تصاویر خانه زیبای هنری کیسینجر معمار سیاست خارجه امریکا

تصاویر خانه زیبای هنری کیسینجر معمار سیاست خارجه امریکا

تصاویر خانه زیبای هنری کیسینجر

هنری کیسینجر دیپلماتی با عینک ضخیم و صدای شنی که چهارشنبه هفته گذشته در سن صد سالگی در خانه‌اش در کنتیکت ایالتی از ایالات متحده امریکا در گذشت. در ادامه در مورد او که معمار سیاست خارجه امریکا بود بیشتر صحبت می‌کنیم. تصاویر خانه‌ هنری کیسینجر در دهه 1970 میلادی و تصاویر خودش در محل کار و خانه‌ زیبایی که تا آخر عمر در آن زندگی می‌کرد را می‌بینیم. پس با ما در چیدانه همراه باشید…

فرش ذوالانواری

هنری کیسینجر در سفر به چین

هنری کیسینجر که بود؟

هنری کیسینجر، پناهنده‌ای یهودی الاصل و آلمانی که از دانشگاه به دیپلماسی رسید و تا سال‌های پایانی زندگی خود به عنوان عضوی فعال در سیاست خارجی باقی ماند. او از مهم‌ترین و جنجالی‌ترین دیپلمات‌های آمریکا در قرن بیستم بود! وی در دهه 1970 و دوران ریاست‌جمهوری ریچارد نیکسون و جرالد فورد، وزیر خارجه و مشاور امنیت ملی آمریکا بود. در خلال رسوایی واترگیت و جنگ ویتنام به قدرت رسید. بعد از خروج از دولت آمریکا در سال 1977 همچنان نظراتش در عرصه سیاست خارجی آمریکا مهم تلقی می‌شد. او بر شکستن موانع سیاست خارجی با چین تسلط داشت.

هنری کیسینجر معمار سیاست خارجه آمریکا

هنری کیسینجر معمار سیاست خارجه آمریکا

کیسینجر را به‌عنوان معمار سیاست خارجه آمریکا در قرن گذشته و از بنیان‌گذاران اصلی ماشین جنگی آمریکا می‌شناسند. او در بمباران کامبوج در دوران جنگ ویتنام، حمایت از نسل‌کشی پاکستان در بنگلادش و چراغ سبز نشان دادن به دیکتاتوری آرژانتین در جنگ کثیف علیه مخالفان رژیم و حمایت از کودتای 1973 علیه رئیس جمهوری منتخب شیلی سالوادور آلنده مشهور است.

خانه هنری کیسینجر در جورج تاون دهه 1970

خانه هنری کیسینجر در جورج تاون

خانه هنری کیسینجر در جورج تاون

خانه بازسازی شده که با پیچک پوشانده شده، خانه‌ای شهری در جورج تاون است. جوج تاون در ایالات متحده آمریکا، شهرستان ال دورادو کالیفرنیا واقع شده است. این خانه در دهه 1970 خانه هنری کیسینجر بود.

خانه هنری کیسینجر در ایالت کنتیکت

خانه هنری کیسینجر در ایالت کنتیکت

خانه خانوادگی زیبای هنری کیسینجر در ایالت کنتیکت اقامتگاهی خصوصی و همچنین محل تجمع رهبران سیاسی جهان بوده است. این ایالت در شمال شرق امریکا واقع است و با نیویورک، ماسا چوست، لانگ آیلند سوند و رودآیلند مرز مشترک دارد.

تصاویر هنری کیسینجر در محل کار و خانه‌اش از جوانی تا صد سالگی:

تصاویر هنری کیسینجر در محل کارش

تصاویر هنری کیسینجر در خانه اش در میانسالی

خانه خانوادگی زیبای هنری کیسینجر و اتاق کارش

خانه خانوادگی زیبای هنری کیسینجر


دیدگاه کاربران
صبا در تاریخ 15 آذر 1402
چقدر کارهای خبیث این جنایتکار رو زیبا جلوه دادید.............

ثبت دیدگاه