چطور خانه یا محل کار خود را به‌صورت اقساطی بازسازی کنیم؟

چطور خانه یا محل کار خود را به‌صورت اقساطی بازسازی کنیم؟

به قلم: نرگس مهردادیان

چطور خانه یا محل کار خود را اقساطی بازسازی کنیم؟

خیلی از ما ممکن است احساس کرده باشیم منزل یا محل کارمان نیاز به تغییر و بازسازی اساسی دارد اما به‌دلیل هزینه‌های بالا منصرف شده باشیم. یا تصمیم گرفته باشیم ملکی را بفروشیم یا اجاره دهیم اما به‌دلیل معایب و مشکلات بنا مجبور شدیم با قیمت پایین‌تر این کار را انجام دهیم. تصور کنید چه عالی بود اگر می‌توانستیم خانه قدیمی خود را بازسازی کنیم اما هزینه آن ‌را به‌صورت اقساطی پرداخت کنیم. محل کارمان را بازسازی کنیم اما پس از شروع کسب و کار هزینه‌ها را پرداخت ‌کنیم. یا ملک خود را بازسازی و به‌روز ‌کنیم اما پس از فروختن یا اجاره‌دادن هزینه‌های بازسازی را پرداخت می‌کردیم. با بازسازی اقساطی خانه یا محل کار تمام این‌ها ممکن می‌شود! برای آشنایی با شرایط و مزایای بازسازی اقساطی ساختمان با این مطلب از چیدانه و گروه معماری نیلین همراه باشید…

تابلو فرش ریحان

قبل از بازسازی کلینیک زیبایی شادی بیوتی

بعد از بازسازی کلینیک زیبایی شادی بیوتی

بازسازی اقساطی ساختمان چیست؟

امروزه بیشتر افراد به‌جای تعویض ملک به‌سمت بازسازی آن روی آورده‌اند. با این کار می‌توان به‌جای اینکه به‌دنبال خانه یا دفتر دلخواه خود بود، آن را با توجه به سلیقه و نیاز خود طراحی کرد. در این میان بازسازی اقساطی ساختمان بسیار مورد توجه قرار گرفته. چراکه هزینه متریال و پیمانکار برای بازسازی بسیار بالا رفته و برای خیلی افراد مشکل‌ساز شده. افرادی که قصد بازسازی دارند می‌توانند از شرکت‌هایی که به‌صورت اقساطی بازسازی خانه یا محل کار را انجام می‌دهند، کمک بگیرند.

قبل از بازسازی هوم جیم شهرک غرب

بعد از بازسازی اقساطی هوم جیم شهرک غرب

مزایای بازسازی اقساطی خانه یا محل کار

با بازسازی اقساطی خانه خود می‌توانید در فضایی زندگی کنید که مطابق نیازهای شما و کاملا طبق سیقه‌تان طراحی شده باشد. مسلما در چنین فضایی حس آرامش، اعتماد به نفس و تعلق خاطر بیشتری خواهید داشت.

یا با بازسازی محل کار قدیمی خود می‌توانید حس خوشایند و اعتماد در مشتریان و کارکنان ایجاد کنید و در نهایت موجب افزایش میزان راندمان کار و فروش خود شوید.

حتی با بازسازی ملک خود به‌صورت اقساطی می‌توانید باعث ایجاد ارزش افزوده برای فروش و اجاره شوید.

قبل بازسازی ویلای آستانه

بعد از بازسازی ویلای آستانه

مراحل بازسازی اقساطی ساختمان

بازسازی ساختمان در گذشته از ریسک بالایی برخوردار بود اما امروزه با وجود تکنولوژی‌های جدید، بازسازی کار سختی نیست. حتی گاهی بهترین گزینه محسوب می‌شود.

  • انتخاب بهترین شرکت برای بازسازی اقساطی
  • بازدید از پروژه
  • مشاوره و برآورد هزینه‌ها
  • تنظیم قرارداد بازسازی اقساطی
  • طراحی نقشه و ارائه برنامه‌ها و نقشه‌ها به مشتری
  • اخذ مجوزهای لازم
  • شروع بازسازی
  • تحویل پروژه

قبل بازسازی اقساطی ویلای سواد کوه

بعد از بازسازی اقساطی ویلای سوادکوه

قیمت بازسازی اقساطی خانه یا محل کار

قیمت بازسازی ساختمان مسکونی، اداری و تجاری به میزان و سطح مورد بازسازی و طرح و متریال کاربردی بستگی دارد. هزینه متریال و پیمانکار با توجه به نوسانات هر روزه قیمت، مشخص نیست اما پیمانکار پس از دیدن محل بازسازی قیمت نهایی را اعلام می‌کند. خوشبختانه در بازسازی اقساطی بسته به خواست متقاضی می‌توان در چند مرحله پرداخت را انجام داد.

قبل بازسازی دکوراسیون مهد کودک فرشته ها

بعد بازسازی دکوراسیون مهد کودک فرشته ها

مهمترین دغدغه‌ها برای سپردن صفر تا صد بازسازی به شرکت‌ها

شاید مهم‌ترین دغدغه‌های مشتری برای سپردن کل کار طراحی و بازسازی، از شروع طراحی و اجرا تا خرید و ساخت اکسسوری، به یک شرکت یا مجموعه موارد زیر باشد:

  • ایده‌پردازی خاص و مطابق سلیقه مشتری در طراحی
  • سپردن کار به اکیپ اجرای متخصص
  • حسن نظارت و خوش قولی در کیفیت کار و زمان تحویل

قبل بازسازی نمای ویلای آستانه

بعد از بازسازی نمای ویلای آستانه

انتخاب بهترین شرکت‌ برای بازسازی اقساطی خانه و محل کار

زمانی که صحبت از بازسازی اقساطی است، متقاضیان باید به سمت بهترین شرکت و پیمانکار بروند تا به هر آن‌چیزی که نیاز دارند در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه برسند. معمولا اقساط به‌صورت مرحله‌ای و با توجه به شرایط اقساطی شرکت پرداخت می‌شود. البته هر شرکت بازسازی شرایط خاص خود را برای بازسازی اقساطی دارد. برای آشنایی با شرایط و مزایای بازسازی اقساطی گروه معماری نیلین با ما همراه باشید.

قبل بازسازی مسکونی ونک

بعد بازسازی مسکونی ونک

مزایای سپردن کار به گروه معماری نیلین

  • ضمانت بلند مدت برای حسن انجام کار
  • ارائه طرح‌های متفاوت و خاص در سبک‌های مختلف
  • طراحی رایگان برای انتخاب سبک: برای مثال از هر فضای خانه یا محل کار شما چند آلترناتیو به سبک‌های مختلف آماده می‌شود تا کاملا متوجه روند طراحی باشید.
  • ارائه آلبوم تصویر، رندر vr واقعیت مجازی و انیمیشن
  • تیم اجرایی متخصص با تجربه چندین ساله
  • دارا بودن کارگاه‌های ساخت و تولید که باعث کاهش هزینه‌ها و سرعت در پروسه اجرا و تحویل خواهد شد.
  • تعهد زمان تحویل

قبل بازسازی خانه یوسف آباد

بعد بازسازی خانه یوسف آباد

و در آخر

هر خانه‌ای پس از گذشت چند سال از ساخت، فرسوده و قدیمی می‌شود و نیاز به بازسازی خواهد داشت. می‌توانید با توجه به میزان خرابی و فرسودگی بخش‌های مختلف و نیاز خود اقدام به بازسازی کنید. بازسازی اقساطی موجب شده افراد دیگر نگران پرداخت کل هزینه‌های بازسازی به‌صورت یک‌جا نباشند.

گروه معماری نیلین با به‌کارگیری کارشناسان زبده و علم و تجربه بالا، نزدیک به دو دهه است که به فعالیت تخصصی در حوزه عمران، معماری و دکوراسیون داخلی می‌پردازد. این شرکت خدماتی نظیر بازسازی مسکونی، اداری، تجاری، طراحی و ارائه نقشه، نظارت، ساخت ویلا و ساخت کابینت و اکسسوری ارائه می‌دهد. نیلین برای اولین بار در ایران در تمام زمینه‌های طراحی، بازسازی و نوسازی به‌راحتی تسهیلات داده و شرایط اقساط رو برای مشتری فراهم خواهد کرد. با مراجعه به سایت گروه معماری نیلین می‌توانید با خیالی آسوده اقدام به بازسازی اقساطی خانه یا محل کار خود کنید.

قبل بازسازی داخلی ویلای سواد کوه

بعد بازسازی داخلی ویلای سوادکوه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه