Chidaneh.com placeholder image

کالای لوکس منزل، 7 وسیله‌ای که منزلتان را به یک خانه لوکس تبدیل می‌کنند!

به قلم: مژگان احمدی

وجود برخی وسیله‌ها درفضای خانه به آن جلوه‌ای چشم‌نواز می‌بخشند و باعث می‌شوند تا دکوراسیون داخلی فضا رنگ و بویی لوکس به خود گیرد. اگر به دنبال وسیله‌هایی هستید که خانه خود را با آن‌ها تزئین کنید و جلوه‌ا یمتفاوت و لوکس به آن ببخشید این مقاله را از دست ندهید. در ایم مقاله قصد داریم تا 7 کالای لوکس منزل که ظاهر هر خانه‌‌ای را شیک و منحصربه‌فرد می‌کند، به شما معرفی کنیم.

اثاثیه لوکس

7 وسیله‌ای که منزلتان را به یک خانه لوکس تبدیل می‌کنند!

وقتی صحبت از کالای لوکس منزل می‌کنیم منظورمان وسیله‌هایی هستند که بیشتر جنبه تزئینی دارند اما وجودشان در فضای خانه همه چیز را کامل می‌کند و جلوه متفاوتی به فضا می‌بخشد. در ادامه به معرفی 7 کالای لوکس منزل خواهیم پرداخت.
بیشتر بخوانید: لوازم دکوری لوکس، 9 برندی که کل دنیا قبول دارند!

سرویس خواب بالسا
نقاشی‌های دیواری،کالای لوکس منزل

1.نقاشی‌های دیواری

تابلوها و نقاشی‌های دیواری یک کالای لوکس منزل محسوب می‌شوند که استفاده از آن‌ها روی دیوارهای سالن پذیرایی یا راهروی ورودی ظاهری شیک و لوکس را به خانه شما می‌بخشند. خصوصا اگر این تابلوهای نقاشی اگر از سبک‌های انتزاعی و مدرن تبعیت کنند. تابلوهای نقاشی این ذهنیت را در بیننده ایجاد می‌کنند که شما اهمیت زیادی به هنر و آثار هنری می‌دهید و خرید یک تابلوی نقاشی از گالری یک هنرمند و استفاده آن در طراحی داخلی منزلتان، شما را به سبک زندگی لوکس نزدیک‌تر می‌کند.

قفسه بار، کالای لوکس منزل

2.قفسه بار

وجود یک قفسه بار در گوشه‌ای از خانه یکی از همان وسیله‌هایی است که به عنوان کالای لوکس منزل به شمار می‌رود و وجود آن در هر خانه لوکسی ضروری است. طبقه‌بندی و منظم چیده شدن نوشیدنی‌ها در گوشه‌ای از خانه علاوه بر اینکه ظاهری زیبا و شیک در دکوراسیون خانه ایجاد می‌کند، کار شما را هنگام پذیرایی از مهمان‌ها نیز راحت‌تر می‌کند.

مطالب پیشنهادی: دکوراسیون داخلی لوکس و لاکچری، یک ساختمان همه چیز تمام!

شال مبل، کالای لوکس منزل

3.شال مبل

شال مبل با تزئین خز طبیعی یک ایده فوق‌العاده برای لوکس‌تر نشان دادن فضای خانه است. شال‌های مبل یکی از ترندهای تقریبا جدید در طراحی سالن‌های پذیرایی و نشیمن هستند که ظاهری بی‌نظیر ایجاد می‌کنند و بسیار پرطرفدارند. خزهای طبیعی همیشه یک کالای لوکس و گران قیمت به حساب می‌آیند و جلوه‌‌ای متفاوت به خانه می‌بخشند.
بیشتر بخوانید: خانه لوکس ایرانی با این 6 وسیله لاکچری !

پرده‌های مخمل، کالای لوکس منزل

4.پرده‌های مخمل

پرده‌های مخمل همیشه ما را به یاد کاخ‌های اشراف‌زاده‌ها و پادشاهان می‌اندازد. پارچه‌های مخمل از دیرباز برای پرده و رویه مبل خانه‌های افراد ثروتنمد کاربرد داشت و پارچه‌ای لوکس و گران‌ قیمت به شمار می‌رفت اما امروزه پارچه‌های مخمل انواع فراوانی دارند که تقریبا در دسترس همه افراد هست. اما هنوز هم حس اشرافی خود را به فضای مورد نظر می‌دهد و به عنوان کالای لوکس منزل به شمار می‌رود.

کتاب‌های تزئینی، کالای لوکس منزل

5.کتاب‌های تزئینی

استفاده از کتاب‌های تزئینی بزرگ با جلد گالینگور روی میز پذیرایی یا گوشه‌‌ای از کنسول کناری راهرو، یک ایده بی‌نظیر برای لوکس نشان دادن خانه است. این کتاب‌های تزئینی چند سالی است که به عنوان یک وسیله تزئینی پرطرفدار در دکوراسیون‌های داخلی استفاده می‌شود و جله‌ای شیک و لوکس را به فضا می‌بخشد. 

بیشتر بخوانید: طراحی داخلی لوکس، شیک ترین ایده ها در خانه های ایرانی!

سبدهای حصیری، کالای لوکس منزل

6.سبدهای حصیری

شاید تعجب کنید اما سبدهای حصیری در سال‌های احیر یک کالای لوکس منزل محسوب می‌شوند که در دکوراسی.ن‌های مینیمال و مدرن استفاده از آن‌های در گوشه‌ای از خانه به وفور دیده می‌شود. استفاده از این سبدهای حصیری ظاهری مدرن و لوکس به خانه شما می‌بخشند و وجود رنگ‌های خنثی در طراحی آن‌ها باعث می‌شود تا با هر دکوراسیونی همخوانی داشته باشند.

جا صابونی و شیر آب‌های چشمی، کالای لوکس منزل

7.جا صابونی و شیر آب‌های چشمی

جا صابونی و شیر آب‌های چشمی یک کالای لوکس منزل محسوب می‌شود که علاوه بر ایجاد راحتی در استفاده و افزایش بهداشت، ظاهری لوکس و شیک به فضای سرویس بهداشتی می‌دهند. این وسیله‌ها به دلیل قیمت بالاتری که نسبت به انواع معمولی خود دارند، گران‌تر هستند و هرکسی حاضر به خرید آن‌ها نیست.
مطالب پیشنهادی: دکوراسیون لوکس، با این روشها خونه رو شبیه هتل 5ستاره کن!

کالای لوکس منزل

کلام آخر

همان‌طور که اشاره کردیم، استفاده از وسیله‌هایی که ظاهری لوکس دارند می‌توانند جلوه‌ای متفاوت و شیک به خانه ببخشند و توجه هرکسی را به خود جلب کنند. استفاده از این المان‌ها در گوشه‌ای از فضای خانه آن را به محیطی چشم‌نواز و لوکس تبدیل می‌کنند. در این مقاله با ارائه 7 کالای لوکس منزل قصد داشتیم تا شما را برای انتخاب‌هایی سنجیده‌تر در این زمینه یاری دهیم.

نویسنده: پریچهر

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه