Chidaneh.com placeholder image

برندهای معروف سرویس خواب، این یکی به امتحانش می ارزه + ویدیو

به قلم: آلاله جعفری فرد

اگر قسمت های قبلی شوروم گردی با آلاله رو دیده باشین می دونید که قراره با هم بریم خرید و به شوروم های مختلفی سر بزنیم. خرید به صرفه و متفاوتی رو با هم تجربه کنیم و جاهای مختلفی رو ببینیم. برای خرید سرویس خواب خوبه بریم سراغ اون تولید کننده هایی که به صورت تخصصی کارشون توی همین حیطه است و شما می تونید با تنوع خیلی بیشتر برای اتاق خواب خودتون یا بچه هاتون تخت خواب های متفاوت انتخاب کنید.

برندهای معروف سرویس خواب : گالری ساج آسا

ساج آسا یه برند قدیمیه که حدود سه دهه است فعالیت داره و به صورت تخصصی فقط سرویس خواب تولید می کنه هم برای بزرگسال هم کودک و نوجوان، برند معتبری هستن که تا حالا چندین تقدیرنامه و بیشتر از چهل تا لوح برای تولیدات با کیفیت به دست آوردن. برای خرید سرویس خواب باید به کیفیت و متریال استفاده شده در کار خیلی دقت کرد چون این کالایی نیست که بخواییم سریع عوضش کنیم و اگر یه سری استاندارد ها رو نداشته باشه خیلی زود از کارایی می افته. ساج آسا به غیر از سرویس خواب، کمد و وسایل چوبی ضروری دیگه ایی که  می تونه توی اتاق خواب استفاده بشه هم تولید می کنه مثل: میز تلویزیون، که به نظر من اگه اتاق خواب بزرگی داشته باشیم هماهمنگی سرویس خواب با میز تلویزیون خیلی فضمون رو زیبا تر می کنه.

چوب و هنر

ویژگی سرویس خواب و کمدهای ساج آسا:

  • مهم ترین ویژگی که توی این شوروم گردی چشم من رو گرفت استفاده از متریال و مواد اولیه ی با کیفیت بود اونقدر از متریال خوبی استفاده می کنن که لازم نیست حتما متخصص باشیم با یه مقایسه ساده و نگاه کردن به کل کارها این موضوع دستمون میاد.
  • بیشتر از متریال ایتالیایی و ترکیه ایی استفاده می کنن و تمام کار هاشون دو سال گارانتی داره.
  • در مورد پنج سال خدمات پس از فروش ساج آسا با مدیریت صحبت کردم و دیدم که این موضوع براشون خیلی مهمه که این خدمات واقعا به درست ترین شیوه ارائه بشه و همون چیزی که موقع خرید بیان می شه در نهایت در قبال مشتری اجرا بشه.
  • گواهی ثبت برای تک تک سرویس خواب هاشون دارن یعنی اینکه توی بازار مدل هاشون کپی نمی شه و اگه از این برند خرید کنید هیچ جای دیگه کاراشون پیدا نمی کنید.

 

“برای مشاهده ی نمونه های بیشتر به پروفایل ساج آسا در چیدانه مراجعه کنید"

مطالب پیشنهادی:

اجرا: آلاله جعفری فرد | فیلمبردار: پر استودیو

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه