دکوراسیون مجموعه ورزشخانه، قوس زیبای پارتیشن شیشه‌ای

دکوراسیون مجموعه ورزشخانه، قوس زیبای پارتیشن شیشه‌ای

به قلم: فهیمه مصدرالامور

در این شوروم‌گردی از چیدانه با دکوراسیون مجموعه ورزشخانه با شما همراه هستیم و قصد داریم یک تکنیک جدید در اجرای دکوراسیون داخلی را به شما نشان دهیم. طراحی و دکوراسیون این مجموعه را شرکت پارتیشن‌ساز انجام داده. پیشنهاد می‌کنم ادامه این مطلب را حتما ببینید.

تابلو فرش ریحان

جلوه لوکس دکوراسیون مجموعه ورزشخانه

همانطور که در ویدئو ملاحظه می‌کنید؛ در قسمت استخر و سونای این مجموعه، به جهت بهره‌گیری حداکثری از فضا، پارتیشن‌های شیشه‌ای با پروفیل‌های باکیفیت اجرا شده است. همچنین وجود قوس‌های به کار رفته در پارتیشن‌ها؛ زیبایی فضا را چندین برابر می‌کند. کیفیت بالای فریم‌های شیشه‌ای در این پروژه، امکان ایجاد قوس برای درب‌های مختلف مثل درب سونا را به وجود آورده است.

مطلب پیشنهادی: پارتیشن شیشه‌ای بدون فریم چیست؟

شاید برای شما هم پیش آمده که تصمیم به جداسازی فضا گرفتید، اما با استفاده از یک دیوار که باعث ایجاد دلگیری و تاریکی فضا می‌شود مایل به انجام این جداسازی نیستید. پیشنهاد ما به شما استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای است. این مدل پارتیشن‌ها، علاوه بر کم کردن سر و صدای محیط خصوصا در فضاهای اداری؛ باعث ایجاد حس تازگی و زیبایی محیط هم می‌شود.

پارتیشن ساز

مزایای پارتیشن شیشه‌ای برند پارتیشن‌ساز

استفاده از پارتیشن شیشه‌ای در فضاهای اداری، موجب گسترش ارتباطات و ایجاد حس خوب بین مدیریت و پرسنل می‌شود. همچنین باعث ایجاد حس خوشامدگویی به مشتری هم می‌شود. در واقع ویژگی این نوع پارتیشن نشان‌دهنده موجب گستردگی کار توسعه یافته و مدرن است.

از مزایای دیگر برند پارتیشن‌ساز؛ پارتیشن شیشه‌ای در محیط این است که از حداکثر نور طبیعی در محیط بهره مند می‌شوید. همین امر باعث کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود. در قسمت اداری این نمونه، پارتیشن ‌ها با سبک مشبک و وینتیج اجرا شده است و فضا را خاص‌تر کرده. به دلیل استفاده از مصالح شیشه‌ای در این نوع پارتیشن‌ها، نگهداری و نظافت آسانی نیز دارند.

عکس‌های بیشتر از پارتیشن اداری و دکوراسیون مجموعه ورزشخانه پارتیشن‌ساز:

دکوراسیون مجموعه ورزشخانه؛ قوس زیبای پارتیشن شیشه‌ای

دکوراسیون مجموعه ورزشخانه

دکوراسیون مجموعه ورزشخانه پارتیشن ساز

دکوراسیون اداری مجموعه پارتیشن ساز

پارتیشن اداری پارتیشن‌ساز

قوس پارتیشن‌ساز

دکوراسیون مجموعه ورزشخانه با پارتیشن شیشه‌ای

پارتیشن اداری

پارتیشن شیک اداری

پارتیشن ساز اداری لوکس

جمع‌بندی پایانی

مجموعه پارتیشن‌ساز، پارتیشن‌های شیشه‌ای را براساس سلیقه و نیاز کارفرماها طراحی و اجرا می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به پیج اینستاگرام و وب‌سایت پارتیشن‌ساز با نمونه کارهای این برند بیشتر آشنا شوید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه