دیواری استفاده کنید. کاشی های خام را از فروشگاه تهیه کنید ، پارچه های مورد علاقه تان را به ابعاد و اندازه کاشی ها برش دهید و با چسب آن ها را به کاشی های خام بچسبانید و از داشتن این کاشی های پارچه ای لذت ببرید حتی از این کاشی های پارچه ای را می توانید به عنوان هدیه نیز استفاده کنید.
 

تزئین کوسن ها با پارچه های توری

کوسن های خود را نیز می توانید با پارچه های توری و قلاب بافی شده تزئین کنید. پارچه های توری و قلاب بافی شده به علت شکل های کلاسیک خود می توانند حس و حال جالبی را به فضا القا کنند. کلاژ شدن این پارچه ها روی کوسن ها نیز می تواند باعث تغییر در ظاهر اتاق نشیمن شما شود.

شما نیز ایده های پارچه ای خود را در قسمت بحث و گفتگو با چیدانه در میان بگذارید. هم چنین قسمت اهالی فن چیدانه اماده هستند تا به شما در تغییر دکوراسیون داخلی منزل تان کمک کنند.

منبع : نوشته شده توسط شمیم آقازاده | گرداوری شده توسط تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه