Chidaneh.com placeholder image

صندلی تابی، انواع‌اش را در جای‌جای خانه ببینید!

به قلم: یاسمین ثریا

 به جرات می توان گفت یکی از پرطرفدارترین تفریحات دوران کودکی همه ما به خصوص در فصل تابستان تاب بازی بوده است. من هنوز خاطره صف استادن برای سوار شدن روی تاب های آفتاب خورده  فلزی و چشم دوختن به اوج گرفتن پسران بزرگ تر از خودم و فرود آمدن روی سنگ ریزه های کف زمین بازی دارم… بزرگ شدیم، اما هرگز لذت صف ایستادن و تجربه فراز و فرودهای لذت بخش تاب ها از میان ما نرفته است؛ به همین منظور در روزهای ابتدایی فصل تابستان می خواهیم شما را با یکی از مبلمان پرطرفدار مناسب این فصل یعنی صندلی تابی برای دکوراسیون فضای داخلی و فضای بیرونی آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

صندلی تابی حصیری

صندلی تابی چیست؟

صندلی تابی در واقع نوعی صندلی راحتی با بدنه عموما ضد آب است که برای فضای داخلی منزل و یا در فضای بیرونی مثل بالکن های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. صندلی تابی را همان طور که در تصویر می بینید روی یک پایه با کمک زنجیر نصب می شود و همین اتصال سبب حرکت تاب مانند آن می شود و احساس آرامش را برای کاربران خود ایجاد می کند. 

چوب و هنر

انواع صندلی تابی

  • صندلی تابی چوبی
  • صندلی تابی شیشه ای 
  • صندلی تابی اتاق خواب 
  • صندلی تابی گرد 
  • صندلی تابی دخترانه 
  • صندلی تابی دونفره
صندلی تابی گرد سفید

صندلی تابی و کاربرد آن در فضای بیرونی 

همان طور که گفته شد از صندلی تابی می توانید در بخش های مختلف دکوراسیون منزل خود استفاده کنید. یکی از بخش های پر طرفداری که معمولا تاب ریلکسی برای آن انتخاب می شود فضای بیرونی مثل روف گاردن ها و یا بالکن دلباز است.

صندلی تابی چوبی

به طور کلی بهتر است صندلی تابی را در فضایی مسقف مثل بالکن ها قرار دهید و یا از انواع مسقف آنها استفاده کنید، در غیر این صورت بهتر است مبل تابی را از جنس ضد آب انتخاب کنید تا در مواجه با هوای آزاد و تغییرات آب و هوایی مقاوم تر باشد. 

در چیدانه بیشتر بخوانید: شیک ترین مبل و صندلی ریلکسی برای دکوراسیون منزل

صندلی تابی

صندلی تابی و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی 

صندلی تابی مبلمانی است که برای تمام سنین کاربرد دارد و می توانید در فضاهای مختلف مثل نشیمن، اتاق خواب، اتاق کودک از آن استفاده کنید که در بندهای بعدی به تفکیک شما را با استفاده از تاب ریلکسی در بخش های مختلف منزل آشنا می کنیم هم چنین مطلب صندلی تابی، هیجان گم شده دکوراسیون منزل شما در این زمینه می تواند بیشتر شما را راهنمایی کند.

صندلی تابی شیک

مبل تابی در دکوراسیون نشیمن 

اگر دوست دارید صندلی تابی را در فضای نشیمن خود قرار دهید توجه داشته باشید که پیش از هر چیز با جزییات و سایر مبلمان موجود در فضای داخلی تان هماهنگی کامل داشته باشد برای این منظور می توانید طرح پارچه رومبلی تان را با تشک تاب ریلکسی تان هماهنگ انتخاب کنید و یا رنگ تاب ریلکسی تان را با کوسن و پرده پذیرایی تان هماهنگ انتخاب کنید. بهتر است صندلی تابی را در دنج ترین فضای نشیمن تان مثل فضای کنار پنجره و به دور از لوازم و وسایل کانونی مثل تلویزیون قرار دهید تا بتوانید به درستی از آن استفاده کنید.

صندلی تابی سیاه

صندلی تابی در دکوراسیون اتاق خواب 

برای استفاده از تاب ریلکسی در فضای اتاق خواب هم مثل فضای نشیمن گوشه دنجی را در نظر بگیرید و حتما پیش از خرید به ابعاد فضای اتاق خواب تان توجه داشته باشید تا بتوانید انتخاب شایسته تری برای فضای دکوراسیون خود داشته باشید، هم چنین برای هماهنگ کردن صندلی تابی با فضای اتاق خواب تان می توانید از طرح و رنگ روتختی، پرده  و جزییات این چنینی کمک بگیرید. 

در چیدانه بیشتر بخوانید: مبلمان تابی، لذت تاب خوردن در دکوراسیون منزل!

صندلی تابی حصیری

صندلی تابی در دکوراسیون اتاق کودک 

صندلی ننویی یکی از پرطرفدارترین انواع صندلی تابی برای دکوراسیون اتاق کودک است که می توانید با کمک آن با آرامش بیشتری فرزند خود را بخوابانید، در انتخاب صندلی تابی برای اتاق کودک تان می توانید آزادانه تر عمل کنید و از رنگ های متنوع تری برای تاب ریلکسی استفاده کنید.

صندلی چوبی حصیری

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه