Chidaneh.com placeholder image

همایش بزرگ آموزشی-ترویجی گروه بازرگانی ایران سبز

به قلم: تحریریه چیدانه

مواد و مصالح: گروه بازرگانی ایران سبز از سال 1380 خورشیدی، در زمینه واردات کالاهای چوبی ساختمانی اروپایی آغاز به کار کرده و در راهی که تا امروز پیموده برآن بوده است تا در تجارت خود به مسایلی توجه نماید که برخی از آنها را
برمی شماریم:

  • کمک به رشد فرهنگ مصرف جامعه با ارایه کالاهای زیبا، با دوام، با کیفیت
  • حفظ محیط زیست با ارایه کالاهای دوست دار محیط زیست و سبز
  • حفظ سلامت آحاد جامعه با ارایه کالاهای کم خطر و یا بی خطر برای انسان
  •  کمک به اقتصاد ملی با واردات کالاهای بادوام و مقرون به صرفه
  •  کسب اعتماد مشتریان و همکاران و به زبان دیگر کسب اعتبار

ایران سبز در چهارده سال فعالیت خود سبد کالایی شکل داده و درصدد برآوردن نیازهای مصرف کنندگان با سلیقه و مشکل پسند ایرانی بوده است.برخی اقلام سبد کالای ایران سبز عبارتند از:

تابلو فرش ریحان
  1. صفحات سالید سرفیس وسترمن
  2. ام دی اف های لوکس آلمانی رها 
  3. نوار لبه رها
  4. محصولات چوبی بامبو موزو

صفحات سالید سرفیس وسترمن

صفحات سالید سرفیس در کشور ما به نام سنگ مصنوعی یا کورین معروف هستند. چند برند خارجی و تعدادی نیز برند ایرانی سالید در بازار عرضه می شوند. برندهای خارجی همگی آسیایی هستند و تنها برند اروپایی وسترمن است که در کره جنوبی و تحت لیسانس آلمان تولید می شود. صفحات سالید سرفیس وسترمن علیرغم کیفیت بالاتر نسبت به برندهای وارداتی دیگر، قیمت پایین تری دارد. محصولات وسترمن زیبا و کاربردی هستند و به صورت مجموعه ای قابل توجه از رنگ ها و طرح های متنوع در دسترس می باشند. به تازگی رنگ های شفاف(بک لایت) محصولات وسترمن، که قابل نورپردازی هستند، به این مجموعه افزوده شده و در دسترس مشتریان قرار دارد. صفحات سالید سرفیس برای طیف وسیعی از کارهای مسکونی و تجاری از جمله کانتر آشپزخانه، روشوئی، میز رستوران و محل کار، مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان ها، بانک ها و دیگر مراکز سازمانی، همچنین ساخت اشیاء تزئینی مناسب است. گروه بازرگانی ایران سبز نماینده  انحصاری وسترمن آلمان در ایران است.

ام دی اف های لوکس آلمانی رها 

می دانید که استفاده از شیشه و ترکیب آن با چوب و استیل در طراحی داخلی ساختمان ها و هتل ها و دفاتر کار مورد توجه زیادی قرار گرفته که از آن با عنوان سبک مدرن با شخصیت شفاف نام می برند. اما می دانید که استفاده از شیشه همراه با محدودیت های زیادی است. از جمله سختی و زمان بر بودن مراحل تولید ام دی اف همراه با شیشه، شکستن و لب پر شدن راحت شیشه، به ویژه در مراحل انجام کار و مشکلات حمل و نقل و انبار نمودن آن، که مجموع این عوامل باعث عدم صرفه اقتصادی این کالا است.
پیش از این طراحان و مجریان دکوراسیون داخلی برای کار کردن با این محصول محدودیت هایی داشتند که انجام کار را با صرف زمان و هزینه زیاد مواجه می کرد. اما در حال حاضر انقلابی در صنعت دکوراسیون داخلی به نام کریستال راویزیو به وجود آمده که به ورق شیشه انعطاف پذیر معروف شده است. 

این محصول ترکیبی از شیشه شفاف و نوعی رزین است که با حرارت دادن به صورت جسم پلاستیکی نرم درآمده و با سرد شدن سخت می گردد.مصرف کنندگان هیچ تفاوتی بین شیشه واقعی و کریستال راویزو نمی بینند و از درخشندگی آن نیز متعجب می شوند. در گذشته کریستال راویزیو فقط به صورت کامپوزیت فشرده و با ضخامت 16 تا 19 میلی متر روی ام دی اف پرس می شد. اکنون رها با قراردادن لایه نازک 5 میلی متری توانسته است وزن و هزینه های بسته بندی آن را کاهش داده و به سهولت در نصب آن نیز کمک کند. راویزیو خاصیت انعطاف پذیری داشته و در پروسه کار غیرقابل شکستن است و تحت آزمایش های مختلف قرار گرفته و استانداردهای لازم اروپایی را کسب کرده. این کریستال به ضخامت دو میلی متر بر روی ورق ام دی اف پرس شده و توسط کارخانه رها به بازار عرضه شده است.

راویزیو به راحتی قابل تمیز کردن است، مایعات به سهولت شیشه از روی آن برداشته می شود و می توان از آن در قسمت های آب گیر و آب ریز در کنار سینک آشپزخانه یا سرویس بهداشتی استفاده کرد. به دلیل شکیل بودن و جلوه خاص، می توان این محصول را در قسمت های باز و کانتر و نصب عمودی مانند درهای کشویی به کار برد. راویزو در هشت رنگ زیبا و جذاب و هر رنگ در دو طیف براق و مات تولید و عرضه می شود. بازرگانی ایران سبز اقدام به وارد نمودن این محصول به مقدارقابل توجه، به کشور نموده و آماده ارایه به مصرف کنندگان گرامی است.

نوار لبه رها

جلوه طبیعی، زیبایی، نوآوری و کیفیت، مؤلفه های اصلی برتری نوارهای لبه  “رها" نسبت به سایر رقبای اروپایی است. انواع نوارهای لبه “رها" با الهام از طبیعت به شکل های ساده و برجسته، سخت و انعطاف پذیر و در ضخامت و سایزهای مختلف در کشور آلمان تولید و عرضه می شود. بازرگانی ایران سبز نماینده انحصاری نوارهای لبه “رها" در ایران است.

محصولات چوبی بامبو موزو

یکی از کالاهای سبد کالایی ایران سبز، محصولات چوبی موزو است. محصولات موزو، با تنوع بالا،  کیفیت فوق العاده و زیبایی خیره کننده، در سالیان نه چندان درازی که حضور در بازارهای جهان را تجربه کرده، به موفقیت های فراوانی دست یافته و اخذ همه گواهی نامه های معتبر بین المللی مرتبط و دریافت جوایز پرشمار ارزنده ای را در کارنامه خود دارد.

مهم ترین ویژگی محصولات موزو را می توان سبز بودن آن دانست. با مصرف محصولات چوبی موزو اطمینان داریم که دیگر درختی از زمین کم نمی شود و نفس خاک بیشتر از آنچه هست به شماره نخواهد افتاد. محصولات موزو برای حیات بشر نیز کاملا بی خطر هستند و با آرامش می توان از آن در همه فضاهای انسانی و حتی به عنوان ظروف سلامت استفاده کرد. دوام و استحکام بالای این محصولات تقریبا قابل مقایسه با هیچ محصول چوبی دیگری نیست. زیبایی طبیعی و خیره کننده محصولات موزو نیز عامل دیگری است که می تواند انتخاب موزو را، گزینشی خردمندانه، هنرمندانه و مسئولانه سازد.

آموزش

گروه بازرگانی ایران سبز، آموزش نیروی انسانی مرتبط با حوزه فعالیتش را به عنوان یک مسئولیت مهم تلقی کرده و در این راستا تلاش بی وقفه ای را در دستور کار خود قرارداده است. یکی از ابعاد این تلاش کمک به انتشار منابع مکتوب و چندرسانه ای در این حوزه است.ایران سبز بسته نرم افزاری آموزش جامع کار با ورق های سالید سرفیس وسترمن را در دست تولید دارد که به زودی منتشر و در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت. برگزاری دوره های آموزشی کار با ورق های سالید سرفیس هم اقدام دیگری است که چند گام آن هم برداشته شده است.

در راستای انتشار آثار مکتوب هم ایران سبز پیشقدم شده و به مناسبت برگزاری نمایشگاه وودکس تهران و برپایی همایش بزرگ آموزشی-ترویجی خود، اقدام به نشر اثری با نام کتاب راهنمای بامبو موزو نموده است. این کتاب از مجموع اسناد منتشره شرکت موزو هلند گردآوری، ترجمه و منتشر شده و با توجه به اینکه موزو کالایی ناشناخته در جامعه ماست، در این کتاب کم حجم اما پرمحتوا، به معرفی کوتاه محصولات بامبو موزو پرداخته شده و دستورالعمل نصب و نگهداری آنها نیز به شکلی کاربردی ارایه شده است.

حضور ایزران سبز در نمایشگاه های تخصصی صنعت چوب

راه کار دیگری که ایران سبز اندیشیده و به کار گرفته، برگزاری همایش های آموزشی-ترویجی برای مهندسان، طراحان، سازندگان ساختمان، فروشندگان کالاهای ساختمانی و دیگر دست اندرکاران صنعت ساختمان و دکوراسیون است. در این همایش ها کارشناسان داخلی و خارجی به سخنرانی و معرفی کالاهای سبد کالایی ایران سبز می پردازند و شرکت کنندگان هم با طرح پرسش و گفتگوهای رو در رو، ابهامات و اشکالات خود را رفع می کنند.

روز شنبه دهم بهمن ماه جاری هم یکی دیگر از این دست همایش ها در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با حضور گسترده مخاطبانی که در بالا برشمرده شد، برگزار خواهد شد. در این همایش کارشناسانی از کشورهای آلمان و هلند حضور خواهند داشت.حضور در نمایشگاه های تخصصی صنعت چوب، ساختمان و دکوراسیون هم از اموری است که ایران سبز به منظور برقراری ارتباط بهینه و نزدیک با مشتریان و آشنایی با خواست و نیازهای آنان بر خود لازم می داند.

همین روزها، یعنی 11 تا 14 بهمن 1394 هم در نمایشگاه وودکس تهران، در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران، سالن 38، غرفه 29 حضور داریم و با طراحی غرفه ای ویژه با بهره برداری از مواد اولیه سبد کالایی ایران سبز، تلاش می کنیم به شیوه ای تازه کارآمدی محصولات خود را به شما نشان دهیم.

شرکت بازرگانی ایران سبز اقدام به وارد نمودن این محصول به مقدارقابل توجه، به کشور نموده و آماده ارایه به مصرف کنندگان گرامی است. برای دیدن نمونه کارهای بیشتر این گروه و همچنین اطلاعات تماس آن ها می توانید به پروفایل اهالی فن شرکت بازرگانی ایران سبز در چیدانه مراجعه نمایید.

منبع: شرکت بازرگانی ایران سبز | گردآوری در تحریریه چیدانه 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه