Chidaneh.com placeholder image

تعمیرات مبل استیل، راه های مقرون به صرفه کدامند؟

به قلم: حدیث حقیقت

حتما برایتان پیش آمده است که وسیله ای را که در خانه بسیار دوست دارید خراب و یا قدیمی شود و نیاز به تعمیر داشته باشد، یا بخواهید کلا در آن تغییری ایجاد کنید. بسیاری از وسایل خانه به راحتی قابل تعمیر هستند و می توان آن ها را با کمترین هزینه تعمیر کرد و تغییر داد. مبلمان خانه نیز از وسایلی هستند دچار فرسودگی می شوند و نیاز به تعمیر و تغییر دارند. در این مطلب از چیدانه تعمیرات مبل استیل را بررسی می کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

تولید و تعمیرات مبل ایتال استیل
تعمیر مبل کلاسیک ایرانی
تولید و تعمیرات مبل ایتال استیل

اسکای اسکرپر

تعمیر مبل استیل

مبل استیل با توجه به شکل و ظاهر خاص و سلطنتی که دارد، منبت کاری های ظریف و جذاب به همراه پارچه های لوکس و زیبا، جلوه خانه را بسیار باشکوه می کند و در بین ما ایرانی ها طرفداران زیادی دارد و از آن بسیار استقبال می شود. 

از آن جایی که امروزه قیمت وسایل مختلف و به خصوص مبلمان استیل بالا رفته است، تعمیرات آن بهترین راه برای افرادی است که دوست ندارند هزینه زیادی برای آن بپردازند و در عین حال می خواهند مبلمانی مطابق با مد روز داشته باشند.

ممکن است فکر کنید که تعمیرات مبلمان استیل برای زمانی که مبلمان آسیب جدی دیده است و یا فرسوده شده باشد. اما باید بگوییم که اینطور نیست. تعمیرات مبلمان تنها برای فرسودگی یا شکستگی پایه یا بدنه مبلمان نیست. امروزه با توجه به پیشرفت های زیادی که در زمینه دکوراسیون داخلی و مبلمان اتفاق افتاده است، شرکت های مختلف دکوراسیونی و مبلمان از جمله شرکت مبل ایتال استیل می توانند با تغییر چوب، پارچه، مدل منبت کاری و روکش، در تعمیرات مبل استیل، تحول بزرگی ایجاد کرده اند.     

تولید و تعمیرات مبل ایتال استیل
تعمیر مبل کلاسیک ایرانی
تولید و تعمیرات مبل ایتال استیل

نحوه انجام تعمیرات مبل استیل

همانطور که در بالا اشاره شد، مبلمان استیل به دلیل ظاهر جذاب و باشکوهی که دارد از انواع پرطرفدار مبلمان است و افراد زیادی آن را برای ایجاد فضایی لوکس و مجلل انتخاب می کنند. با توجه به اینکه هزینه این نوع مبلمان از سایر مبلمان ها بیشتر است، بنابراین ممکن است تعویض آن برای همه راحت و ممکن نبوده و بیشتر تمایل به تعمیر مبلمان استیل داشته باشند. 

کارشناسان و متخصصان شرکت ایتال استیل در ابتدا تمامی جوانب و مشکلاتی را که ممکن است اتفاق بیافتد بررسی کرده و سپس با توجه به ظرافت مبلمان و با رعایت نکات لازم به تعمیر مبلمان استیل شما می پردازند. رنگ کاری یکی از کارهایی است که نیاز به دقت دارد، زیرا رنگ خوب و طلاکاری از عناصر مهم برای یک مبلمان زیبا هستند.همچنین پارچه مناسب برای این نوع مبلمان باید پارچه ای با کیفیت باشد و از رنگ های اصیل در آن استفاده شود تا شکوه و زیبایی آن به خوبی دیده شود و به چشم بیاید. 

از آنجایی که تعمیرات مبلمان استیل حساسیت زیادی دارد، ممکن است برای رسیدن به نتیجه مطلوب، زمانی به اندازه یک بازسازی یک کار کامل ببرد.

تولید و تعمیرات مبل ایتال استیل
تعمیر مبل کلاسیک ایرانی
تولید و تعمیرات مبل ایتال استیل

قیمت تعمیر مبل استیل

همان طور که متوجه شده اید تعمیر مبل استیل در مقایسه با خرید آن که هزینه زیادی دارد، بسیار مقرون به صرفه است. اما ناگفته نماند که این مقدار کمترین هزینه نخواهد بود. زیرا عواملی مختلفی در تعیین این مقدار هزینه نقش دارند. عواملی مانند:

  • میزان آسیب دیدگی و فرسودگی مبل
  • تعداد مبل های آسیب دیده
  • نوع جنس مبل
  • نوع و متراژ پارچه روکش مبل

بنابراین قطعا هزینه تعمیر مبلی که فقط نیاز به تعویض روکش با پارچه ای با کیفیت بالا دارد با مبلی که کاملا فرسوده شده و نیاز به ترمیم دارد، بیشتر خواهد بود.

تولید و تعمیرات مبل ایتال استیل
تعمیر مبل کلاسیک ایرانی
تولید و تعمیرات مبل ایتال استیل

انواع خدمات تعمیرات مبل استیل

خیلی از افراد تعمیرات مبل استیل را تنها برای نو کردن دکوراسیون خانه انجام می دهند، اما ممکن است برای افراد زیادی این تعمیرات برای رفع اشکالاتی مانند شکستگی پایه مبل، خرابی دسته مبل، پارگی رویه مبل، خراب شدن فنر مبل و از این قبیل خرابی ها انجام می گیرد.

پس برای تعمیر مبل استیل باید به سراغ شرکت هایی با متخصصان مجرب و هنرمند بروید تا مبلمان شما را بسته به نوع و مشکل آن به خوبی تعمیر کنند. مهم ترین خدماتی که شرکت های تعمیر مبل و از جمله شرکت ایتال استیل انجام می دهند عبارتند از:

  • برطرف کردن انواع شکستگی دسته و پایه
  • رفع اشکالات نجاری و لقی کلاف ها
  • تعویض پارچه و بازسازی مبل
  • رنگ کاری مناسب و حرفه ای مبل
  • رویه کوبی مبل
  • تعمیر مبل با تعمیر کلاف مبل
  • رویه کوبی
  • ارایه خدمات ورق کاری با ورق طلا و نقره
  • تعویض اسفنج مبل استیل
  • تعمیر فنر کشی مبل
  • رنگ کاری و طلاکاری چوب مبل
  • تعمیر افت کف و پشت مبل
  • شستشو و انجام تزئینات

تعمیر مبل استیل نیاز به تخصص و مهارت دارد و بنابراین مراجعه به شرکت هایی که افرادی آموزش دیده و مجرب دارند برای جلوگیری از پرداخت هزینه های اضافی و کار بی نتیجه، الزامی است.

تولید و تعمیرات مبل ایتال استیل
تعمیرات مبل کلاسیک در تهران
تولید و تعمیرات مبل ایتال استیل

درباره شرکت ایتال استیل

شرکت ایتال استیل سالهاست مشغول فعالیت درزمینه تولید و واردات مبلمان می باشد. و با بزرگترین کمپانی های سازنده مبلمان و اکسسوری در دنیا همکاری داشته لذا جهت خدمت رسانی به مشتریان عزیز و با دردست داشتن نیرو های دانش آموخته و متخصص و ماشین آلات با تکنولوژی روز دنیا به خدمات رسانی در زمینه بازسازی و تعمیرات انواع مبلمان منزل در تمامی سبک ها در خدمت مشتریان میباشد .

برای مشاهده محصولات و کسب اطلاعات بیشتر به پروفایل شرکت ایتال استیل در وبسایت چیدانه مراجعه کنید.

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه