بهترین تولیدکننده پروفیل چراغ مگنتی را بشناسیم

بهترین تولیدکننده پروفیل چراغ مگنتی را بشناسیم

به قلم: فهیمه مصدرالامور

امروزه با گسترش تکنولوژی و استفاده از فناوری‌های جدید تغییر تولیدات داخلی بسیار چشمگیر است. به این ترتیب گجت‌ها و محصولات متنوع و کاربردی توسط تولیدکنندگان ارائه می‌شود. چراغ مگنتی یا مولتی‌ترک نیز از جمله محصولاتی‌ست که در همین راستا و بیشتر به منظور پویاتر کردن سیستم‌های نورپردازی و روشنایی طراحی و تولید می‌شوند. چراغ‌های مگنتی با اسامی دیگری همچون مولتی ترک، چراغ آهنربایی، چراغ‌های ریلی آهنربایی و چراغ‌های توکار و روکار آهنربایی نیز معرفی می‌شوند.

این چراغ‌های مگنتی‌ در بازار از محبوبیت خاصی برخوردارند و اغلب در دکوراسیون داخلی ساختمان کاربرد دارند. این چراغ‌ها به آسانی نصب می‌شوند و به راحتی داخل چراغ خطی مگنتی جای گرفته و قابل جابه‌جایی هستند. با ما در ادامه این مقاله با معرفی محصول جدید دیجی آلوم بنام پروفیل چراغ مگنتی دیجی آلوم که در سایت این شرکت digialum.com عرضه شده همراه باشید.

چوب و هنر

چراغ مگنتی یا مولتی ترک چیست؟

چراغ مگنتی یا مولتی ترک چیست؟

چراغ مگنتی یا سیستم مولتی ترک از به روزترین و مدرن ترین سیستمهای روشنایی و نورپردازی فضای داخلی است. این سیستم قابلیت‌های بسیاری را در اختیار معماران و طراحان قرار می‌دهد. چراغ مگنتی مجموعه ای از ریل و ماژول یا چراغهایی است که در طول ریل توسط آهن‌ربا و به صورت کاملا انتخابی قرار می‌گیرند.آنها می‌توانند آزادانه بصورت کشویی در سرتاسر ریل حرکت کنند و به راحتی جابجا شوند و معمولاً در مکان‌هایی که نیاز به روشنایی هایلایت دارند نیز استفاده می‌شود. گفتنی‌است انواع ریل چراغ، می‌تواند به صورت توکار، روکار و آویز نصب شود.

به طور کلی طیف متنوعی از ماژول‌های روشنایی داخل ریل قرار می‌گیرند و محل نصب آنها در طول ریل توسط کاربر انتخاب می‌شود. ماژولها توسط نیروی مغناطیسی در داخل ریل قرار می‌گیرند که دلیل نام گذاری این چراغها به چراغ‌های مگنتی به همین علت است. همچنین تنوع ماژول‌ها در این سیستم زیاد است و روش‌های مختلف نورپردازی را می‌توان با این سیستم تعریف کرد.

چراغ مگنتی یا مولتی ترک چیست؟

مزایای استفاده از چراغ مگنتی

  • انتخاب ماژول‌های مختلف با توجه به کاربری و نیاز فضا، که امکان چینش آزادانه و طراحی نورها را می‌دهد؛ اولین مزیت چراغ مگنتی است.
  • برای نصب مولتی ترک؛ محدودیتی در تعداد لامپ‌ها و منابع نصب شده در ریل وجود ندارد. بنابراین تعداد منابع روشنایی را می‌توان آزادانه افزایش یا کاهش داد. همچنین شدت تابش نور نیز قابل تنظیم است.
  • ریل این چراغ‌ها بصوت استاندارد و پایه با ولتاژ 48 ولت DC کار می‌کند به همین علت ایمن است و خطر برق‌گرفتی هنگام لمس را ندارد.
  • چراغ‌های مگنتی آزادانه در ریل‌های آلومینومی حرکت کنند. در مدل زاویه‌پذیر آنها، زاویه تابش چراغ‌ها به راحتی قابل تنظیم است و باعث اجرای طرح‌های نورپردازی می‌شود.

انواع چراغ‌های مگنتی

انواع چراغ‌های مگنتی

با توسعه استفاده از چراغ مگنتی، انواع ماژول‌های متنوع به بازار عرضه شده‌اند که عبارنتد از:

  1. چراغ‌های مگنتی زاویه پذیر
  2. ماژول‌های مگنتی ثابت
  3. چراغ مگنتی آویزدکوراتیو
  4. مولتی ترک خطی
  5. ماژول‌های شبکه‌ای یا نقطه‌ای
  6. چراغ مگنتی اسپات لایت
  7. چراغ مگنتی دکوراتیو

مطلب پیشنهادی: نورپردازی خطی نما، جلوه‌‌ای خاص و خیره‌کننده!

ماژول‌های ثابت همانطور که از اسمشان پیداست نور را به یک سمت یعنی پایین و روبرو هدایت می‌کنند. چراغ متحرک با توجه به بازوی حرکتی با زاویه مورد نظر نور را به منطقه‌ی خاصی می‌تاباند. همچنین انواع ریل‌های مگنتی خود به چند دسته در بازار وجود دارند:

انواع ریل‌های مگنتی:

  • ریل مگنتی توکار: در این نوع؛ ریل درون شکاف تعبیه شده در کناف قرار می‌گیرد.
  •  ریل مگنتی روکار آویز: این مدل برای مکان‌هایی که سقف کاذب ندارند و امکان ایجاد شیار وجود ندارد، قابل استفاده است.

چراغ‌های مگنتی در چه فضا‌هایی کاربرد دارند؟

همانطور که گفتیم چراغ مگنتی سیستم روشنایی جدیدی از چراغ‌های ال ای دی است که با تکنولوژی مگنت طراحی می‌شود. نحوه کاربرد و نصب این چراغ‌ها بدین صورت است که شما می‌توانید منابع نور و ریل‌های سیستم روشنایی را به وسیله مگنت به یکدیگر متصل کنید. اما توجه داشته باشید که برخلاف سیستم‌های روشنایی قدیمی شما می‌توانید در هر زمانی ریل‌ها و منابع نور را جا به جا کنید. از این رو شما می‌توانید بدون نیاز به تکنسین و به راحتی سیستم روشنایی منزل خود را تغییر دهید و در مکان مورد علاقه خود، این سیستم را نصب کنید.

چراغ‌های مگنتی یا مغناطیسی LED به عنوان روشنایی دکوراسیون داخلی منزل: برای آشپزخانه، اتاق غذاخوری، اتاق نشیمن و اتاق خواب به کار می‌روند. همچنین در فضاهای بیرونی مانند اداری، فضای تجاری، فروشگاه‌های لباس، جواهرات فروشی، سالن‌های نمایشگاه، هتل‌ها، کلوپ‌ها و غیره نیز استفاده می‌شوند. چراغ مگنتی به دلیل تکنولوژی و ظاهر زیبا، فضا را شیک و مدرن جلوه می‌دهند.

از جمله کاربردهای خاص این محصول اینکه چراغ‌های مگنتی در زمره ابزارهای دکوراتیو در صنایع معماری نیز شناخته می‌شود و کاربرد وسیعی در طراحی دکوراسیون‌های مختلف دارد. در واقع تکنولوژی و قابلیت منحصر به فرد پروفیل چراغ مگنتی در زمینه نصب و جا به جایی موجب شده تا شما در هر زمانی بتوانید سیستم روشنایی محیط را طراحی کنید و این یعنی قدرت بیشتری در طراحی دکوراسیون خود دارید. نکته جالب اینکه حتی بعد از اتمام کار نیز سیستم روشنایی را می‌توانید براساس سبک دکوراسیون انتخابی، جا به جا نموده و آن را تغییر دهید.

4 مدل طراحی روشنایی

4 مدل طراحی روشنایی با سیستم چراغ مگنتی در دکوراسیون

بسته به الگوی طراحی نورپردازی دکوراسیون شما، میتوان حدود 4 مدل طراحی برای سیستم چراغ مگنتی در نظر گرفت. شکل L، شکل I، شکل خطوط موازی یا U شکل و شکل مربع.

  1. شکل :L برای استفاده در راهروها، اتاق نشیمن و رخت کن مناسب است.
  2. شکل U: معمولا برای اتاق نشیمن استفاده می‌شود.
  3. شکل : I برای اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری و آشپزخانه پرکاربرد است.
  4. شکل مربع: برای اتاق نشیمن و دفاتر کار می‌تواند مناسب باشد.

پروفیل چراغ مگنتی

باز هم پای پروفیل آلومینیوم چراغ خطی در میان است!

دیجی آلوم با تولید طیف وسیعی از پروفیل‌های آلومینیومی چراغ خطی (بیش از 20 مدل) توانست گوی سبقت را از رقبای داخلی و خارجی برباید و این محصول را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. با توجه به این تجربه موفق، دیجی آلوم باز هم محصولات جدیدی را به سبد کالایی خود اضافه کرد که پروفیل چراغ مگنتی یکی از آنهاست. محصولی که با بهترین کیفیت و طبق استانداردهای روز تولید شده و مناسب برای انواع چراغ‌های مگنتی موجود در بازار ایران است.

مزایای پروفیل آلومینیوم چراغ مگنتی در صنعت روشنایی

مزایای پروفیل آلومینیوم چراغ مگنتی در صنعت روشنایی

پروفیل چراغ  مگنتی، دارای ویژگی‌هایی مانند ظاهر زیبا، وزن سبک، عملکرد خوب در انتقال گرما و صرفه‌جویی در انرژی است. طراحان روشنایی سال‌هاست که از مزایای استفاده  آلومینیوم سبک در تولید محصولات خود استفاده می‌کنند و از قابلیت‌های طراحی قالب اکستروژن برای تحقق ایده‌های خود بهره می‌برند.

همچنین سطح پروفیل‌های هدسینگ لامپ، آنودایز می‌شود و این عملیات سطحی برای افزایش مقاومت در برابر خوردگی و مقاومت آن در برابر سایندگی و ایجاد ظاهری زیبا و درخشان انجام می‌شود. خواص حرارتی آلومینیوم به همراه قابلیت طراحی در ویژگی‌های باله هیت سینک، پروفیل آلومینیوم چراغ مگنتی خطی را به گزینه‌ای عالی برای محفظه‌های LED تبدیل می‌کند.

ولید بهترین پروفیل چراغ مگنتی

جمع‌بندی؛ تولید بهترین پروفیل چراغ مگنتی توسط دیجی آلوم

چراغ مگنتی یا مولتی ترک تکنولوژی جدیدی است و به تازگی در تولید انبوه روانه بازار شده و شرکت‌های محدودی این محصول را ارائه می‌دهند. به عبارتی کمتر شرکتی به فروش این محصول می‌پردازد و چه بسا این تکنولوژی جدید و کارآمد در ابتدای فروش خود به قیمت‌های فوق العاده عجیبی به چشم بخورد. اما اگر این محصول را از تولیدکنندگان مطمئنی مانند دیجی آلوم تهیه کنید، قطعا می‌توانید با کیفیت بالا، محصولی مقرون به صرفه نیز داشته باشید. برای مشاوره و انتخاب مناسب، پیشنهاد می‌کنیم؛ دریافت اطلاعات کامل درباره چراغ مگنتی و ریل چراغ مگنتی را نیز بخوانید.

تماس با بهترین تولیدکننده چراغ مگنتی؛ دیجی آلوم:

02122876832
09906023060

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه