Chidaneh.com placeholder image

مدل خانه های لوکس ایرانی، این 5 تورخانه گردی دیدن دارد!

به قلم: تحریریه چیدانه

خانه های امروزی نسبت به قدیم دستخوش تغییرات بسیار زیادی شده اند که بخشی از این تغییرات به علت گسترش حوزه ی معماری و دکوراسیون داخلی اتفاق می افتد. به این صورت که با پیشرفت مبحث طراحی داخلی و اضافه شدن طرح ها و دکوراسیون های جدید، سلایق هم فرق کرده و به دنبال سبک ها و مدل های جدید هستند. در این مطلب از چیدانه با ما همراه باشید تا 5 دکوراسیون لاکچری ایرانی از بین تورهای خانه گردی چیدانه را بررسی کنیم.

شیما خراسانی
جوشش هنر در خانه خانم نصر
شیما خراسانی

تابلو فرش ریحان

دکوراسیون لوکس خانه بانوی تهرانی

این دکوراسیون لوکس برای طراحی داخلی خانه ای در نارمک انجام گرفته که متعلق به یک بانوی بازنشسته است. شاید اولین نکته ای که در این خانه جلب توجه می کند، ترکیب رنگی به کار رفته برای مبلمان، فرش ها و حتی دیوارهاست. رنگ های روشن مانند کرم و سفید به عنوان نماینده ای از دکوراسیون لوکس استفاده شده اند که در کنار قهوه ای تیره مبلمان کلاسیک و رنگ بندی خاص فرش یک هارمونی زیبا را خلق کرده اند.

مطلب مرتبط: 10 راز دکوراسیون لوکس با کمترین هزینه!

شیما خراسانی
طراحی غذاخوری به سبک کلاسیک
شیما خراسانی

شیما خراسانی
جوشش هنر در خانه خانم نصر
شیما خراسانی

به غیر از ترکیب رنگی، المان ها و عناصر کلاسیک مانند کنسول و بوفه، به تبدیل این دک.راسیون به یک دکوراسیون لوکس کمک زیاده کرده اند. هر ان چه که بر روی دیوارهای خانه مشاهده می کنید، اثر دست صاحب خانه آن است رنگ و بویی خاص در فضا ایجاد نموده و می درخشد. اگر علاقه دارید تصاویر بیش تری از خانه بببینید مطلب دکوراسیون کلاسیک، خانه بانوی تهرانی در بازنشستگی! را از دست ندهید.

شیما خراسانی
چیدمان کلاسیک خانم طباطبایی
شیما خراسانی

مدل دکوراسیون لوکس خانه 30 ساله

برخلاف خانه قبلی، در این دکوراسیون لوکس اول از همه مبلمان و وسایل کلاسیک خودنمایی می کنند. مبل ها با نقش خاص و کنسولی پر دیتیل و خاص که هر کدام شخصیت مستقلی به فضا بخشیده اند. در این خانه نوستالژی، ترکیب رنگی سفید، کرم و برنز بسیار استفاده شده و هماهنگی خوبی را ایجاد کرده است.

مطلب مرتبط: لوازم دکوری لوکس، 9 برندی که کل دنیا قبول دارند!

شیما خراسانی
چیدمان کلاسیک خانم طباطبایی
شیما خراسانی

شیما خراسانی
چیدمان کلاسیک خانم طباطبایی
شیما خراسانی

نکته دیگری که می توان در این دکوراسیون لوکس بررسی کرد، تقسیم فضاها و اختصاص هر بخش به یک کاربری خاص است. این که شما به راحتی ورودی، فضای غذاخوری کنار پاسیو و حتی گوشه دنج کنار شومینه را به خوبی تشخیص می هید. در مطلب دکوراسیون کلاسیک منزل، خانه نوستالژیک 30 ساله در سعادت آباد! در مورد این خانه بیش تر بخوانید.

امیر صادقی
خانه ی بزرگ فردیس
امیر صادقی

دکوراسیون لوکس و مدرن خانه ای در کرج

ترکیب رنگی این دکوراسیون لوکس با صورتی، نقره ای و سفید طراحی شده است. انتخابی که باعث شده تا فضایی بسیار روشن و دلباز در خانه ایجاد گردد و علاوه بر این، جزییات و تزییات پرکار سبک کلاسیک کم تر به چشم بیاید. فضای داخلی خانه به دوبخش مجزا یعنی یک پذیرایی کلاسیک و یک نشیمن مدرن تقسیم شده که باعث می شود افراد با سیلقه های متفاوت را راضی نماید.

امیر صادقی
خانه ی بزرگ فردیس
امیر صادقی

امیر صادقی
خانه ی بزرگ فردیس
امیر صادقی

علاوه بر همه موارد گفته شده، استفاده از مبلمان با طراحی های خاص بر جذابیت این دکوراسیون لوکی افزوده است. از کنسول گرفته تا مبل های تکی طلایی رنگ هر کدام طراحی و ساخت ویژه ای دارند که علاوه بر کاربردی بودن به عنوان یک عنصر دکوراتیو و مجسمه مانند نیز عمل می کنند. با خواندن مطلب چیدمان منزل، زندگی خانواده 6 نفره در خانه پدری! تصاویر بیش تری را ببینید.

معین صالحی
عکاسی خانه نوید و مرجان در مشهد
معین صالحی

مدل خانه لوکس خانواده مشهدی

در این دکوراسیون لوکس با ترکیب رنگی سفید و سورمه ای روبه روییم. رنگ هایی که برای یک فضا با چنین ابعادی بسیار مناسب و ایده آل به نظر می رسند. اما استفاده از مدل میزهای جلومبلی و همین طور بوفه مدرن از جنس استیل براق، هارمونی زیبایی با رنگ سورمه ای و مدل مبل ها برقرار کرده است.

مطلب مرتبط: خانه لوکس، برای این دکوراسیون چی بخریم؟

معین صالحی
خانه جذاب نوید و مرجان در مشهد
معین صالحی

معین صالحی
خانه جذاب نوید و مرجان در مشهد
معین صالحی

از نکات دیگری که می توانیم در این دکوراسیون لوکس بررسی نماییم، مدل چیدمان مبل هاست. یک چیدمان دایره ای شکل که باعث شده تا از تمام فضای چذیرایی استفاده مفیدی داشته باشند. مطلب منزل لوکس خانواده مشهدی، این دکوراسیون لوکس طلایی نیست! اطلاعات بیش تری در اختیار شما قرار می دهد.

تلفیق سنت و مدرنیته

دکوراسیون منزل سنتی و مدرن در تبریز

در این دکوراسیون لوکس، یک مبلمان بسیار ظریف و خاص با رنگ طلایی را مشاهده می کنیم که البته در کنار دیوار آجری و المان هایی روستیک، یک سبک تلفیقی جذابی را به وجود آورده است. البته همه این موارد با کم ترین هزینه ممکن در طراحی داخلی انجام گرفته است.

مطلب مرتبط: دکوراسیون لوکس، با این نکته ها ارزون تمام میشه!

تلفیق سنت و مدرنیته

تلفیق سنت و مدرنیته

طراحی و اجرای اکسسوری ها و لوازم گوناگون یکی از دلایل کم هزینه بودن این طراحی داخلی است که در کنار استفاده بهینه از تمام فضاها، یک طراحی کامل را ارائه می دهد. در مطلب دکوراسیون منزل سنتی و مدرن، به سبک خانواده گودرزی در تبریز! اطلاعات بیش تری به دست آورید.

" اگر به دنبال ایده های جدید و جذاب هستید حتما تورهای خانه گردی چیدانه را ببینید"

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه