Chidaneh.com placeholder image

انواع کابین دوش، جایگزینی مناسب برای دوش های قدیمی!

به قلم: سارینا بلوچی

حمام از مهم ترین فضاهای بهداشتی در خانه است . حمام مکان شست وشو و نظافت در خانه است و از این جهت نیاز به  نظم و چیدمان مخصوص به خود دارد . هر فضای بهداشتی نیازمند وسایل و تجهیزاتی به منظور تسهیل استفاده از آن است . در حمام به طور معمول از دوش های سرپایی استفاده می شود . این نوع دوش تمام محیط حمام را تحت الشعاع خود قرار می دهد و بر روی تمامی محیط حمام تاثیر می گذارد . بسیاری از افراد با استفاده از پرده های جداکننده مخصوص محیط های مرطوب و یا قرار دادن پارتیشن های شیشه ای محیط دوش را از دیگر بخش های حمام جدا می کنند . این تجهیزات به منظور عدم نفوذ آب و رطوبت به دیگر بخش های حمام مورد استفاده قرار می گیرد . چیدانه با همکاری فروشگاه بلومیس به شما استفاده از کابین های دوش را پیشنهاد می کند تا علاوه بر رفع این گونه مشکلات ، زیبایی و کارایی حمام شما  نیز افزایش یابد.

کابین دوش

قرار گیری کابین دوش در فضای بهداشتی

کابین دوش بهترین وسیله برای جایگزینی دوش های قدیمی است. کابین های دوش از لحاظ قرارگیری در محیط حمام فضای کمی را اشغال کرده، بسته به اندازه حمام، می توانید کابینی با اندازه مناسب انتخاب کنید. در استفاده از روش قدیمی، دوش های باز موجب پراکندگی آب و رطوبت به تمامی بخش های حمام می‌شده اند اما با استفاده از کابین دوش، محل استحمام مشخص شده و صرفا آب به دیواره های کابین برخورد می‌کند و دیگر بخش های حمام را خیس نمی‌کند.
کابین دوش را می توان در فضای حمام ، استخرهای خصوصی و عمومی ، سرویس بهداشتی اتاق های مستر و در سوییت های کوچکی که امکان وجود فضای حمام جدا ندارد، استفاده کرد.
کابین های دوش را در صورت عدم لوله کشی مجدد، در جای دوش قبلی نصب می کنند تا نیاز دوباره به لوله کشی آب و فاضلاب نداشته باشد. متخصصان فروشگاه بلومیس به شما در زمینه خرید و نصب کابین دوش مناسب کمک می کنند تا بهترین کارایی را در حمام خود داشته باشید.

chidaneh ad banner

بلومیس
کابین دوش
diamondبلومیس

کابین دوش، فضای حمام را تفکیک می کند!

مهم ترین دلیلی که می تواند کابین دوش را به انتخاب اصلی شما برای حمام بدل کند ، تفکیک فضای حمام توسط کابین دوش است. کابین دوش این امکان را به شما می دهد تا کاربری های مختلف حمام را مشخص و تفکیک کنید. حمام به طور کلی محیطی مرطوب است و این رطوبت آسیب های بسیاری به این مکان می‌رساند. رطوبت ممکن است باعث خرابی درب و دیوار‌ها، نفوذ آب از درز های دیوار و پوسیدگی سریع وسایل مورد استفاده در حمام شود. با آنکه طراحی حمام به گونه ای است که مسایل مربوط به رطوبتی و عایق بندی در نظر گرفته می شود اما استفاده از کابین دوش به شما اطمینانی دائمی در عدم ایجاد اینگونه مشکلات می دهد.
کارکرد کابین دوش به گونه ای است که محیط مرطوب استحمام را از دیگر بخش های حمام جدا کرده و به دلیل بسته بودن هیچگونه آب و رطوبتی را بیرون از خود انتشار نمی دهد. تفکیک فضای حمام توسط کابین دوش فواید بسیار مهمی دارد که در هیچ یک از دیگر وسایل استحمام این امکان وجود ندارد.

مطلب پیشنهادی: تجهیزات سرویس بهداشتی، چیزی از قلم جا نندازین!

بلومیس
کابین دوش
diamondبلومیس

مزیت هایی که فقط کابین دوش دارد!

کابین دوش مزیت های بسیاری دارد اما مهم ترین آن استفاده از پروفیلهای آلومینیومی است که مقاومت بسیاری در برابر ضربه و تاثیرات رطوبتی دارد. کابین دوش در ساخت خود دارای تنوع مدل است که این موضوع نیز از مهم ترین مزیت های محسوب می شود. کابین های دوش را می توان به صورت اتاقک هایی با پلاستیک و یا قاب های آلومینیومی که با شیشه پوشانده شده خریداری کرد. فروشگاه بلومیس با ارائه کابین های دوش با دیواره هایی از جنس شیشه سکوریت، علاوه بر زیبایی، مشکلات نفوذ رطوبت، مقاومت بالاتر و حفظ گرمایش در کابین را به دنبال می آورد.
فضای اختصاصی ایجاد شده توسط کابین دوش برای استحمام مزیتی است که در هیچ فضای استحمامی وجود ندارد و یک امنیت ذهنی برای افراد در حمام به وجود می آورد.

مطلب پیشنهادی: تمیز کردن شیشه کابین دوش حمام

مدل های مختلف کابین دوش را بشناسید

کابین دوش انواع متفاوتی دارد که این تفاوت در ابعاد، متریال، طرح و قیمت آن است. ابعاد کابین دوش وابسته به محیط قرار گیری آن در حمام است. کابین دوش می تواند بر اساس اندازه ای که مدنظر دارید متغیر باشد و یا بر اساس اندازه های کارخانه سازنده، اندازه هایی ثابت داشته باشد. توجه به ابعاد کابین بسیار مهم است، کابین اگر بسیار بزرگ باشد فضای بسیاری را در حمام اشغال می کند و یا اگر کوچک باشد کاربری را دچار مشکل می‌کند.
متریال نیز در کابین های دوش به صورت متنوعی بکار می‌رود. کابین دوش می تواند از جنس پلاستیک و شیشه و یا آلومینیوم و شیشه باشد. این تنوع متریال در طرح های کابین نیز وارد شده و بر روی آن نیز تاثیر می‌گذارد.
طرح کابین تا حدود زیادی وابسته به اندازه و متریال آن است. کابین ها به طور کلی دو نوع طرح و ساخت دارند. کابین هایی که به صورت دیوار هایی پارتیشن مانند برای تفکیک فضای حمام هستند و کابین هایی که خود یک فضای مجزا هستند. 
موارد ذکر شده بر روی قیمت نهایی کابین دوش اثر گذاشته و قیمت کابین با نوع متریال، طراحی، ابعاد و برند تولیدی آن تغییر می کند.

بلومیس
کابین دوش
diamondبلومیس

“انتخاب کابین دوش مناسب می تواند برای شما حمامی با کیفیت و کارآمد را به وجود بیاورد و راحتی را در عین زیبایی و کارایی به ارمغان بیاورد. فروشگاه بلومیس با ارائه بهترین کابین های دوش از لحاظ کیفیت ساخت و زیبایی راهنمایی مناسب برای شما درخرید کابین دوش است."

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه