Chidaneh.com placeholder image

صنایع دستی چوبی، عکس اکسسوری‌های بانمک دکوری!

به قلم: یاسمین ثریا

قبل تر در از میان تصاویر شما به موضوع انواع صنایع دستی پرداختم و تصمیم داشتم تاثیر هنر های ارزشمند دست ساز در دکوراسیون را بررسی نمایم. اما به دلیل گسترگی و تنوع بالایی که این هنر در میان ایرانیان هنرمند دارد، در این مطلب به سراغ صنایع دستی چوبی رفتم تا این بار به طور خاص تر به حضورشان در خانه های ایرانی بپردازم. این هنرها از کجایی که باشند به راحتی جای خود را در خانه هایمان باز می کنند و با هر سلیقه و رنگ و سبکی اخت می شوند. شاید دلیل ارزشمند بودنشان هم همین است : از دل می آیند و بر دل می نشینند!

صنایع دستی چوبی ساده

انواع صنایع دستی چوبی

در میان تمامی اکسسوری‌های چوبی، مدل‌هایی به بازار آمده‌اند که تم مدرن دارند و می‌توانید آنها را در جای‌جای خانه به کار ببرید: مثلا:

تابلو فرش ریحان
  • تزئین حمام و دستشویی
  • تزئین بغل تخت خواب
  • دیزاین دیوار
  • روی کنسول پذیرایی
  • درون بوفه آشپزخانه
  • راهروی ورودی در
  • میز کار خانگی و شرکت
  • اتاق کار مردان خانه

مطلب پیشنهادی: میز کار خانگی برای آنها که دورکار اند!

صنایع دستی چوبی دکوری زیبا

عکس صنایع دستی چوبی

در تصاویر زیر ببینید که چطور می‌توان از صنایع دستی چوبی در جای‌جای خانه استفاده کرد؟ چطور می‌توان این اکسسوری‌های چوبی زیبا را روی شلف‌ها، کنسول‌ها یا بوفه‌های منزل چید؟ کنار تخت خواب چه گذاشت؟ چطور می‌توان با اکسسوری‌های چوبی مدرن میز کار را نظم بحشید؟ ستون عکس صنایع دستی چوبی زیر پاسخ همه این پرسش‌ها را می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:  استند چوبی، می تونم مدل های مختلفش رو ببینم؟

عکس صنایع دستی چوبی اتاق خواب
صنایع دستی چوبی اتاق خواب

صنایع دستی چوبی ساده

انواع مدل‌های لوازم دکوری چوبی زیبا را می‌توانید با کمی سلیقه به خرج دادن، در بخش‌های مختلف خانه به کار برید. با این صنایع دستی چوبی زیبا، به هر قسمت خانه هویت و کاربری ویژه ببخشید. قدیم‌ها روی درهای اتاق‌های خانه برچسب می‌زدند؛ حالا با این دکوری‌های بانمک می‌توانید حال و هوای آشپزخانه، حمام یا اتاق مطالعه یا خواب را پررنگ‌تر سازید.

مطلب پیشنهادی:  لوازم دکوری چوبی، 50 پیشنهاد بی نظیر برای دکور منزلتان!

صنایع دستی چوبی زییا و خلاقانه
صنایع دستی چوبی بانمک دست ساز ساده
صنایع دستی چوبی خلاقانه مدرن
صنایع دستی چوبی شلف دیواری دکوراتیو
صنایع دستی چوبی کوچک دکوراتیو زیبا

 

 

 

صنایع دستی چوبی کوچک

در ادامه می‌خواهیم ببینیم صنایع دستی چوبی کوچک چقدر تنوع دارند. چه مدل‌هایی توسط خلاقیت نجاران و دانشجویان صنایع دستی به بازار آمده است؟ برای هر فضایی کلی لوازم دکوری بامزه وجود دارند. قرار دادن هر یک از این اکسسوری‌های بوی چوب و گرمای فضای خانه‌های چوبی مناطق جنگلی را به فضای منزل شما می‌آورد؛ حتی اگر خیلی کوچک باشد.

مطلب پیشنهادی:  ظروف چوبی آشپزخانه، دست سازهای خلاقانه جوان مشهدی

صنایع دستی چوبی کوچک دکوراتیو
صنایع چوبی دستی ساده
صنایع دستی چوبی کوچک مدرن

 

صنایع دستی چوبی شمال یا جنوب؟

در کشور ما صنایع دستی چوبی بسیار تولید خوبی دارد. در شمال کشور، صنایع دستی برای دکور منزل، جاروزنامه‌ای و لوازم دکوری کوچک تولید می‌شود. در جنوب کشور هم می‌توانید صنایع چوبی برای کف منزل یا روی دیوار پیدا کنید. برای خرید این لوازم چوبی بومی، می‌توانید به صورت آنلاین اقدام کنید. دیگر گذشت زمانی که صنایع چوبی شمال را فقط در عبور از جاده‌های شمال بخرید.

مطلب پیشنهادی: 

انواع جامجله‌ای برای آنها که زیاد از اخبار سردر می‌آورند.

پارتیشن چوبی، این 20 مدل شما را نجات می دهند!

صنایع دستی چوبی شمال
صنایع دستی چوبی شمال
عکس صنایع دستی چوبی ساده

 

در پایان
 

تنوع هنر دست نجاران و هنرمندان لوازم خانه، دریایی از طرح‌های صنایع دستی چوبی را به شما ارائه می‌دهد. خصوصا در سال‌های اخیر که تمایل به سبک روستیک بیشتر شده می‌توانید مدل‌های اکسسوری چوبی را به اهالی فن چیدانه نشان دهید تا برای ساخت آن کمک‌تان کنند. برای ارتباط با این هنرمندان از سامانه ثبت درخواست کمک بگیرید.

از سری آلبوم‌های تصاویر چیدانه ببینید:

انواع شمعدان تزئینی برای فضای مدرن و کلاسیک.

مدل پرده جدید؛ پشت پنجره‌های لوکس چه خبر است؟

عکس کمد لباس؛ برای آنها که یک اقیانوس لباس دارند که بپوشند!

 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه