پنجره دوجداره عایق آلودگی هوا

پنجره دوجداره عایق آلودگی هوا

به قلم: تحریریه چیدانه

آلودگی هوا یکی از معضلات اصلی شهرهای بزرگ به ویژه تهران است و متأسفانه برای بسیاری از مردم عادی شده که روزهایی در سال به خاطر آلودگی هوا از کسب و کار و تحصیل خود باز بمانند.

آلودگی هوا نه تنها اقتصاد و زندگی شهری را تحت تأثیر قرار می دهد که حتی با ورود ذرات زیر 2.5 میکرون محیط خانه را نیز آلوده به گرد و خاک می کند. اما راه حل اساسی برای کاهش ورود گرد و خاک به خانه استفاده از پنجره های دوجداره است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

تابلو فرش ریحان

پنجره دوجداره upvc و کاهش ورود آلودگی هوا

تاثیر  پنجره های دوجداره بر کاهش اثرات آلودگی هوا موضوعی است که در مبحث عایق بندی این پنجره ها همواره مورد تأکید قرار می گیرد. پنجره دوجداره عایق آلودگی هوا است و با توجه به نوع ساخت با پوشاندن کامل سطح و با استفاده از لاستیک های مخصوص، چسب سیلیکون و شیشه دوجداره مانع از نفوذ هر گونه آلودگی و آلاینده به داخل ساختمان می شود.

بنابراین استفاده از درب و پنجره upvc  یکی از راه های موثر در جلوگیری از ورود آلودگی هوا و آلاینده ها به فضای داخلی ساختمان است که علاوه بر عایق بندی منزل و محل کار، سلامتی شما را نیز تضمین می کند.

عوامل مؤثر بر عملکرد پنجره دوجداره

درب و پنجره upvc زمانی کارایی فیلتر آلودگی را دارند که کاملا تنظیم و رگلاژ شده و درزگیری و عایق بندی آن کاملاً اصولی انجام شده باشد.

عواملی همچون متریال و مواد اولیه استاندارد، شیشه دوجداره، تولید استاندارد، ابعاد برداری دقیق و یراق دو حالته بر عملکرد پنجره دوجداره در نقش آلودگی هوا نقش دارند.

نقش متریال استاندارد در پنجره دوجداره

استفاده از مواد اولیه مناسب کلید تولید با کیفیت است بنابراین علاوه بر برند پنجره دوجداره، کیفیت واقعی و تقلبی نبودن مواد اولیه بسیار مهم است.

متأسفانه مشاهده می شود که در قسمت پروفیل، لیبل پروفیل معروف بر پروفیل ضعیف قرار داده شده یا یراق آلات بی کیفیت چینی به جای یراق ترک و آلمانی به فروش می رسد. به این ها اضافه کنید استفاده از گالوانیزه ضعیف که حتی  برخی همین را نیز حذف می کنند.

همه مواردی که اشاره شد از باعث می شوند پنجره دوجداره عایق آلودگی هوا نشود و همچنان هم آلایندگی به درون خانه بیاید. بنابراین حتما باید خرید خود را آگاهانه و از شرکتی معتبر انجام دهید.

استفاده از یراق دوحالته برای جلوگیری از ورود آلودگی هوا

یکی از مواردی که باعث افزایش تأثیر پنجره های دوجداره بر کاهش اثرات آلودگی هوا می شود، استفاده از یراق دو حالته است.

یراق دوحالته در پنجره دوجداره باعث می شود تا لاستیک های دور تا دور بازشو و فریم در هنگام بسته شدن کامل به یکدیگر فشرده شوند و پنجره کاملا عایق شود، البته به شرطی که از لاستیک های استاندارد در تولید پنجره استفاده شده باشد.

یراق دوحالته در پنجره دوجداره باعث می شود تا لاستیک های دور تا دور بازشو و فریم در هنگام بسته شدن کامل به یکدیگر فشرده شوند و پنجره کاملا عایق شود.

برای پنجره خود ابعادی دقیق بدهید

اگر ابعاد برداری شما دقیق نباشد، پنجره شما یا بزرگ ساخته می شود و یا کوچک، در حالتی که پنجره شما بزرگ ساخته شود، پنجره تحت فشار نصب می گردد و وقتی به پنجره و بازشو فشار وارد شود از رگلاژ خارج شده و خوب باز و بسته نمی شود و عملکرد عایقی خود را از دست می دهد.

بنابراین حتما باید بدانید که سفارش شما چه اندازه است تا به خوبی نصب شده و پنجره دوجداره عایق آلودگی هوا برای ساختمان شما باشد.

نکته پایانی

پنجره دوجداره عایق آلودگی هوا است به شرط آنکه یراق آلات و پروفیل آن استاندارد باشد و همچنین درزگیرهای آن به خوبی نصب شود. ضمن اینکه شیشه دوجداره استفاده شده در این پنجره ها نیز باید به طور استاندارد ساخته شده باشد.

فاراد پنجره تولیدکننده اختصاصی انواع پنجره های دوجداره UPVC و پنجره آلومینیومی ترمال بریک   و پنجره ارسی یا سنتی با متریال مدرن و با کیفیت های ممتاز است.

این مجموعه از بهترین متریال و همچنین جدیدترین تکنولوژی ساخت برای تولیدات خود استفاده می کند. این واحد تولیدی در کنار تولید پنجره، به طور اختصاصی توری های پلیسه ای بادوام و مستحکمی را نیز به مشتریان عرضه می دارد.

خرید از تولیدکننده و شرکت معتبر بهترین راه انتخاب در و پنجره دوجداره است؛ مجموعه فاراد پنجره یکی از تولیدکنندگان برتر پنجره دوجداره در ایران است که محصولات خود را با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می دهد، اگر قصد خرید این نوع از پنجره ها را دارید می توانید با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

قابل توجه است که فاراد پنجره کلیه محصولات خود را با قیمت های شرکتی و ضمانت کیفیت ارائه می دهد.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت ها و دیدن مدل های پنجره از طریق شماره های زیر با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

آدرس وبسایت:

  • https://www.faradwin.com/

تلفن دفتر فروش:

  • ۲۲۸۹۵۳۳۴
  • ۲۲۸۹۵۴۳۰
  • ۲۲۵۵۴۰۷۸

تلفن همراه:

  • ۰۹۱۹۶۵۴۶۶۵۶

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه