تخت تاشو دونفره، عکس انواع مدل‌هایی که کاربردی هستند

تخت تاشو دونفره، عکس انواع مدل‌هایی که کاربردی هستند

به قلم: تحریریه چیدانه

شاید شما هم تاکنون به این مشکل برخورده باشید که به دلیل کمبود جا، فضای کافی برای قرار دادن تخت‌خواب همراه با کاناپه در خانه‌تان وجود ندارد. موضوعی که امروز به آن می‌پردازم یک ایده کاملا هوشمندانه برای بهینه سازی فضاست و این امکان را به شما می‌دهد تا یک اتاق کوچک را به چندین فضای اضافی تبدیل نمایید. تخت تاشو دونفره، تنها زمانی ظاهر می شوند که مورد نیاز شما هستند. در ادامه ببینید که چطور می توانید از آن‌ها استفاده نمایید.

تخت تاشو دونفره طوسی
کاناپه تخت تاشو دونفره
کاناپه تخت خوابشو دونفره با رنگ سبز
مبل تخت خوابشو دو نفره کرم و نارنجی
مبل چوبی تا شو طوسی
کاناپه تخت خوابشو با کمد زیر آن به رنگ طوسی
کاناچه لوکس و شیک تخت خوابشو دو نفره

مدل کاناپه تخت تاشو دو نفره

همیشه برای طراحان این سوال وجود دارد که چگونه می توان یک تخت تاشو را به آپارتمان شیک و مدرن اضافه کرد؛ درحالکه تاثیر منفی در دکوراسیون آن نداشته و کماکان زیبایی اش را حفظ نماید؟ عکس‌های بالا طرح پاسخ داده شده به این سوال را نشان می دهند. کاناپه‌های دو نفره که قابلیت تاشو دارند و تبدیل به تخت خواب دو نفره می‌شوند، یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای خانه‌های امروزی و مدرن است.

chidaneh ad banner

مطلب پیشنهادی: مدل‌های تخت‌های سایه‌بان دار را اینجا ببینید.

این کاناپه‌های تخت تاشو دونفره در اتاق خواب‌هایی که فضای کمی دارند و نیاز به مسیر حرکتی بیش‌تری در آن‌ها حس می‌شود، راهکاری کاربردی است تا هر زمان که نیاز بود باز یا بسته شوند.

علاوه بر اتاق خواب، کاناپه‌های تخت تاشو دو نفره برای فضای نشیمن نیز کارایی خوبی دارند. زمانی که مهمان داشته باشید و بخواهید برای شب از آن‌ها پذیرایی کنید، داشتن کاناپه‌های تاشو دو نفره به دادتان می‌رسد.

تخت تاشو دو نفره دیواری
تخت تاشو دو نفره دیواری سفید
کمد دیواری و کتابخانه چوبی قهوه ای تیره با تخت تاشو دیواری
تخت تاشو دیواری دو نفره و مبل در زیر آن

مدل تخت تاشو دیواری دونفره

آیا فضایی برای قرار دادن تخت خواب و مبل را دارید؟ به راحتی می توانید از طرح بالا ایده بگیرید. شاید در ابتدا تصور کنید این درب های زیبای یک کمد دیواری است. اما زمانی که باز می شوند یک تخت‌خواب دونفره به صورت تاشو و کاملا شیک را نمایش می‌دهند که آن اتاق را به یک اتاق خواب دونفره تبدیل می‌نماید. این تخت خواب‌های تاشو دو نفره؛ دقیقا بالای مبلمان و در یک محفظه قرار می گیرند. برای استفاده از آن فقط کافی است کوسن‌های روی مبلمان را کنار گذاشته و تخت را پایین بیاورید. شاید گاهی اوقات برای داشتن چنین تخت خواب تاشویی لازم باشد طرح را به یک نجار داده و سفارش ساخت آن را بدهید. اما مطمئن باشید که ارزشش را دارد.

مطلب پیشنهادی: عکس تخت خواب حصیری، حضور متفاوت چوب در دکوراسیون

اتاق کار بار نگ سفید و تخت تاشوی دیواری

تبدیل اتاق کار به اتاق خواب با تخت تاشو

صاحبان این خانه به لطف تخت خواب تاشوی دیواری خود، قابلیت های زیادی را در اتاق کوچکشان به دست آورده اند. به این صورت که از میز سفارشی شان می توانند در طول روز به عنوان فضای کار یا مطالعه استفاده کرده و در شب با جمع کردن صندلی به زیر میز، تخت خواب را از داخل کمد بیرون بیاورند. این طرح مناسب یک اتاق خواب دو نفره در آپارتمان های کوچک است.

مبل ال شکل تخت تاشو با زنگ طوسی
تخت تاشو ال دونفره با رنگ طوسی
مبل ال با تخت تاشو در نشیمن خانه
مبل ال با تخت تاشو دو نفره
مبل ال به شکل گرد طوسی که تخت تاشو دارد

تخت‌خواب تاشو اِل‌شکل

مبلمان اِل که یکی از پر طرفدارترین مدل‌های سبک خانگی است، در فضاهای کوچک بسیار کاربردی است. این روزها به دلیل زندگی آپارتمان نشینی و کمبود فضای کافی در خانه‌ها، مبل‌های ال با قابلیت تخت تاشو در سایز‌ها مختلف تولید می‌شوند که برای نشیمن نیز می‌توانید از مدل دونفره تاشو آن استفاده کنید تا هم محیط بزرگ‌تری داشته باشید و هم یک تخت برای خواب.

مطلب خواندنی دیگر: فریم تخت خواب برای اتاق من چی خوبه؟

تخت تاشو دونفره

مدل تخت تاشو دو نفره

تخت خواب تاشو دونفره

در پایان

برای دیدن مدل‌های بیشتر و سفارش تخت تاشو دونفره از متخصصین مراکز فروش مبلمان در چیدانه کمک بگیرید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه