۱۱ گیاه آپارتمانی ثروت‌ساز در فنگ‌ شویی

۱۱ گیاه آپارتمانی ثروت‌ساز در فنگ‌ شویی

به قلم: تحریریه چیدانه

چینی‌ها در علمی به نام فنگ‌شویی تعدادی از گیاهان را به نام گل و گیاه ثروت‌ساز می‌نامند. به عقیده آن‌ها وجود این گیاهان ثروت‌ساز در نقاط خاصی از محیط منزل علاوه بر انرژی که دارند باعث جذب پول و ثروت می‌شود. در فنگ شویی برای پیدا کردن منطقه ثروت درب اصلی منزل ایستاده، سمت چپ و دور ترین نقطه محل گذاشتن گیاهان ثروت‌ساز می‌باشد.

۱۱ گیاه آپارتمانی ثروت‌ساز در فنگ‌شویی را بشناسید:

چوب و هنر

۱.درخت پول (پاچیرا)

گیاه ثروت یا پاچیرا به گیاه شانس هم معروف است. این گیاه بسیار مقاوم است و در محیط‌های کم نور هم می‌تواند دوام بیاورد. این گیاه منحصر به فرد طبق قوانین فنگ شویی حداقل باید سه تنه درهم تنیده داشته باشد تا باعث جذب ثروت شود.

بیشتر بخوانید:

۲. پتوس

پتوس نیز یکی از گیاهان آپارتمانی جذب ثروت است که نگهداری از آن بسیار آسان بوده و اکسیژن زیادی تولید می‌کند. می‌توانید برای اینکه انرژی بهتری جذب کنید آن را بصورت آویزان استفاده کنید.

۳. لی لی صلح (اسپاتی فیلوم)

گیاه لیلی صلح یکی دیگر از گیاهان ثروت ساز است که سایه دوست است و در سایه گل های سفید زیبایی نیز می‌دهد به همین دلیل نماد صلح و پاکیزگی نیز می‌باشد این گیاه خاصیت پاک کننده هوا را نیز دارا میباشد. گیاه اسپاتی فیلوم یکی از گیاهان آپارتمانی ثروت ساز است که نیاز آبی زیادی ندارد و هفته‌ای یک بار کافی می‌باشد.

۴. گیاه یشم (کراسولا)

گیاه یشم که شبیه به سنگ یشم می‌باشد جز گیاهان ثروت در فنگ شویی است. این گیاه با برگ‌هایی شبیه به سکه دو برابر سایر گیاهان باعث جذب ثروت می‌شود. نگهداری از این گیاه بسیار آسان بوده و تنها نیاز به نور زیادی دارد.

۵. گیاه بامبو (خوش قدم)

بامبو یکی از معروف‌ترین گیاهانی است که برای جذب شانس و ثروت مورد استفاده قرار می‌گیرد. عقیده بر این است که تعداد بامبو در موفقیت و انرژی که می‌دهد تاثیر دارد؛ برای جذب ثروت ۹ یا ۲۱ شاخه بامبو در خانه قرار دهید. بامبو نشانگر آرامش، ثروت، سلامتی، عشق و خوشبختی است و آنها را جذب خود می‌کند. بهترین نوع بامبو برای پول‌ساز بودن از دید فنگ‌شویی بامبو پیچکی است.

 

۶. گیاه مرکبات

درختان مرکبات (مانند درختچه پرتقال، لیمو، نارنگی که به عنوان گیاهان و درختچه های زینتی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد) به دلیل اینکه هنگام محصول‌دهی تعداد زیادی محصول می‌دهد و نشانه باروری دارد، یک گیاه ثروت‌ساز است.

بیشتر بخوانید:

۷. گیاه سانسوریا (گیاه مار)

سانسوریا نیز یکی از گیاهان ثروت‌ساز است که علاوه بر خاصیت تصفیه کنندگی محیط با ایجاد یون مثبت و انرژی مثبت از ایجاد آلرژی نیز جلوگیری می‌کند.

۸. گیاه شمعدونی

یکی دیگر از گل و گیاه ثروت ساز گل شمعدانی است که دارای گل‌هایی به رنگ قرمز و صورتی است و رنگ قرمز در فنگ شویی نماد عشق و ثروت است. این گل نیاز نوری زیادی دارد.

۹. پیله‌آ (پول چینی)

گیاه پیله‌آ گیاه معروف به گیاه پول چینی است که ویژگی های منحصر به فردی دارد، در ضمن از نظر شکل ظاهری نیز برگ‌های این گیاه نیز شبیه به سکه می‌باشند و از نگاه فنگ‌شویی برای جذب پول گیاه مهمی است

۱۰. گیاه سرخس

گیاه سرخس نیز یکی از گیاهان آپارتمانی ثروت‌ساز است که به مراقب کمی نیاز دارد؛ فقط کافی است میزان آبیاری و رطوبت خوبی برای آن فراهم کنید.

۱۱. شبدر زینتی (اگزالیس)

شبدر زینتی نیز جز گیاهان ثروت‌ساز است که یک نماد سنتی برای افزایش رزق و روزی است. از زیبایی های فوق العاده اگزالیس این است که شب‌ها برگ‌های خود را می‌بندد و روز با روشنایی باز می‌کند.

منبع: مجله اینترنتی ستاره

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه