تصاویر دکوراسیون شیک و مجلل خانه شیلا خداداد و همسر پزشکش

تصاویر دکوراسیون شیک و مجلل خانه شیلا خداداد و همسر پزشکش

دکوراسیون شیک و مجلل خانه شیلا خداداد

شیلا خداداد بازیگر ایرانی، در ۱۴ آبان ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. او تنها فرزند خانواده، مادرش از کرد‌های اهل مهاباد و پدر و مادرش در آمریکا ساکن هستند. خداداد دارای مدرک کارشناسی رشته شیمی محض از دانشگاه آزاد واحد تهران شمال است، غیر از بازیگری در زمینه موسیقی و ترجمه نیز فعالیت دارد. او با پزشک معروف زیبایی، فرزین سرکارات، جراح بینی‌اش ازدواج کرده ‌است. اولین فرزند آن‌ها پسری به نام سامیار متولد 27 آبان 1392 در آمریکا و دومین فرزندشان دختری به نام ساتین که در فروردین 1396 به دنیا آمده است.

کاغذدیواری آیدی

در ادامه این مطلب تصاویری از دکوراسیون شیک و کلاسیک خانه شیلا خداداد و همسرش را خواهید دید. همچنین با سبک و ویژگی‌های دکوراسیون خانه او آشنا می‌شوید. پس با ما در چیدانه همراه باشید.

دکوراسیون شیک خانه شیلا خداداد

دکوراسیون کلاسیک خانه شیلا خداداد

دکوراسیون شیک و کلاسیک خانه شیلا خداداد

در تصاویری که به تازگی از شیلا خداداد و همسرش در خانه‌شان منتشر شده دکوراسیون کلاسیک و مجلل خانه به خوبی قابل مشاهده است. مبلمان استیل با پارچه مخمل زرشکی، مبلمان چوبی کارشده رنگ روشن، شومینه سنگی، تزیینات شامل دکوری‌های فلزی و شمعدان‌های کریستال روی شومینه، آینه تزیینی با قاب فلزی کار شده همگی نشان از سبک دکوراسیون کلاسیک پذیرایی خانه خانم بازیگر دارند. دکوراسیون سبک کلاسیک سبکی پرکار با تزیینات زیاد است که در آن مبلمان با چوب‌های کنده‌کاری شده و پارچه‌های سنگین مخمل و تزیینات کار شده، به‌کار می‌روند.

خانه شیلا خداداد فضای نشیمن

 مدرن بودن دکوراسیون این بخش از خانه

در تصاویر قبلی منتشر شده از خانه شیلا خداداد، فضای نشیمن مشاهده می‌شود که مبلمان راحتی طوسی و قاب مدرن و مینیمالیستی بالای کاناپه نشان از مدرن بودن دکوراسیون این بخش از خانه دارند.

زندگی هنری و داستان بازیگری شیلا خداداد

زندگی هنری و داستان بازیگری شیلا خداداد

شیلا خداداد که به‌صورت اتفاقی بازیگری را دنبال کرده، فعالیتش را با حضور در درام اعتراض ۱۳۷۸ آغاز کرد. فیلم‌ساز مسعود کیمیایی او را در داروخانه می‌بیند و به او پیشنهاد بازی در فیلم اعتراض را می‌دهد. او با بازی در نقش اصلی مجموعه تلویزیونی مسافری از هند به کارگردانی قاسم جعفری در سال ۱۳۸۱ به شهرت رسید. در فیلم اخراجی‌ها ۱۳۸۷ و مجموعه‌های گلشیفته ۱۳۹۶ و هیولا ۱۳۹۸ تا ۱۳۹۷ ایفای نقش کرده ‌است. خداداد برای مجموعه هیولا نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن کمدی تلویزیونی از جشن حافظ شد.

تصاویر دکوراسیون شیک خانه شیلا خداداد

و در آخر

در این مطلب تصاویر دکوراسیون شیک خانه شیلا خداداد بازیگر ایرانی را دیدید. همچنین مختصری با ویژگی‌های دکوراسیونی خانه و زندگی هنری خانم بازیگر آشنا شدید. برای دیدن تصاویر خانه دیگر بازیگران ایرانی مطلب دکوراسیون ساده و شیک تولد 55 سالگی مرجانه گلچین را از دست ندهید.


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه