تصاویری از خانه لاکچری و دوبلکس شاهرخ استخری در بلژیک

تصاویری از خانه لاکچری و دوبلکس شاهرخ استخری در بلژیک

خانه لاکچری و دوبلکس شاهرخ استخری در بلژیک

شاهرخ استخری بازیگر مشهور سینما و تلویزیون، متولد 14 مهر 1359 (در شناسنامه متولد 28 شهریور 1360) در تهران و اصالتا شیرازی است. او اولین فرزند خانواده است و دو خواهر کوچکتر دارد. شاهرخ استخری که فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی صنایع است، از سال 1384 فعالیت هنری خود را آغاز کرد و با بازی در سریال دلنوازان به شهرت رسید. او در سال 1390 با سپده بزمی پور ازدواج کرد. دو دختر به نام‌های (پناه متولد مرداد 1392) و نبات متولد (آبان 1397) دارد که هر دو متولد بلژیک هستند. اخیرا تصاویری از خانه لاکچری شاهرخ استخری در بلژیک به اشتراک گذاشته شده که در ادامه با هم می‌بینیم…

فیلم نت

دکوراسیون داخلی خانه لاکچری شاهرخ استخری

دکوراسیون داخلی خانه شاهرخ استخری در بلژیک

دکوراسیون داخلی خانه لاکچری شاهرخ استخری در بلژیک

شاهرخ استخری در حال حاضر به همراه همسر و دو دخترش در خانه‌ای لوکس در بلژیک زندگی می‌کند. اخیرا تصاویری از خانه لوکس و لاکچری آن‌ها در بلژیک توسط همسرش در فضای مجازی منتشر و پر بازدید شده است. این خانه لاکچری، خانه‌ای دوبلکس، دو طبقه و بزرگ است. دکوراسیون داخلی و چیدمان خانه شاهرخ استخری منحصر به فرد بوده.  این خانه لاکچری، تلفیقی از سبک مدرن با رگه‌هایی از سبک روستیک با ترکیب متریال چوب طبیعی، فلز و حصیر طراحی شده است.

خانه لاکچری شاهرخ استخری

و در آخر

تصاویر زندگی لوکس و لاکچری شاهرخ استخری و همسرش قبل‌تر هم در فضای مجازی سر و صدا به پا کرده بود. برای مثال تصاویر خانه لاکچری شاهرخ استخری در تهران هم پربازدید شده بود. برای دیدن تصاویر جذاب خانه و دکوراسیون داخلی دیگر بازیگران ایرانی مطلب خانه مینیمال بهاره افشاری را بخوانید.

خانه لاکچری و شیک
 شاهرخ استخری


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه