سفارش کوسن با تصویر دلخواه؛ با اِلمانی کوچک، تغییراتی بزرگ ایجاد کنید!

سفارش کوسن با تصویر دلخواه؛ با اِلمانی کوچک، تغییراتی بزرگ ایجاد کنید!

به قلم: فهیمه مصدرالامور

کوسن از لوازم دکوری زیبایی است که در کنار مبلمان و کاناپه خانه، جذابیت و حال خوبی را به فضای خانه هدیه می‌دهد. برای تغییر دکوراسیون و حال و هوای منزل، الزاما نیاز به تغییرات پرهزینه نیست. سفارش کوسن با تصویر دلخواه می‌‌تواند گزینه مناسبی برای یک تغییر دلچسب و به یاد ماندنی در طراحی داخلی خانه باشد. گفتنی‌ست یکی از مزایای کوسن‌‌های تزئینی، کم هزینه بودن آنهاست. چاپ و سفارش عکس دلخواه روی کوسن، این امکان را به شما می‌دهد تا یک هدیه کاملا شخصی‌سازی شده را به عزیزانتان تقدیم کنید. ادامه این مطلب را از دست ندهید.

سفارش کوسن با تصویر دلخواه

چوب و هنر

جلوه بصری چاپ روی کوسن، خیره‌کننده است!

از لحاظ بصری، کوسن‌ها علاوه بر جلوه‌ی زیبایی که به منزل شما می‌بخشند، خاطره شیرینی را نیز تداعی می‌کنند. حالا تصور کنید شما این امکان را داشته باشید که هر تصویری را روی آن‌ها چاپ کنید!

موارد کاربردی چاپ و سفارش کوسن با تصویر دلخواه

موارد کاربردی چاپ و سفارش کوسن با تصویر دلخواه

کوسن با طرح چاپی یکی از بهترین هدایا برای مناسبت‌هایی مانند: ولنتاین، سالگرد ازدواج، هدیه تولد و غیره است. امروزه از کوسن به عنوان یکی از عناصر زیباشناختی در طراحی دکوراسیون منزل، نام می‌بریم. شما می‌‌توانید عکس و طرح دلخواه خود را بر روی کوسن ساتن یا مخمل چاپ کنید و از این چاپ زیبا در محیط اطراف خود، لذت ببرید. همچنین می‌‌توانید به مناسبت‌های مختلف از چاپ عکس روی کوسن یا بالشتک استفاده کنید و آن را به عزیزانتان هدیه دهید.

مطلب پیشنهادی: نقش شگفت‌انگیز کوسن در دکوراسیون

پرواضح است که یکی از هدایای جذاب مورد پسند و مخصوص کودکان، سفارش کوسن با تصویر دلخواه است. کودکان معمولا از چاپ عکسشان روی کوسن در محیط اتاق خواب خود بسیار خوشحال می‌‌شوند. زیرا حس سرزنده ای به آنها دست می‌‌دهد. زوج‌های جوان نیز می‌‌توانند برای منزل خود از این محصول زیبا استفاده کنند و منزل خود را با سفارش تصویر زیبای دلخواه بر روی کوسن، بیارایند.

شاید باورش سخت باشد اما از کاربردهای جذاب دیگر سفارش کوسن با تصویر دلخواه، در محیط هتل‌ها، شرکت‌ها و مکان‌های گردشگری و فرهنگی_هنری مانند هاستل‌هاست. به این ترتیب مدیران این مجموعه‌ها، می‌‌توانند لوگوی خود را بر روی کوسن، چاپ کنند و حس متفاوتی را به مسافران القا کنند. از طرفی چاپ کوسن‌های تبلیغاتی یکی از موارد پرکاربردیست که بسیار مورد استقبال عموم قرار گرفته است.

آموزش چاپ تصویر دلخواه روی کوسن به روش سابلیمیشن

کدام عکس را برای چاپ روی کوسن انتخاب کنیم؟

چیدمان تعدادی از کوسن‌ها با طرح و عکس دلخواه شما از جمله عکس بهترین خاطرات زندگی‌تان، تصویر عشق زندگی‌تان، مناظری از طبیعت، عکس فرزندان و حتی طرح‌هایی متناسب با تم منزل شما، گزینه‌ی مناسبی برای چاپ عکس روی کوسن است.

کوسن با تصویر دلخواه

آموزش چاپ تصویر دلخواه روی کوسن به روش سابلیمیشن

برای چاپ تصویر روی کوسن، معمولاً از چاپ سابلیمیشن، یکی از محبوب‌ترین روش‌های چاپ دیجیتال، استفاده می‌شود. در این روش؛ کیفیت چاپ کوسن بسیار بالا است و قابلیت چاپ هر رنگی را نیز دارد. همچنین این کوسن‌ها دوام رنگ بالا، ماندگاری و جذابیت حیرت‌انگیزی هم دارند.

چاپ تصویر روی کوسن ساتن و مخمل با روش سابلیمیشن، مانند چاپ تصویر روی تی‌شرت صورت می‌گیرد با این تفاوت که فرآیند چاپ روی کوسن به‌صورت مستقیم انجام می‌شود. به این دلیل که این کوسن‌ها دارای نخ پلی استر بالایی هستند و در بافت پارچه آنها از نخ پنبه کمتری استفاده می‌شود. البته این نکته را باید در نظر بگیرید که چاپ باکیفیت روی کوسن‌های آماده، بصورت تمام صفحه ممکن نیست و 1.5 سانتیمتر از چهار طرف کوسن غیرقابل چاپ است. به این دلیل که قسمت‌های دوخته‌شده هر چهار طرف کوسن، مانع از تماس کاغذ چاپ‌شده با سطح پارچه می‌‌شوند. بنابراین چاپ در نواحی نزدیک به دوخت دور کوسن، بصورت هاله‌ای کم‌رنگ یا با کیفیت پایین منعکس می‌‌شود.

روش چاپ تصویر روی کوسن

روش چاپ تصویر روی کوسن

برای چاپ روی کوسن تنها کافیست که طرح و یا تصویر مورد نظر خود را در ابعاد دلخواه خود به‌صورت میروروار یا برعکس روی کاغذ ترنسفر سابلیمیشن چاپ کنید. پس از خشک شدن جوهر چاپ‌شده روی کاغذ، کوسن را در دمای 180 درجه سانتیگراد و به مدت 60 ثانیه زیر پرس قرار دهید. در صورت استفاده از کاغذ کره‌ای یا آلمانی حتما چهارگوشه کاغذ را به اندازه 2 میلیمتر برش دهید. این کار باعث می‌شود تا خط مشکی در اطراف طرح شما چاپ و دیده نشود. همچنین فشار پرس را طوری تنظیم کنید که با کمی فشار روی اهرم پرس، دستگاه بسته شود. برای ثابت ماندن کاغذ ترانسفر روی کوسن و جلوگیری از دوبینی از چسب نسوز استفاده می‌شود.

مطلب خواندنی دیگر: انواع کوسن مبل سلطنتی، ساده بگیرم یا طرح‌دار؟

به خاطر داشته باشید در مرحله بعد پس از اتمام پروسه ترنسفرِ طرح دلخواه خود روی کوسن، سریعا کاغذ را از روی آن بردارید تا دوبینی ایجاد نشود.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید برای جلوگیری از آسیب آهن زیپ به پارچه‌ی نسوز بالای پرس و همچنین اختلال در پروسه چاپ و یا ایجاد فاصله بین کاغذ ترنسفر و سطح پارچه کوسن؛ زیپ را خارج و بیرون از ناحیه تماس سطح گرم پرس قرار دهید.

سفارش کوسن با تصویر دلخواه و شخصی با تابلو فرش ریحان

سفارش کوسن با تصویر دلخواه و شخصی با تابلو فرش ریحان

از جدیدترین تولیدات سفارشی که این روزها جایگاه ویژه‌ای در دکوراسیون داخلی منازل دارد، کوسن با تصویر دلخواه است. از جمله پیشنهادات برای طرح و عکس کوسن می‌‌توان به: کوسن‌های زیبا با نقش تصویر شخصی، خانوادگی، تصاویر زیبا و متناسب با فضای شما که در اینترنت مشاهده می‌‌کنید، اشاره کرد. مناظر، نقاشی‌های فرانسوی، نقاشی‌های مدرن و کلاسیک و هر عکسی که در تصور شماست، قابلیت چاپ بر روی کاور کوسن‌های زیبا و دلنشین را دارند. چاپ یک یا چند تصویر که به زیبایی و باسلیقه در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و دارای ترتیب و توالی مفهومی هستند، نیز می‌تواند جلوه خاصی به مبلمان نشیمن شما بدهد.

مطلب پیشنهادی: تبدیل عکس چهره به تابلو فرش؛ من دل سفال کردم؛ ریحان چرا ندارم؟

برای شست‌و‌شوی کوسن خود، نگران نباشید!

خبر خوش اینکه کوسن‌های که فرش ریحان طراحی و تولید می‌‌کنند؛ کاملا قابل شستشو با ماشین لباسشویی هستند. همچنین این کوسن‌ها، از لحاظ ثبات رنگ و دوام کیفیت پارچه به صورت مداوم در دوره‌های زمانی مختلف، آزمون‌های کیفیت را پشت سر می‌‌گذارند.

کوسن با عکس دلخواه فرش ریحان

درانتها

شما می‌‌توانید با انتخاب یک کوسن مناسب به سادگی و بدون خرید مبلمان جدید، دکوراسیون منزل خود را دگوگون کنید. برای این منظور از کوسن‌هایی با تصویر سفارشی، به عنوان اِلمان‌های کوچک برای تغییرات بزرگ دکوراسیون داخلی و نمای جذاب مبلمان بهره ببرید.

پس اگر به دکوراسیون مبلمان و خانه خود اهمیت می‌‌دهید، برای سفارش کوسن با تصویر دلخواه خود، از طریق وب‌سایت فرش ریحان و یا پیج اینستاگرام ریحان اقدام کنید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه