Chidaneh.com placeholder image

مبل راحتی چوب و پارچه در دکوراسیون منزل شما

به قلم: تحریریه چیدانه

مبلمانامروزه با کوچک‌تر شدن خانه‌ها، دیگر فضای کافی برای جدا کردن نشیمن از پذیرایی وجود ندارد و به دنبال آن امکان تهیه و استفاده از چند نوع مبلمان رسمی، مجلسی و راحتی هم وجود ندارد. از طرف دیگر با تغییر سلیقه عمومی جامعه به نوگرایی، گرایش‌ها به استفاده از عناصر مینیمال در چیدمان منزل بیشتر شده است. به همین سبب، وجود یک‌ دست مبلمان راحت و کاربردی و در عین حال شیک و مدرن با سبک و اصول طراحی مدرن و مینیمال در خانه‌های مدرن ایرانی برای داشتن یک چیدمان زیبا و مدرن یک نیاز تلقی می‌شود. در این بین مبلمان راحتی چوب و پارچه از محبوبیت خاصی برخوردار است، چرا که این نوع مبلمان های راحتی هم جلوه ای مدرن دارند و هم راحت هستند و کاملا شما را به مقصودتان می رسانند. امروز می خواهیم با بهره گیری از تجربه های گروه مبلمان یاشیل محصولاتی را به شما معرفی کنیم که می توانید از آن ها در طراحی دکوراسیون داخلی خانه های تان برای دست یابی به ابن امر استفاده کنید.

گروه مبلمان یاشیل
نمونه کارهای مبلمان یاشیل
گروه مبلمان یاشیل

chidaneh ad banner

1. ترکیب رنگ در طراحی مبلمان راحتی چوب و پارچه 

در طراحی مبلمان راحتی چوب و پارچه ترکیب رنگ ها از اهمیت خاصی برخوردار است. اگر در انتخاب رنگ ها دقت و وسواس به خرج ندهید، ممکن است نتیجه عکس بگیرید. در این عکس می توانید ببینید که پارچه ها بیشتر از چوب ها به چشم می آیند ولی اگر چوب ها با آن رنگ طبیعی شان نبودند این مبل تبدیل به یک مبل خسته کننده می شد. رنگ قهوه ای چوب ها بسیار زیرکانه با رنگ ابی اسمانی ترکیب شده اند و این زیبایی را کوسن های نارنجی تکمیل کرده اند. 

گروه مبلمان یاشیل
مبلمان یاشیل در دکوراسیون داخلی منزل
گروه مبلمان یاشیل

2. نوع استفاده از چوب ها در مبلمان چوب و پارچه 

مبلمان راحتی چوب و پارچه هم می تواند دارای انواع مختلفی باشد. در بعضی از این مبل ها چوب ها در نقش دسته های مبل ظاهر می شوند؛ حال این دسته ها می توانند متفاوت باشند، می توانند تنها فضایی باشند برای گذاشتن دست ها و یا می توانند در عین حال که دسته و دستگیره هستند تبدیل به فضایی برای گذاشتن وسیله های دکوری هم باشند و فضایی را برای طبقه بندی و نظم دهی وسایل در اختیارتان قرار دهد؛ درست مثل اتفاقی که در عکس بالا افتاده است. 

گروه مبلمان یاشیل
نمونه کارهای مبلمان یاشیل
گروه مبلمان یاشیل

3. طراحی مبلمان های چوب و پارچه 

در این مبل چوب ها سازه اصلی مبلمان راحتی چوب و پارچه را تشکیل می دهند و این به این معنی است که این پارچه ها هستند که تکمیل کننده چوب ها هستند. این مبل به نوعی یکی از مبلمان های خاص تولید شده توسط گروه مبلمان یاشیل دوست است. رنگ خاصی که برای پارچه ها انتخاب شده است و همچنین نحوه ساخته شدن استراکچر این مبلمان می تواند جالب باشد. استفاده از این نوع مبلمان راحتی چوب و پارچه در طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان می تواند تبدیل به نقطه عطفی شود که چشم هر کسی را به خود خیره می کند. 

گروه مبلمان یاشیل
نمونه کارهای مبلمان یاشیل
گروه مبلمان یاشیل

4. اهمیت متریال ها در طراحی مبلمان چوب و پارچه 

در بعضی از مبلمان های راحتی چوب و پارچه، چوب ها حضوری کم اما ثاتیر گذار دارند. بعضا آن ها در نقش پایه های مبلمان ظاهر می شوند. در نظر اول این حضور بسیار کم رنگ دیده می شود، اما اگر خوب نگاه کنید متوجه خواهید شد که اگر این پایه های چوبی نبودند ظاهر این مبل ها یکنواخت و خسته کننده می شود. 

گروه مبلمان یاشیل
نمونه کارهای مبلمان یاشیل
گروه مبلمان یاشیل

5. صندلی های تکی از جنس مبلمان راحتی چوب و پارچه

اگر قصد دارید تا برای دکوراسیون داخلی خانه های تان صندلی تکی تهیه کنید، بهترین راه این است که این صندلی های تک را از بین مبلمان های راحتی چوب و پارچه تهیه کنید. این صندلی ها قطعا باعث ایجاد تغییرات چشمگیر در طراحی دکوراسیون داخلی خانه های شما خواهند شد. اگر به عکس بالا نگاهی بیاندازید قطعا متوجه خواهید شد که این مبلمان ها تا چه اندازه خاص و منحص به فرد هستند. 

گروه مبلمان یاشیل
نمونه کارهای مبلمان یاشیل
گروه مبلمان یاشیل

مبلمان یاشیل مجموعه‌ای پیشرو و نوگراست که با پشتوانه سال‌ها تجربه و اندوخته‌های علمی و عملی در تولید مبلمان و صنایع چوبی، در راه جلب رضایت مشتریانش مبلمانی منطبق با نیازها و الزامات مدرن خانه‌های ایرانی تولید می‌کند. متخصصان یاشیل به‌درستی می‌دانند که نیاز امروز خانه‌های ایرانی چیست و تلاش می‌کنند تا احساسی که یک مبلمان خوب و راحت و در عین حال مدرن و شیک به مخاطبان منتقل می‌کند را در آثارشان نشان دهند. توجه به تأمین این ویژگی‌ها در تمام مراحل ساخت و تهیه (از طراحی منحصر به فرد تا استفاده از متریال‌های با‌دوام و طبیعی‌تر و استفاده از  رنگ‌بندی و چیدمان مدرن قطعات) در کنار هم به کار می‌رود.

گروه مبلمان یاشیل
نمونه کارهای مبلمان یاشیل
گروه مبلمان یاشیل

استفاده از تنوع طراحی با به کار بردن یک تک‌مبل خاص و منحصر به فرد در کنار ست کاناپه‌ها اما با شباهت و هارمونی یکپارچه در رنگ، بافت و متریال، این اجازه را به خریداران می‌دهد که با استفاده از یک دست مبلمان کامل بتوانند فضاهایی متنوع را در منزل‌شان داشته باشند و از تمام ظرفیت‌های مبلمان منزل‌شان در شرایط مختلف استفاده کنند.

گروه مبلمان یاشیل
مبل راحتی یاشیل در دکوراسیون نشیمن
گروه مبلمان یاشیل

نمایشگاه مبلمان یاشیل، با نمایش قدرت و جذابیت محصولات این شرکت، استفاده از چیدمان متنوع و به کار بردن انواع بافت‌ها، طرح‌ها و رنگ‌ها در کنار هم، این جسارت را به مشتریانش انتقال می‌دهد تا الهام‌بخش چیدمانی نو و بدیع در منازل‌شان باشند. بدون شک همه خریداران در کنار کیفیت ساخت، مقاومت و استحکام مبلمان در پی انتخاب مبلمانی نو و بدیع نسبت به سایر منازل دوستان و آشنایان هستند؛ اگر چه کمتر کسی چنین ریسکی ­­­را در چیدمان خانه‌اش می‌پذیرد که از تنوع رنگی یا فرمی در مبلمان منزلش استفاده نمیاد. اما با مشاهده این نوع چیدمان در نمایشگاه یاشیل این قدرت انتخاب به مشتریان نیز منتقل می‌شود تا از مبلمانی با رنگ های متنوع و بدیع و در عین حال با کیفیت و مدرن در منزل‌شان استفاده کنند.

گروه مبلمان یاشیل
نمونه کارهای مبلمان یاشیل
گروه مبلمان یاشیل

بدون شک اعتبار مبلمان یاشیل که در گروی رضایت مشتریانش است، ثمره استفاده از نیروهایی متخصص و خبره در تمام زمینه‌ها اعم از تولید، ساخت، فروش و تبلیغات است. نحوه مدیریت درست این برند از تولید تا عرضه و خدمات پس از فروش احساس رضایت از انتخاب درست و در عین حال جسورانه را به مشتریان منتقل می‌کند. مبلمان یاشیل این نوید را به خریداران و مشتریانش می‌دهد که منتظر طرح‌های جدید‌تر و با تنوع بیشتر از یاشیل باشند. یاشیل به این امر افتخار می‌کند که سایر برندها از طرح‌هایش استفاده و آن را کپی‌برداری ‌کنند و این اتفاق را موجب رشد و پیشرفتش در تهیه طرح‌های نو و خلاقانه‌تر برای طرفدارانش می‌داند.

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر و همچنین به دست آوردن اطلاعات تماس بیشتر از این گروه می توانید به پروفایل اهالی فن گروه یاشیل دوست در وبسایت چیدانه مراجعه نمایید. 

نویسنده: شمیم آقازاده| تحریریه چیدانه 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه