Chidaneh.com placeholder image

برندهای معروف سرویس خواب، این یکی به امتحانش می ارزه + ویدیو

به قلم: آلاله جعفری فرد

اگر قسمت های قبلی شوروم گردی با آلاله رو دیده باشین می دونید که قراره با هم بریم خرید و به شوروم های مختلفی سر بزنیم. خرید به صرفه و متفاوتی رو با هم تجربه کنیم و جاهای مختلفی رو ببینیم. برای خرید سرویس خواب خوبه بریم سراغ اون تولید کننده هایی که به صورت تخصصی کارشون توی همین حیطه است و شما می تونید با تنوع خیلی بیشتر برای اتاق خواب خودتون یا بچه هاتون تخت خواب های متفاوت انتخاب کنید.

برندهای معروف سرویس خواب : گالری ساج آسا

ساج آسا یه برند قدیمیه که حدود سه دهه است فعالیت داره و به صورت تخصصی فقط سرویس خواب تولید می کنه هم برای بزرگسال هم کودک و نوجوان، برند معتبری هستن که تا حالا چندین تقدیرنامه و بیشتر از چهل تا لوح برای تولیدات با کیفیت به دست آوردن. برای خرید سرویس خواب باید به کیفیت و متریال استفاده شده در کار خیلی دقت کرد چون این کالایی نیست که بخواییم سریع عوضش کنیم و اگر یه سری استاندارد ها رو نداشته باشه خیلی زود از کارایی می افته. ساج آسا به غیر از سرویس خواب، کمد و وسایل چوبی ضروری دیگه ایی که  می تونه توی اتاق خواب استفاده بشه هم تولید می کنه مثل: میز تلویزیون، که به نظر من اگه اتاق خواب بزرگی داشته باشیم هماهمنگی سرویس خواب با میز تلویزیون خیلی فضمون رو زیبا تر می کنه.

سرویس خواب بالسا

ویژگی سرویس خواب و کمدهای ساج آسا:

  • مهم ترین ویژگی که توی این شوروم گردی چشم من رو گرفت استفاده از متریال و مواد اولیه ی با کیفیت بود اونقدر از متریال خوبی استفاده می کنن که لازم نیست حتما متخصص باشیم با یه مقایسه ساده و نگاه کردن به کل کارها این موضوع دستمون میاد.
  • بیشتر از متریال ایتالیایی و ترکیه ایی استفاده می کنن و تمام کار هاشون دو سال گارانتی داره.
  • در مورد پنج سال خدمات پس از فروش ساج آسا با مدیریت صحبت کردم و دیدم که این موضوع براشون خیلی مهمه که این خدمات واقعا به درست ترین شیوه ارائه بشه و همون چیزی که موقع خرید بیان می شه در نهایت در قبال مشتری اجرا بشه.
  • گواهی ثبت برای تک تک سرویس خواب هاشون دارن یعنی اینکه توی بازار مدل هاشون کپی نمی شه و اگه از این برند خرید کنید هیچ جای دیگه کاراشون پیدا نمی کنید.

 

“برای مشاهده ی نمونه های بیشتر به پروفایل ساج آسا در چیدانه مراجعه کنید"

مطالب پیشنهادی:

اجرا: آلاله جعفری فرد | فیلمبردار: پر استودیو

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه