طراحی دکوراسیون شیک رستوران محمد رضا گلزار، بازیگر سرشناس ایرانی

طراحی دکوراسیون شیک رستوران محمد رضا گلزار، بازیگر سرشناس ایرانی

طراحی دکوراسیون شیک رستوران محمد رضا گلزار

محمد رضا گلزار، بازیگر، مجری، خواننده و آهنگساز سرشناس ایرانی، در تاریخ ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد. او لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد دارد و از زمان دانشجویی با نواختن گیتار فعالیت موسیقی خود را آغاز کرد. محمد رضا گلزار، فرزند سوم خانواده است. او دو برادر به نام‌های علیرضا، و بردیا، همچنین یک خواهر به نام آتوسا دارد. هنرپیشه سرشناس و پر سر و صدای ایران، اخیرا با ازدواجش جنجال جدیدی در فضای مجازی ایجاد کرده است. در حال حاضر او هم مانند دیگر هنرمندان و چهره‌های معروف، علاوه بر حضور در عرصه هنری و بازیگری، صاحب رستورانی لوکس و شیک است.

کی پلاس

در این مطلب تصاویر دکوراسیون شیک رستوران محمد رضا گلزار را خواهید دید. همچنین با سبک دکوراسیون، طراحی داخلی و چیدمان لوکس این رستوران در سال‌های گذشته و امروز آشنا خواهید شد. پس در ادامه با چیدانه همراه باشید.

رستوران محمدرضا گلزار کجاست

رستوران محمدرضا گلزار کجاست و مدیرتش را چه کسی بر عهده دارد؟

محمد رضا گلزار به همراه برادرش بردیا که مترجم زبان انگلیسی است، رستوران مجللی در محله جردن تهران تاسیس کرده‌اند. این رستوران لوکس و شیک که تبدیل به پاتوق بسیاری از سلبریتی‌ها شده، رستوران انار نام دارد. صاحب امتیاز رستوران محمد رضا گلزار است، اما به دلیل مشغله کاری محمد رضا، برادرش بردیا گلزار، مدیریت و اداره رستوران را بر عهده گرفته است.

طراحی دکوراسیون رستوران محمد رضا گلزار

طراحی دکوراسیون رستوران محمد رضا گلزار

اخیرا تصاویری از دکوراسیون شیک رستوران محمد رضا گلزار در فضای مجازی منتشر شده است. این رستوران که در سریال فریدون جیرانی به نام “تعبیر وارونه یک رویا" رونمایی شده بود، با توجه به نام خاص خود مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته بود. در سال‌های گذشته هم تصاویری از چیدمان لوکس رستوران محمدرضا گلزار با حضور هنرمندان، بازیگران و فوتبالیست‌های معروف ایرانی در این فضا منتشر شده بود.

چیدمان لوکس رستوران محمد رضا گلزار

در این تصاویر، سبک کلاسیک دکوراسیون لوکس رستوران، خودنمایی می‌کرد. مبلمان و صندلی‌ها به رنگ‌های شارپ آبی و بنفش، میزهای چوبی، تزیینات سقف و لوسترها، تابلوهای بزرگ کلاسیک با قاب چوبی و نورپردازی جذاب باعث شکل‌گیری سبک کلاسیک در طراحی فضای داخلی رستوران شده‌ بود.

طراحی داخلی دکوراسیون رستوران محمد رضا گلزار به سبک مدرن

طراحی داخلی رستوران محمد رضا گلزار به سبک مدرن

در تصاویر جدید منتشر شده، طراحی دکوراسیون رستوران محمد رضا گلزار، فضایی مدرن و به ‌روز مشاهده می‌شود. این فضا در عین مدرن و کاربردی بودن، لوکس و شیک به نظر می‌رسد. استفاده از رنگ‌ خنثی طوسی در طراحی مبلمان و تاسیسات نمایان سقف، به مدرن بودن فضا کمک می‌کند. همچنین دیوارهایی به رنگ آبی پر رنگ و حضور گیاهان و سبزی آن‌ها، فضایی گرم پر از حس زندگی در طراحی داخلی پدید آورده است.

دکوراسیون شیک رستوران محمد رضا گلزار

و در آخر

در این مطلب تصاویر دکوراسیون شیک رستوران محمد رضا گلزار را تماشا کردید. همچنین با سبک طراحی داخلی و چیدمان دکوراسیون داخلی زیبای رستوران این بازیگر معروف و پر سر و صدای تلویزیون و سینمای ایران آشنا شدید. برای دیدن تصاویر دکوراسیون خانه‌ سلبریتی‌های مشهور ایرانی که به فضاهای عمومی قابل بازدید، تبدیل شده‌اند، مطلب خانه موزه استاد انتظامی با یادگاری‌های این بازیگر مشهور ایرانی را از دست ندهید.


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه