Chidaneh.com placeholder image

شزلون، پادشاه مبلمان لوکس در دکوراسیون های کلاسیک!

به قلم: تحریریه چیدانه

مبلمان: تا به حال نام شزلون به گوش شما خورده است؟ شزلون برای عاشقان سبک کلاسیک یکی از مبلمان نام آشنا و پرطرفدار محسوب می شود که می توانید از آن در بخش های مختلف منزل استفاده کنید و چهره ی دکوراسیون خود را بیش از بیش چشمگیر نمایید؛ به همین منظور در این مطلب از چیدانه می خواهیم انواع شزلون از ویترین کالا و گالری عکس چیدانه را بررسی کنیم تا بتوانید انتخاب مناسب تری داشته باشید، پس با ما همراه باشید. 

مبلمان و دکوراسیون امپریال
شزلون در دکوراسیون داخلی
مبلمان و دکوراسیون امپریال

تابلو فرش ریحان

 شزلون چیست؟ 

پیش از هر موضوعی بد نیست با مبل شزلون آشنا شویم، شزلون ها به گونه ای از مبلمان گفته می شود که به صورت مبل تک در فضای دکوراسیون داخلی قرار می گیرد و معمولا دارای یک دسته قوس دار است. در مطلب مبل شزلون، معجزه دکوراسیون خانه های لوکس! می توانید با این مبل پرطرفدار و موارد استفاده از آن بیشتر آشنا شوید.

گالری مبلمان ماهون کایا
مبل شزلون تک ماهون کایا
گالری مبلمان ماهون کایا

مبل شزلون تاجدار

شزلون تاجدار در واقع گونه ای از همان شزلون های سلطنتی هستند با این تفاوت که این مدل بیشتر در ترکیب با ست مبلمان در فضای نشیمن استفاده می شود و عمدتا  برای دکوراسیون اتاق خواب های امروزی مورد استفاده قرار نمی گیرد. مبل شزلون طرح دار را می توانید به سادگی از گالری مبلمان ماهون کایا در چیدانه تهیه کنید. 

مبلمان و دکوراسیون امپریال
شزلون گندمی امپریال
مبلمان و دکوراسیون امپریال

مبل شزلون سلطنتی

شزلون سلطنتی یکی از پرطرفدارترین انواع مبل در خانواده مبلمان کلاسیک هستند که مانند انواع مبلمان کلاسیک دارای دسته های چوبی منبت کاری شده، همراه با پارچه های ساتن و یا مخمل هستند. مبلمان امپریال یکی تولید کننده های برجسته  مبل شزلون سلطنتی در کشور است که می توانید این مبل را به سادگی از این برند تهیه کنید.

دکوراسیون وود آرت
مبل شزلون طرح جردن وود آرت
دکوراسیون وود آرت
  

مبل شزلون مدل چستر فیلد

محصولات چسترفیلد به عمود و استوار بودن، استفاده از دکمه، دسته های استوانه ای و پشتی های تر و تمیز و برابر مشهور بوده و معمولا از جنس چرم، مخملی هستند. مبلمان چستر فیلد علاوه بر اینکه ظاهری لوکس دارند برای دکوراسیون های مدرن نیز بسیار پر کاربرد هستند و ظاهر رمزآلودی را در دکوراسیون خانه های مدرن ایجاد می کنند. مبل شزلون طرح جردن را می توانید به سادگی از دکوراسیون وود آرت در چیدانه تهیه کنید. 

در چیدانه بیشتر بخوانید: مبل چسترفیلد، بهترین انتخاب برای دکوراسیون لوکس!

دکوراسیون گلدن دیزاین
مبل هارمونی گلدن دیزاین
دکوراسیون گلدن دیزاین
  

مبل شزلون چرم 

شزلون ها به طور کلی دارای بدنه چوبی و پارچه هایی از جنس ساتن و مخمل هستند اما همان طور که می دانید سبک مدرن هیچ قاعده ای نمی شناسد به سادگی می توانید یک شزلون مدرن با بدنه ی فلزی و از جنس چرمی داشته باشید و ظاهری خاص به فضای دکوراسیون داخلی خود ببخشید. مبل شزلون چرم را می توانید به سادگی از دکوراسیون گلدن دیزاین در چیدانه تهیه کنید. 

مبل روستیک
مبل شزلون طرح کلاسیک مبل روستیک
مبل روستیک
 

مبل شزلون اسپرت

مبل شزلون اسپرت یا همان شزلون مدرن یکی از انواع پر طرفدار برای دکوراسیون اتاق خواب های بزرگ است. این مدل مبل شزلون را می توانید به سادگی از مبل روستیک در چیدانه تهیه کنید. مبلمان این برند همگی از جنس چوب بامبو و الیاف طبیعی هستند که می توانند به خوبی با انواع سبک های دکوراسیون داخلی هماهنگ شوند. 

 برای اطلاع از قیمت، چگونگی ثبت سفارش، ارتباط با فروشندگان و خرید اینترنتی کالاها در چیدانه کافی است روی نام برند هر محصول کلیک کنید و به سادگی با فروشندگان کالاها در چیدانه ارتباط بگیرید. 

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

به کانال تلگرام چیدانه بپیوندید!

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه