Chidaneh.com placeholder image

مجتمع مسکونی مهر در خیابان فرشته تهران

به قلم: تحریریه چیدانه

فضاهای مسکونی: برج باغ مسکونی مهر در منطقه فرشته خیابان دکتر حسابی سال ۸۸ توسط علی محمدی ساخته شده است. این برج باغ مجموعا دارای ۲۴ طبقه و ۴۷ واحد است.

سرویس خواب بالسا

مشخصات ملک:

موقعیت: فرشته

مساحت: 400 متر مربع

سبک: نئوکلاسیک

سازنده ملک:علی محمدی

 

 

مجتمع مسکونی مهر

 

تعداد واحدهای این برج از طبقه اول تا ششم(۴واحدی) از ششم تا شانزدهم(۲واحدی) و طبقه هفدهم، هجدهم و نوزدهم پنت هاوس می باشد. واحد نمونه زیر که در تصاویر خواهید در طبقه هشتم واقع شده است.

متراژ واحدهای مسکونی برج و همچنین متراژ لابی برابر با ۴۰۰ مترمربع می باشد. هر واحد در بزرگترین حالت دارای ۴اتاق خواب(۴خواب مستر)، ۴ سرویس بهداشتی و ۲ آشپزخانه است.

 

 

مشاعات و امکانات این برج شامل لابی مبله، سالن اجتماعات، سالن بدن سازی، سالن اسکواش، زمین تنیس و بسکتبال، زمین بیلیارد و فوتبال دستی، پیست سلامتی، استخر، سونا، جکوزی و باند هلیکوپتر می باشد. این مجتمع دارای ۳ آسانسور( یک آسانسور باربر و ۲ آسانسور نفربر)، ۳ بالکن و ۳ طبقه پارکینگ می باشد که وضعیت پارکینگ برای واحدها متفاوت است به گونه ای که برای واحدهای کوچک ا خودرو، واحدهای بزرگتر ۲ خودرو و واحد پنت هاوس ظرفیتی معادل ۳ خودرو در نظرگرفته شده است.

 

 

از بالکن های این برج می توان به رشته کوه های البرز، باغات اطراف و شهر دید داشت.

 

 

 

فضای داخلی واحد های زیبا و خاص این بنا را با هم می بینیم.

 

 

حمام و سرویس بهداشتی

 

 

فضای تفریح و ورزش

 

منبع:تهران لوکس

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
پویا در تاریخ 15 تیر 1393
چه خوبه که این مطالب رو میزارین من هیچ یک از این معماری های زیبارو در تهران ندیده بودم
aysal در تاریخ 16 تیر 1393
باید به معمار وطراح این بنا خسته نباشید بگم فقط همه ی معماریهای خاص تو شمال شهر وبرا پولدارهاساخنه میشن یک دستی هم به سروروی جنوب شهر بکشیم بدنیست

ثبت دیدگاه