تصاویر عجیب ساختمان‌های مستحکم اما فرو افتاده در ایشیکاوای ژاپن!

تصاویر عجیب ساختمان‌های مستحکم اما فرو افتاده در ایشیکاوای ژاپن!

تصاویر عجیب ساختمان‌های مستحکم اما فرو افتاده

از روز دوشنبه، بیش از ۱۵۰ زمین لرزه با قدرت‌های مختلف در ژاپن رخ داده که قوی‌ترین آنها ۷.۶ ریشتر بوده است. در پی این زلزله شدید در مناطق غربی ژاپن تاکنون دست‌کم ۴۸ نفر جان باختند و ساختمان‌های مسکونی زیادی به طور کامل فرو ریختند. اما در این بین ساختمان‌های مستحکم فرو افتاده‌ای دیده می‌شوند که تعجب افراد را بر می‌انگیزد. این زمین لرزه قوی‌ترین زمین لرزه‌ای بود که از سال ۱۸۸۵ این بخش از ژاپن را لرزاند. میزان خسارت‌های وارده هنوز به طور دقیق مشخص نیست و عملیات امداد و نجات ادامه دارد.

فیلم نت

سخت‌ترین وضعیت در استان ایشیکاواست که نزدیک به کانون زمین لرزه‌های جاری بوده. در این استان، بیش از ۲۰۰ خانه در آتش سوخته و بیش از ۱۰۰ ساختمان مسکونی فرو ریخته. در ادامه با ما در چیدانه همراه باشید تا تصاویر عجیب ساختمان‌های مستحکم اما فرو افتاده این زلزله مهیب در ایشیکاوای ژاپن را ببینید.

ساختمان‌های مستحکم اما فرو افتاده شهر واجیما در استان ایشیکاوا

ساختمان‌های مستحکم اما فرو افتاده در ژاپن

ساختمان‌های مستحکم اما فرو افتاده در ژاپن

تصاویری از ساختمان‌ها و منازل مسکونی شهر واجیما در استان ایشیکاوا منتشر شده که در این زمین‌لرزه خسارت دیده‌اند. تصاویری که در این بین خودنمایی می‌کنند، ساختمان‌هایی هستند که سالم مانده‌ و بدون تخریب گویی تنها خوابیده‌اند! نما و حتی در و پنجره‌های این ساختمان‌های افتاده، سالم مانده‌اند تنها زلزله مهیب آن‌ها را از زمین جدا کرده!

این ساختمان‌های مستحکم فرو افتاده

ساختمان‌های مستحکم فرو افتاده نشان از هوش و زکاوت مهندسان

و در آخر

این ساختمان‌های مستحکم فرو افتاده نشان از هوش و زکاوت مهندسان و معماران ژاپنی دارد که از زمین لرزه‌های این کشور زلزله خیز درس گرفته‌اند. آن‌ها موجب شده‌اند ساکنان خانه‌هایی که ساختند کمترین آسیب را در مقایسه با ساختمان‌های دیگر ببینند.

برای دیدن تصاویر شگفت ‌انگیز دیگر ساختمان‌های عجیب دنیا مطلب خانه لادرا؛ خانه‌ای‌ شگفت‌انگیز با معماری خاص را از دست ندهید.


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه