Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون اتاق خواب دلباز با سرویس خواب سفید!

به قلم: تحریریه چیدانه

اتاق خواب: در انتخاب سرویس خواب مناسب برای دکوراسیون اتاق خواب علاوه بر توجه به ابعاد و اندازه و فرم آن توجه به رنگ سرویس خواب نکته ی بسیار مهمی است که بعد از این موارد در اولویت قرار می گیرد. سرویس خواب سفید یکی پر طرفدارترین سرویس خواب ها بخصوص برای جهیزیه تازه عروس ها مطرح می شود. در این مطلب از چیدانه می خواهیم به بررسی انواع سرویس خواب سفید در اتاق های مختلف به پردازیم با ما همراه باشید.

گروه طراحی شیفت
دکوراسیون داخلی اتاق خواب مدرن ایل خانه
گروه طراحی شیفت

chidaneh ad banner

سرویس خواب سفید در اتاق خواب مینیمال

دوستداران اتاق خواب سفید به این نکته توجه کنند که پس از انتخاب سرویس خواب سفید خود بهتر است برای روح بخشیدن به فضا از رنگی متضاد برای جزئیات فضاییتان انتخاب کنید. اگر به سبک مینیمال علاقه دارید این رنگ متضاد بهتر است در فضای داخلی تان به مقدار خیلی کم باشد، به طور مثال یک روتختی با خطوط ساده مشکی و یا چند قاب رنگی فقط برای ایجاد پویایی در فضای دکوراسیون داخلی تان.

امیر صادقی
عکاسی از دکوراسیون اتاق خواب
امیر صادقی

برای گرما بخشیدن به اتاق خواب تمام سفید می توانید برای سرویس خواب سفیدتان از روتختی شیری رنگ استفاده کنید، برای انتخاب مناسب ترین رنگ بهتر است پیش از هر انتخابی انواع رنگ سفید در دکوراسیون منزل را بشناسید! توجه داشته باشید که انتخاب نورپردازی مناسب نیز در این زمینه بسیار مهم است.

خانه طراحی کارستان
دکوراسیون اتاق خواب پروژه خیابان فرشته
خانه طراحی کارستان

سرویس خواب سفید در اتاق خواب کلاسیک

اگر سرویس خواب سفید را برای اتاق خواب کلاسیک خود انتخاب کرده اید می تواند با کمک اضافه کردن جزئیات ساده چهره ی لوکس تری به فضای داخلی خود ببخشید، یکی از این جزئیات ساده اما تاثیر گذار رنگ آمیزی نقش های برجسته سرویس خوابتان با کمک رنگ طلایی می باشد که می تواند گرمای مناسبی به فضای داخلی تان ببخشد.

گروه معماری ساتر سازه
کاغذ دیواری اتاق خواب
گروه معماری ساتر سازه

انتخاب کاغذ دیواری طرح دار برای فضای پشت خواب و پرده ی نسبتا تیره هم می تواند به سرویس خواب سفید شما روح ببخشد و دکوراسیون اتاق خواب شما را پویاتر و دلپذیر تر نمایید.

عرفان شریف نژاد: عکاس
عکاسی از آپارتمان خانم نجفی زاده
عرفان شریف نژاد: عکاس

انتخاب رنگ دیوار پشت سرویس خواب سفید

اصولا تختخواب ها یکی رکن های اصلی دکوراسیون هر اتاق خوابی محسوب می شود، و تاثیر بسیاری در جلوه ی اتاق خواب شما دارد. بنابراین وقتی سرویس خواب سفید انتخاب شما برای اتاق تان است بهتر است برای ایجاد تعادل در فضا برای دیوار پشت تخت از رنگ های نسبتا گرم و جذاب استفاده کنید تا فضای اتاقتان پرتر و گرم تر به نظر برسید.

خانه سرامیک فرزانه
دیوار پوش سرامیکی پروژه هتل فردو مشهد
خانه سرامیک فرزانه

همان طور که در تصویر می بینید انتخاب دیوارپوش سرامیکی به همراه نورپردازی ساده برای دیوار پشت سرویس خواب سفید توانسته به سادگی گرما و تعادل را مهمان دکوراسیون این اتاق خواب نماید.

ری را استودیو
طراحی اتاق خواب مدرن اقامتگاه اسکی بارین
ری را استودیو

انتخاب روتختی مناسب برای سرویس خواب سفید

همان طور که در بندهای پیش گفته شد بهتر است برای جزییات فضای اتاق خوابتان از رنگ هایی متضاد با سرویس خواب سفید استفاده نمایید. به طور مثال در اتاق خوابی این چنینی با استفاده از یک رو تختی بنفش رنگ به سادگی ظاهر جدید و متعادل تری را برای اتاق خواب به وجود آمده است.

دکوراسیون رامسین
دکوراسیون اتاق خواب مدرن
دکوراسیون رامسین

ست کردن رو تختی و فرش و پرده نیز می تواند تاثیر بسیار زیادی در ظاهر سرویس خواب سفید شما داشته باشد. در انتخاب رنگ این جزییات توجه داشته باشید که هدف به چشم آمدن جلوه ی سرویس خواب سفید شماست پس از به کار بردن رنگ های بسیار تند و به اصطلاح جیغ برای این جزییات خودداری کنید.

شیما خراسانی
رنگ بنفش برای اتاق خواب
شیما خراسانی

انتخاب کوسن مناسب برای سرویس خواب سفید

کوسن ها بهترین و مقرون به صرفه ترین ایده برای جلوه بخشیدن به ظاهر سرویس خواب سفید شما محسوب می شود، می توانید کوسن خود را با دیوار پشت تختخواب، فرش و پرده هماهنگ کنید و ظاهر منحصر به فردی به فضای اتاق خواب خود ببخشید.

هتل بام سبز رامسر
فضای نشیمن و خواب سوئیت ماه عسل در رامسر
هتل بام سبز رامسر

کوسن های گلدار هم گزینه ی بامزه و پرطرفداری برای سرویس خواب سفید شما محسوب می شود می توانید آن را به سادگی با پرده و یا سایر مبلمان موجود در فضای خود هماهنگ کنید و ظاهر منحصر به فردتری به فضای داخلی اتاق خوابتان ببخشید. 

اگر هنوز هم فکر می کنید که برای انتخاب سرویس خواب تان نیاز به مشورت و راهنمایی دارید سری به مشاوره دکوراسیون چیدانه بزنید تا در کوتاه ترین زمان به بهترین جواب ها و راهنمایی ها برسید. 

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه