اطلاعیه فروش اقساطی تشک‌های فنری لایکوپلاس

اطلاعیه فروش اقساطی تشک‌های فنری لایکوپلاس

به قلم: مهشید بختیاری

اگر به قصد خرید تشک به بازار مراجعه کرده باشید در همان نگاه اول با حجم انبوهی از انواع تشک‌ها با قیمت‌های مختلف مواجه می‌شوید و اگر نسبت به مزایا و معایب هرکدام آگاهی خوبی نداشته باشید احتمالا در میان اینهمه گزینه سردرگم خواهید شد. در این مطلب از چیدانه با همراهی کارشناسان مجموعه کالای خواب لایکو شما را با ویژگی‌های پرطرفدارترین تشک بازار یعنی تشک‌های فنری آشنا می‌کنیم. همچنین شرایط فروش اقساطی تشک‌های فنری لایکوپلاس را به طور کامل توضیح خواهیم داد. اگر قصد خرید تشک با شرایط ایده‌آل و قیمت مناسب را دارید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

سرویس خواب بالسا

چرا باید تشک خود را عوض کنیم؟

با یک حساب سرانگشتی متوجه می‌شویم که ما تقریبا یک سوم از عمر خود را در تختخواب بسر می‌بریم. پس به همان اندازه که به کیف و کفش و لباس خود اهمیت می‌دهیم بایستی به کیفیت خواب یا بهتر بگوییم، کیفیت کالای خواب خود توجه کنیم. بسیاری از ما نمی‌دانیم که تشک‌ها هم تاریخ انقضا دارند! آن‌ها تا زمانی به کار می‌آیند که خواب راحتی را به صاحب خود پیشکش کنند. در غیر این صورت بهتر است که تعویض شوند و جای خود را به یک تشک مناسب‌تر و باکیفیت‌تر بدهند.

تغییر شرایط فیزیکی و بدنی شما اولین دلیل است برای آن که به فکر خرید یک تشک جدید باشید. بدن شما نسبت به زمانی که تشک خود را خریده‌اید تغییرات زیادی کرده است. ممکن است چاق‌تر یا لاغرتر شده باشید و یا طی سالیان از لحاظ قدی رشد کرده باشید و دیگر تشک قدیمی هم قد و قواره شما نباشد. با این تفاسیر حتی اگر تشکتان هنوز هم باکیفیت است باید به فکر خریدن یک تشک جدید باشید.

مساله دیگر موضوع سلامتی شماست. در میان انواع کالای خواب تشک جایگاه ویژه‌تری دارد. تصور کنید 10 سال پیش برای تختخوابتان یک تشک تهیه کرده‌اید. طی این سال‌ها تجمع عواملی مانند سلول‌های مرده پوست، گرد و غبار، موی انسان و حیوان، مایعات بدن و … باعث شده‌اند تا این تشک دیگر همان تشک تمیز و سالم روزهای اول نباشد. بنابراین اگر خوش‌شانس باشید و طی این زمان به انواع و اقسام حساسیت‌های پوستی مبتلا نشده باشید بهتر است هرچه سریعتر به فکر خرید تشک نو بیفتید.

یکی از عوامل دیگری که بسیاری از مردم از آن بی‌اطلاع هستند دردهای ناگهانی عضلانی، تعرق زیاد و حساسیت‌های پوستی، بی‌حسی دست و پا و احساس خستگی مداوم است. وقتی این علائم در جسم بروز پیدا می‌کند شاید کمتر کسی به نامناسب بودن تشک روی تخت خود شک کند. اما بسیاری از مواقع به دلیل آن که افراد نمی‌دانند که چه نوع تشکی با بدنشان سازگار است به این امراض مبتلا می‌شوند و تا مدت‌ها گرفتار درمان آن خواهند بود. بنابراین خرید یک تشک مناسب در افزایش کیفیت زندگی بسیار اثرگذار است.

تشک طبی فنری، تشک پرطرفدار بازار

شاید بسیاری از افراد از خوابیدن بر روی تشک‌های سفت طبی خاطره خوبی نداشته باشند. همچنین استفاده از تشک‌های فنری هم نتوانسته است برای عده‌ای خواب راحت به ارمغان بیاورد. بهمین خاطر است که نسل جدیدی از تشک‌های فنری با عنوان «تشک طبی-فنری» وارد بازار شده و در مدتی کوتاه توانسته است طرفداران بسیاری کند. می‌پرسید چرا؟

در ساخت تشک‌های فنری از نوع طبی حالت ارگونومی بدن کاملا در نظر گرفته شده است. در حقیقت این مدل تشک متناسب با وضعیت ستون فقرات، حالات کمر و مهره‌های سر و گردن طراحی شده است. به دلیل تغییر تراکم یک لایه فوم یا پد زیرین، این تشک در هر نقطه از بدن نرمی و سفتی متفاوتی دارد که برای سلامتی و راحتی بدن بسیار مفید است. فنرهای بکاررفته در تشک طبی-فنری از نوع منفصل است، به همین دلیل هنگام استفاده از تشک‌های دونفره، لرزش‌ها و تکان‌های حین خواب که موجب بدخوابی نفر دوم می‌شود بهیچ عنوان وجود نخواهد داشت. برگ برنده دیگری که تشک طبی فنری در دست دارد بکار رفتن متریال و الیاف طبیعی و ضدحساسیت در ساختار آن است و بعنوان یک کالای خواب ضدحساسیت با استقبال بی‌نظیری مواجه شده است. بنابراین با تهیه کردن این نوع تشک دیگر هیچ نگرانی از بابت ایجاد مشکلات پوستی و تنفسی وجود نخواهد داشت.

تشک فنری لایکو

چرا تشک فنری؟

تشک‌ها فنری برای دهه‌های متمادی محبوب‌ترین تشک‌های بازار بوده‌اند. تولیدکنندگان تشک‌های فنری در طی این سال‌ها توانسته‌اند تجارب گرانبهایی را در زمینه سفتی و نرمی تشک، نوع فنر، میزان ارتجاع و حمایت فیزیکی آن بدست بیاورند. به همین دلیل است که هنوز هم تشک‌های فنری بسیار پرطرفدارند و هرروز مدل‌های تازه‌تری از آن به بازار کالای خواب ارائه می‌شود. اگر انتخاب شما یک تشک فنری مناسب است بهتر است هنگام خرید به نوع فنر، ضخامت فنر، تعداد فنر و نوع اتصالات آن توجه ویژه داشته باشید. تشکی در این چهار مورد عملکرد مناسبی داشته داشته باشد به احتمال زیاد یک تشک فنری خوب و باکیفیت است.

مساله دیگر تنوع قیمت در زمینه تشک‌های فنری است. اگر سری به بازار کالای خواب بزنید و بودجه خاصی برای خرید تشک کنار گذاشته باشید احتمالا دست خالی به خانه برنمی‌گردید، زیرا تشک فنری از نوع ارزان آن تا قیمت‌های بالا و گران در بازار موجود است. البته توصیه می‌کنیم هنگام خرید تشک خواب دست به جیب و دست و دلباز باشید، زیرا در تشک‌های ارزان‌قیمت معمولا مواد بی‌کیفیت و فنرهای نازک بکار می‌رود که پس از مدت کوتاهی خمیده می‌شوند و از بین می‌روند.

یک پیشنهاد فوق‌العاده …

به احتمال زیاد تا به اینجای مطلب متوجه شده‌اید که کیفیت و مرغوبیت کالای خوابی که قصد خرید آن را دارید چقدر اهمیت دارد. همانطور که گفتیم بازه قیمتی تشک‌ها بسیار گسترده است، اما یک تشک باکیفیت بدلیل استفاده از متریال مرغوب در ساختار آن بطور قطع قیمت بالاتری خواهد داشت. اما اگر بودجه شما محدود باشد تکلیف چیست؟ اینجاست که گزینه فروش اقساطی بعنوان یک پیشنهاد فوق‌العاده مطرح می‌شود.

شرکت ایران لایی (لایکو) با تکیه بر مشتری‌مداری و رفاه حال هرچه بیشتر مشتریان به فروش اقساطی تشک‌های لایکوپلاس (هوگر، مولیس، پیکو و لومن) می‌پردازد. شرایط فروش اقساطی به دو روش زیر امکان‌پذیر خواهد بود:

روش اول:

  1. پرداخت 25% قیمت کل به صورت نقد در لحظه خرید
  2. پرداخت مابقی در 3 قسط برابر در 3 ماه (ماه اول 25% – ماه دوم 25% – ماه سوم 25%)

روش دوم:

  1. پرداخت 50% قیمت کل به صورت نقد در لحظه خرید
  2. پرداخت مابقی در 4 قسط برابر در 4 ماه (ماه اول 12.5% – ماه دوم 12.5% – ماه سوم 12.5% – ماه چهارم 12.5%)

«لازم به ذکر است که در فروش اقساطی سود و یا بهره‌ای از مشتری دریافت نمی‌شود.»

جهت خرید می توانید با شماره 22864420-021 تماس حاصل فرمایید و یا به شماره 09108563434 در تلگرام پیام ارسال کنید.

تشک فنری

کلام آخر

یک تشک بی‌کیفیت و نامناسب می‌تواند در ریتم زندگی و لایف‌استایل ما مشکلات قابل توجهی ایجاد کند. خرید تشک یک خرید حساس است که برای آن بایستی تا می‌توانید هزینه کنید و خرید خود را از یک برند مطمئن و معتبر انجام بدهید. مجموعه لایکو بعنوان اولین تولیکننده کالای خواب در ایران در جهت رفاه حال مشتریان خود فروش اقساطی تشک‌های فنری لایکوپلاس را آغاز کرده است. برای دیدن نمونه محصولات این مجموعه به صفحه پروفایل کالای خواب لایکو مراجعه کنید و تخفیفات ویژه و فروش فوق‌العاده آن را از دست ندهید.

 

مطالب مرتبط:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه