قبل از خرید سرویس خواب و صنایع چوبی این نکات را فراموش نکنید!

قبل از خرید سرویس خواب و صنایع چوبی این نکات را فراموش نکنید!

به قلم: فهیمه مصدرالامور

یکی از برندهای اصلی گروه صنایع چوبی بهسازان به‌نام بلسینو با قدمت 25ساله و کارخانه‌ای به وسعت 15000‌ متر مربع فعالیت خود را به مدت 5 سال آغاز نموده است. طراحی و تولید سرویس خواب‌های نوزاد، نوجوان و بزرگسال با تبعیت از مگاترندها از فعالیت‌های این مجموعه است. در این شوروم با ما همراه باشید تا با راهنمای خرید و روش‌های تشخیص چوب و مبلمان مرغوب؛ نتیجه‌ی فوق‌العاده‌ی کار این برند را نیز ببینیم.

تابلو فرش ریحان

تشخیص چوب مرغوب از نامرغوب چطور ممکن است؟

امروزه علاوه‌بر جنس چوب مصرفی، مسائل دیگری چون کیفیت ساخت، نحوه‌ی تراش و یا اتصال اجزاء به یکدیگر نیز در طول عمر سرویس خواب و محصولات چوبی تاثیر دارند. این عوامل باعث می‌شوند تا کالای خریداری شده طول عمر بالایی نیز داشته باشند. از نکات مهم تشخیص چوب مرغوب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. چک کردن نقاط اتصال اجزاء
  2. وزن محصول چوبی
  3. روکش صنایع چوبی
  4. توجه به بافت چوب
  5. مقاومت در برابر خط و خراش
  6. قیمت صنایع چوبی

مطلب پیشنهادی: دکوراسیون چوبی پذیرایی؛ طراحی فضایی گرم و پرطرفدار

سرویس خواب نوزاد، نوجوان و بزرگسال بلسینو
سرویس خواب نوزاد، نوجوان و بزرگسال بلسینو

روش‌های تشخیص محصولات چوبی خوب!

برای تشخیص یک سرویس خواب و مبلمان خوب، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • بررسی ظاهری:

ایرادات ظاهری در کار شامل موارد زیادی است ازجمله: نوع پارچه‌ی بی‌کیفیت، شکسته شدن پایه یا دسته، ترک‌خوردگی چوب، رنگ نامناسب، خط و خش و غیره که به‌راحتی با یک نگاه قابل تشخیص است.

  • اسکلت‌بندی:

معمولا هنگام نشستن روی مبل‌هایی با چهارچوب و اسکلت ضعیف، صداهایی از داخل آن به گوش می‌رسد! حتی گاهی پایه‌ی مبل یا سرویس خواب بازی می‌کند و یا تکیه‌گاه آنها شل می‌شود. پس بهتر است هنگام خرید، این موارد را چک کنید و در نظر داشته باشید.

سرویس خواب نوزاد، نوجوان و بزرگسال بلسینو
سرویس خواب نوزاد، نوجوان و بزرگسال بلسینو
  • فوم و فنربندی:

در بازار مبلمان مواد زیادی با کیفیت‌های مختلف وجود دارد که معروف‌ترین آنها فوم سرد، فوم داغ و اسفنج هستند. به‌طورکلی مبل‌هایی با فوم سرد و اسفنج و همینطور مدل‌های فنری را در انتخاب خود از یاد نبرید.

  • نوع چوب به‌کاررفته:

خوب است بدانید غالبا مبلمان استیل، سلطنتی، کلاسیک از چوب راش و گردو و مبلمان راحتی از چوب سفید و روسی ساخته می‌شود. چوب‌های راش، بلوط و گردو نیز در محصولات چوبی و سرویس خواب بلسینو نقش تاثیرگذاری دارند.

  • الیاف مورد استفاده:

یادتان باشد اگر از الیاف بی‌کیفیت برای گلدوزی مبلمان استفاده شود، پس از مدت کوتاهی گلدوزی زیبایی اولیه خود را از دست می‌دهد!

تختخواب کودک بلسینورویکرد بلسینو در طراحی مبلمان و صنایع چوبی چیست؟

مهمترین رویکرد بلسینو، استفاده از متریال باکیفیت؛ ازجمله بهترین چوب‌های راش، بلوط، گردو، یراق‌آلات درجه یک و رنگ پلی‌اورتان در محصولات است.

در ادامه تصاویری از انواع مدل‌های سرویس خواب گروه صنایع چوبی بهسازان را مشاهده کنید:

تخت خواب دونفره بلسینو

پاتختی بلسینو

گروه صنایع چوبی بهسازان؛ تختخواب

گروه صنایع چوبی بهسازان میز و کمد اتاق کودک

تختخواب تک نفره شیک گروه صنایع چوبی بهسازان

کمد و کشو گروه صنایع چوبی بهسازان

کمد و میز اتاق کودک گروه صنایع چوبی بهسازان

پاتحتی و سرویس خواب گروه صنایع چوبی بهسازان

در پایان

مرغوبیت چوب استفاده شده برای صنایع چوبی و ساخت مبلمان، میز ناهارخوری، کتابخانه و یا سرویس خواب تاثیر بسیار مهمی در طول عمر و دوام این نوع محصولات دارد. در این شوروم‌گردی از چیدانه علاوه‌بر تشخیص چوب مرغوب از نامرغوب، روش‌های تشخیص یک سرویس خواب خوب را نیز بررسی کردیم. اگر شما نیز به رویکرد گروه صنایع چوبی بهسازان در طراحی مبلمان علاقه‌مند شدید؛ پیشنهاد می‌کنم حتما سری به پروفایل بلسینو بزنید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه