Chidaneh.com placeholder image

میز ورودی خانه، برای فضاهای کوچک غیرممکن نیست!

به قلم: تحریریه چیدانه

انتخاب یک میز شیک و زیبا که در فضای ورودی کوچک منزل شما به خوبی جای بگیرد و در عین حال کاربردی هم باشد، ممکن است در ابتدا کمی گیج‌کننده به نظر برسد. در ادامه به بررسی 6 نوع میز ورودی خانه می‌پردازیم که علاوه بر آن‌که از نظر ابعادی کاملا مناسب فضای شما هستند، پاسخگوی تمامی نیازهای هم خواهند بود.

مبلمان آفر
میز ورودی خانه

کنسولی با اسکلت فلزی، مدرن و شیک

این نوع میز برای خانه‌هایی با سبک مدرن و صنعتی بسیار مناسب هستند، اکثرا در ابعاد دل‌خواه شما قابل تولید هستند و فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند. برای زیباتر جلوه دادن این نوع میز ورودی خانه، می‌توانید آینه ساده و زیبایی را هم به آن اضافه کنید و اگر فضای روبه‌روی آینه یک دیوار خالی باشد، موجب بزرگتر جلوه دادن فضای شما خواهد شد.

تابلو فرش ریحان

این نوع میزها در عین سادگی بسیار زیبا و مدرن هستند و با اضافه کردن طبقات، می‌توانید فضای بیشتری را جهت استفاده در اختیار داشته باشید. سطح رویی میز اگر از جنس چوب یا فلز تهیه شود جلوه زیباتری خواهد داشت اما شما می‌توانید مطابق سلیقه و خواسته خود از متریال‌های دیگری هم استفاده کنید.

میز ورودی خانه

برای ساده پسندها

اگر قسمتی از دیوار ورودی منزل شما دیوار کانونی محسوب می‌شود یا از طرح کاغذ دیواری خاصی برای راهرو خود استفاده کرده‌اید، ما به شما کنسول ساده سفید را پیشنهاد می‌کنیم. سادگی کنسول در کنار شلوغی دیوار فضا، ترکیب چشم‌نوازی را ایجاد می‌کند و فضای آرامش‌بخشی را هم فراهم می‌کند. با قرار دادن لوازم دکوری ساده روی میز، از ایجاد ازدحام در فضا جلوگیری کنید.

میز ساده سفید همیشه پرطرفدار است و تقریبا می‌توان گفت که هیچ‌گاه قدیمی نشده و از مد نمی‌افتد.

علاوه بر موارد ذکر شده، کنسول ساده همیشه زیبا و پرطرفدار است و از طرفی، رنگ سفید، رنگی زیبا و آرامش‌بخش است که در کنار سادگی طرح میز، تقریبا برای هر فضا و هر سبکی از دکوراسیون مناسب است.

میز ورودی خانه

سنتی و کاربردی

برای افرادی که به سبک‌های سنتی‌تر علاقه‌مند هستند و در عین حال می‌خواهند میز ورودی خانه آن‌ها، فضای  بیشتری جهت قرار دادن لوازم دارا باشد، میز چوبی با طرح سنتی که دو یا چهار کشو داشته باشد، گزینه مناسبی به شمار می‌رود. این میز زیبا فضای نسبتا مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهد و در عین حال فضای زیادی را اشغال نمی‌کند.

اگر به این سبک از میز علاقه دارید اما فکر می‌کنید کمی قدیمی و از مد افتاده به نظر می‌رسد، در صورت علاقه‌مندی، می‌توانید دستگیره‌های کنسول را به رنگ متفاوت‌تری متناسب با پالت رنگی فضای خود درآورید. همین تغییر کوچک، ظاهر میز شما را بسیار متنوع‌تر جلوه خواهد داد.

میز ورودی خانه

حال و هوایی به سبک بوهو

اگر به سبک بوهو علاقه‌مندید یا فضای منزلتان را به سبک بوهو چیدمان کرده‌اید، این میز چوبی جمع‌وجور و زیبا کاملا مناسب فضای شما خواهد بود. کافی‌ست این میز زیبا را با گیاهان سبز، گندم و گلدان‌های حصیری ترکیب کنید تا تاثیر شگفت‌انگیز آن را در فضای خود نظاره‌گر باشید. استفاده از میز تمام‌چوب، خصوصا اگر به رنگ روشن انتخاب شود، علاوه بر آن‌که فضای شما را دل‌بازتر جلوه می‌دهد، حس گرمای مطبوعی که از چوب دریافت می‌شود، حال و هوای دل‌پذیری را در فضا به وجود خواهد آورد.

میز ورودی خانه

نیم دایره و جمع‌وجور

یکی از مناسب‌ترین انواع میز ورودی خانه برای ورودی‌های باریک، میزهای نیم دایره هستند. این میز فضای زیادی را اشغال نکرده و نیاز شما را در حد قرار دادن گلدان، دسته کلید، برگه‌ها و لوازم مورد نیاز برطرف می‌کند. با قرار دادن یک تابلوی زیبا در بالای میز، جلوه آن را چندین برابر کنید.

میز ورودی خانه

روستیک و قرون وسطایی

یک میز چوبی به سبک روستیک و قرون وسطایی با پایه‌‌های سنجاقی فلزی، یک انتخاب بسیار دقیق و هوشمندانه برای طرفداران این سبک است که فضای ورودی کوچکی در اختیار دارند. در صورتی که در قسمت دیوار مد نظر شما رادیاتور قرار گرفته باشد، به راحتی می‌توانید این میز را به گونه‌ای قرار دهید که فضای اطراف رادیاتور را کاملا پوشانده و آن را در خود جای دهد.

برای آن‌که میز ورودی خانه خود را کاملا مناسب انتخاب کنید، ابتدا نیاز است تا با نیازها و توقعات خود از آن میز آگاه باشید. آیا نیاز دارید که میز شما کشوها یا طبقاتی برای قرار دادن لوازم داشته باشد؟ یا تنها جهت پر کردن فضای خود و به عنوان عنصری دکوراتیو قصد استفاده از آن را دارید؟ بنابراین در قدم اول نیاز به شناخت نیازها و توقعات خود از میز را دارید. سپس باید سبک منزل و سلیقه خودتان را برای انتخاب میز، مد نظر قرار دهید تا بتوانید به راحتی درباره سبک، مدل و متریال به‌کار رفته در ساختار آن تصمیم بگیرید.

اندازه گرفتن فضای در اختیار هم که از واجبات خرید میز ورودی خانه به شمار می‌رود. در نهایت با استفاده از خلاقیت خودتان می‌توانید میز دل‌خواهتان را طراحی و به سازنده سفارش دهید تا کاملا مطابق با سلیقه و ابعاد مورد نظر شما، برایتان تهیه و آماده شود.

 

برای انتخاب میز ورودی مورد نظرتان می توانید سری به بخش اهالی فن چیدانه بزنید.

مطالب پبشنهادی:

نویسنده: فرگل سلحشور

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه