علت محبوبیت محصولات دیمولوکس چیست؟

علت محبوبیت محصولات دیمولوکس چیست؟

به قلم: مهشید بختیاری

میز تلویزیون

مبلمان آل یاسین

یکی از اصول چیدمان منزل اهمیت به کیفیت، زیبایی و کاربردی بودن تک تک اجزای آن است. وسایلی که برای چیدمان دکوراسیون خانه خریداری می‌کنید باید متناسب با نیاز شما باشند و در عین آن که زیبا هستند و جلوه دلپذیری به نمای منزل می‌بخشند، بایستی دوام و مرغوبیت قابل قبولی نیز داشته باشند. در این مطلب درمورد اهمیت معیار «کیفیت» در انتخاب لوازم منزل مفصلا صحبت می‌کنیم و با معرفی محصولات دیمولوکس و ویژگی‌های آن علت محبوبیت این برند را در بازار لوازم خانگی توضیح می‌دهیم. با ما همراه باشید تا با جزئیات محصولات یکی از بهترین تولیدکننده‌های لوازم لوکس دکوراسیون آشنا شوید.

چوب و هنر

معیار چیست؟

تصور کنید قصد دارید برای دکوراسیون منزلتان میز تلویزیون یا میز جلومبلی بخرید. چه جنسی را انتخاب می‌کنید؟ چه رنگ و مدلی به وسایلتان بیشتر می‌آید؟ ترجیح می‌دهید جنس ایرانی بخرید یا کیفیت را در اجناس خارجی و وارداتی می‌بینید؟ چقدر بودجه کنار گذاشته‌اید؟ اصلا اولین معیارتان برای یک خرید مناسب چیست؟

اگر از ما بپرسید یک محصول خوب بایستی هم زیبا و خوش‌ظاهر باشد هم مرغوب و باکیفیت، هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم شکل و شمایل آن با دیگر اجزای دکوراسیونتان ست شود. اما آیا فکر می‌کنید تمام این مزایا را در یک محصول پیدا می‌کنید؟ پاسخ قطعی ما به شما مثبت است، البته به شرط آن که از برند معتبری خرید کنید!

میز جلومبلی

ویژگی‌های محصولات دیمولوکس

مجموعه دیمولوکس با بکار بردن بهترین و باکیفیت‌ترین متریال و مواد اولیه و با استفاده از نیروهای متخصص و کارشناسان زبده اقدام به تولید انواع میزهای جلومبلی، عسلی، میز تلویزیون، میز کنسول و … کرده است. اما چرا تولیدات این شرکت خیلی زود توانسته است در بازار لوازم خانگی جای خود را باز کند و در مدت زمان فعالیت خود رضایت مشتریان را بطور کامل بدست بیاورد؟

محصولات دیمولوکس همگی از جنس ان‌دی‌اف درجه یک تایوانی تولید می‌شوند. ورق‌های فشرده ام‌دی‌اف باکیفیت باید سطوح صاف و متراکم داشته باشند و خصوصیات فیزیک آن‌ها قوی باشد. گاهی اوقات مشتری پس از سفارش میز تلویزیون یا میز جلومبلی و قرار دادن آن در دکوراسیون متوجه می‌شود که سطح میز صاف نیست و اندکی تاب‌خوردگی دارد، برخی ورقه‌های ام‌دی‌اف گاهی دچار سایش می‌شوند یا استحکام آن‌ها در برابر وزن وسایل ناچیز است و خیلی زود مقاومتشان را از دست می‌دهند. اگر در زمینه شناخت جنس خوب و باکیفیت تخصصی نداشته باشید ممکن تا مدتها پس از خرید متوجه عیب و ایرادات لوازمتان نشوید، اما زمانی که این ایرادات منجر به آسیب‌های بیشتر شد به این مساله پی می‌برید که همیشه کیفیت حرف اول را می‌زند.

میز تلویزیون چوبی

چوب یا ام‌دی‌اف؟

احتمالا عده‌ای از ما چوب را به ام‌دی‌اف ترجیح می‌دهیم. بهرحال این یک مساله سلیقه‌ای است و هیچ ایرادی ندارد. اما قبل از هر انتخابی بهتر است درمورد مزایای ام‌دی‌اف نسبت به چوب بیشتر بدانیم. واقعیت این است که چوب انرژی طبیعت را بیشتر از هر متریال دیگری به فضای دکوراسیون تزریق می‌کند، اما در بسیاری از خصوصیات نسبت به ام‌دی‌اف در سطح پایینتری قرار دارد.بعنوان مثال:

  • شکل دادن به ام‌دی‌اف بسیار ساده‌تر از شکل دادن به ورقه‌های چوبی است.
  • چوب اگر اصیل و باکیفیت باشد متریال بسیار گرانی به شمار می‌رود و هزینه آن برای مشتری سنگین خواهد بود.
  • ام‌دی‌اف متریال بسیار مقاومی است و به راحتی نمی‌شکند و آسیب نمی‌بیند.
  • بدلیل استفاده از مواد شیمیایی خاص در تولید ام‌دی‌اف، محصولاتی که از این ماده ساخته می‌شوند از آفات و حشرات آسیب‌زایی مانند موریانه در امان هستند اما چوب همواره در خطر گزند حشرات موذی است.
  • تنوع بسیار زیاد در طرح و رنگ ام‌دی‌اف هرکسی را به استفاده از این متریال در لوازم خانگی مشتاق می‌کند.
  • بر روی ام‌دی‌اف می‌توان انواع روکش‌ها را چسباند، به همین دلیل افرادی که علاقه وافری به ظاهر چوبی لوازم خانگی دارند طرفداران سرسخت ام‌دی‌اف‌های با روکش هستند.

به همین دلایلی که ذکر شد، محصولات دیمولوکس از ورقه‌های ام‌دی‌اف تایوانی تولید شده و از لحاظ کیفیت جنس در بالاترین درجه قرار دارند. ام‌دی‌افی که در محصولات دیمولوکس بکار رفته است دارای طرح‌های متنوع و رنگ‌هایی زنده و درخشان هستند و به دکوراسیون منزل جلوه لوکس و باشکوهی می‌بخشند.

محبوبیت محصولات دیمولوکس

دردسرهای جنس بی‌کیفیت!

بسیاری از صاحبخانه‌های باسلیقه و یا دیزاینرهای دکوراسیون داخلی معمولا وسایلی مانند میز تلویزیون را بعنوان نقطه کانونی خانه در نظر می‌گیرند و مابقی لوازم را پیرامون آن و هماهنگ با آن می‌چینند. عده‌ای از فاراد هم برای آن که چینش دکورشان یکدست‌تر و زیباتر به چشم بیاید از ست میز تلوزیون، میز جلومبلی و عسلی استفاده می‌کنند و یا میز تلوزیون را با کنسول و آینه ست می‌کنند.

متاسفانه برخی از تولیدکنندگان به حساسیت کیفیت اینگونه محصولات اهمیت نمی‌دهند و فقط به ظاهر و رنگ و لعاب تولیدات خود می‌پردازند تا برای مشتری جذاب و چشم‌پرکن به نظر برسد، غافل از آن که اگر یکی از اجزای این ست‌های دکوراسیون بر حسب بی‌کیفیتی و نامرغوب بودن مواد اولیه آسیب ببیند و از بین برود بخش بزرگی از ظاهر دکوراسیون دچار مشکل خواهد شد. در این صورت یا باید کل ست را عوض کنیم و یا با هزینه بیشتر به فکر خریدن یک ست جدید باشیم. در همین راستا می‌توانید درمورد چیدمان میز جلومبلی بیشتر بخوانید.

خرید لوازم خانگی بدون فکر ممنوع!

یکی از دلایل پرطرفدار بودن محصولات دیمولوکس در صنعت لوازم منزل، فروش ست‌های خوش‌ظاهر و لاکچری و در عین حال مرغوب و درجه یک است. توصیه اکید ما به شما این است که پیش از این که درمورد خرید هر کالایی اقدام کنید به همان ضرب‌المثل قدیمی و معروف «هر گرانی بی‌علت نیست و هر ارزانی هم بی‌حکمت نیست» خوب فکر کنید. سعی کنید برای چینش دکوراسیون همیشه به دنبال بهترین‌ها باشید و در این راه خساست به خرج ندهید. اگر برند مطمئنی را انتخاب کنید و هنگام خرید دست و دلباز باشید از هزینه‌های بعدی که ناچارید بابت تعمیر و ترمیم و رنگ و نقاشی وسایل بپردازید در امان خواهید بود. زیرا لوازم بی‌کیفیت عمر چندانی ندارند و بالاخره شما را توی دردسر خواهند انداخت.

چقدر بپردازیم؟

در ذهن بسیاری از افراد این باور وجود دارد که معتبرترین لوازم خانگی گرانقیمت‌ترین آن‌ها در بازار هستند، اما اینطور نیست! این فقط یک اشتباه برنامه‌ریزی‌شده است که برخی از برندها برای آن که سود بیشتری ببرند در ذهن خریدار جا می‌اندازند، در حالی که هیچ خدمات ارزنده و متفاوتی نیز به مشتری ارائه نمی‌دهند. درست است که جنس ارزان‌قیمت به احتمال قوی نامرغوب است اما جنس گران نیز لزوما درجه یک و باکیفیت نیست. برندهایی هم هستند که در قبال ارائه بهترین امکانات به مشتری، بهترین قیمت‌ها را نیز بر روی محصولات خود می‌گذارند.

محصولات دیمولوکس با توجه به این که از ام‌دی‌اف فشرده تایوانی، روکش کره‌ای و چسب آلمانی برای تولید کالاهای خود استفاده می‌کنند اما چون این مواد اولیه را بدون واسطه تامین کرده و در داخل کشور مونتاژ می‌کنند دارای قیمت‌های مناسب و قابل قبولی هستند. یکی دیگر از علت‌های محبوبیت محصولات دیمولوکس قیمت مناسب در ازای ارائه عالی‌ترین اجناس در بازار است. همچنین این مجموعه در سالهای متوالی بعنوان اولین برند در نمایشگاه بین‌المللی تهران معرفی شده و از سال 1397 تا 1401 دارنده لوح زرین، بلورین و ثمین بوده است.

محصولات دیمولوکس

حرف آخر

برای خریدن لوازم دکوراسیون گزینه‌های زیادی پیش روی شما قرار دارد و همواره با دنیایی از محصولات با فناوری‌ها و ویژگی‌های جدید و متفاوت روبرو هستید. لوازم خانگی از ارکان اصلی دکوراسیون هستند و هرکدام از آن‌ها قابلیت این را دارند که چهره منزل شما را خراب کنند و یا جلوه‌بخش زیبایی‌های آن باشند. همه چیز به انتخاب شما بستگی دارد. زیبایی، کیفیت، قیمت و برند معتبر همگی از معیارهای مهم و تعیین‌کننده برای خرید لوازم منزل هستند. محصولات دیمولوکس از کالاهای محبوب و پرطرفدار در بازار لوازم خانگی است که با استفاده از عالی‌ترین مواد اولیه ساخته شده و در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. این برند به تولید کالاهایی مانند میز ال‌سی‌دی، میز جلومبلی، عسلی، ست کنسول و آینه و … می‌پردازد. برای دیدن محصولات بیشتر از این برند می‌توانید به صفحه پروفایل دیمولوکس در چیدانه مراجعه کنید و از کارشناسان این مجموعه کمک بگیرید.

 

در راستای همین مطلب می‌توانید از مقالات میز تلویزیون کشودار و انواع میز تلویزیون کنسولی نیز بهره بگیرید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه