Chidaneh.com placeholder image

قیمت مبل استیل در بازار مبل های سراسر کشور

به قلم: گلنار

معمولا اتاق نشیمن در بیش تر خانه‌ های ایرانی مستطیل شکل است و مبلمان در اطراف اتاق چیده شده است. مبل استیل با ابعاد بزرگ ‌تر از سایر انواع مبلمان، باعث کاهش مساحت خانه‌ شده و دیگر نمی توان آن ها را به صورت ردیف در نظر گرفت؛ اما هنوز هم نسبت به این مدل ها در بین ایرانیان گرایش و علاقه وجود دارد. در سبک های جدید، توصیه می ‌شود مبلمان را به صورت خمیده و روبروی یکدیگر قرار دهید.

تکیه ‌گاه مبل استیل دارای تاج بلند با حکاکی زیبا است و در بیشتر مدل ها، قسمت چوبی پایه و دسته آن به رنگ طلایی‌، رنگ آمیزی می شود. تعداد صندلی‌های مبلمان سلطنتی به نه صندلی می ‌رسد از این رو مبل استیل برای تزیین رستوران‌ ها و خانه‌ های بزرگ استفاده می‌ شود.

قالیشویی ادیب

قیمت مبل استیل

مبلمان فلزی در آرایه‌ گری داخلی

مبلمان استیل از طراحی خاص و چشم‌ نوازی برخوردار است که می‌ توانید با ترکیب رنگ‌های مختلف در فضای داخلی از آن استفاده کنید. این مبل از غرب به کشور ما رسیده و با توجه به سلیقه خانواده‌ های ایرانی، با استفاده از صنایع‌ دستی ایرانی روی پارچه و منبت‌ کاری چوب تبدیل به محصولی برای خانه های امروزی شد.  مبل‌های استیل یا سلطنتی برای آرایه‌ گری رسمی و تشریفاتی توصیه می‌شود. 

نکاتی که قبل از خرید باید توجه کرد

قبل از خرید، نمونه‌ های مختلف چیدمان مبل استیل در اتاق نشیمن را ببینید و از آن ها الگو برداری نمایید. برای لحظه‌ ای تصور کنید که به دنیایی از انواع خاص مبل ها منتقل ‌شده‌اید، وسایل و لوازم جانبی دیگر را از دست ندهید، سپس بسته به ‌اندازه خانه خود یک سرویس نه یا هفت نفر را انتخاب کنید.

با توجه به اندازه خانه و نیازهای خود می‌توانید تعداد مبل‌ ها و صندلی ‌ها را تغییر دهید. همان‌ طور که اشاره کردیم، در حالت استاندارد، تعداد صندلی‌های روی مبل به نه نفر می‌رسد، اما اگر خانه‌ ای با اندازه کوچک تری دارید، می‌توانید مبل استیل مورد علاقه خود را از بین هفت نفره خریداری کنید.

همیشه چیدمان مبل استیل کار دشواری است، بنابراین راه های زیادی وجود دارد تا بتوانید مبل استیل مورد نظر خود را به خانه بیاورید و داخل اتاق بگذارید. از مراکز مهمی که می توان برای خرید مبل به آن ها اشاره کرد بازار مبل های سراسر کشور است که از جمله آن ها می توان : بازار مبل ملایر، بازار مبل ایران، بازارمبل خلیج فارس و بازار مبل تهران را معرفی نمود. 

قیمت مبل استیل

به فضای مورد استفاده مبل توجه کنید

کسانی که می‌ خواهند مبل استیل تهیه کنند باید در نظر داشته باشند با وجود این که مبلی زیبا و جذاب است، اگر موقعیت آن کوچک باشد فضای باریک و دل گیری را ایجاد می کند. بنابراین معمولا از یک مبل استیل به دلیل فضای زیادی که اشغال می کند، به‌ ندرت در اتاق نشیمن در خانه ‌های کوچک استفاده می شود.

پارچه‌ مبل استیل

یکی از نقاط قوت مبل استیل پارچه‌ ای است که در این نوع مبل استفاده می‌شود. در سال‌ های اخیر در این مبلمان از نانو پارچه استفاده ‌شده که از لحاظ خواص آن نسبت به سایر پارچه ‌ها ازجمله پارچه‌ های ضد آب، لکه ‌دار و ضد لک متمایز می‌شود. لازم است توجه زیادی داشته باشید که در هنگام انتخاب پارچه مبل، علاوه بر کیفیت پارچه، باید به عناصر دیگری نظیر تزیین مبل، تطبیق رنگ پارچه دیواری و رنگ فرش ها اشاره کرد.

رنگ مبلمان

بیش تر مردم درگذشته‌، از قهوه‌ ای برای رنگ‌ آمیزی بدنه مبلمان استفاده می کردند و این گروه از رنگ‌ ها بسیار پرطرفدار بودند، اما با گذشت زمان، سلیقه مردم تغییر کرد، به‌ طوری‌ که ارائه‌ دهندگان مبلمان امروزی می ‌توانند رنگ مورد نظر خود را از پالت های رنگی مختلف انتخاب کنند.

قیمت مبل استیل

نوع مجسمه ‌سازی روی مبل استیل

در سال های گذشته صنایع دستی معمولا در روی مبل ها ساخته می شد که عملی وقت گیر بود اما امروزه با پیشرفت ماشین ها، ساخت مبلمان با دقت و ظرافت زیادی به همراه است و همچنین با رفع ایراداتی نظیر بیرون زدگی و عدم تقارن به همراه می باشند.

تضمین مبل استیل

مبل کلاسیک نیز از جمله وسایل خانگی است که در موقع تهیه آن هزینه بیشتری لازم است. به همین دلیل بحث ضمانت نیز در بین فروشندگان مبل مطرح می شود تا خرید مبل حتی به صورت قسطی با ضمانت معتبری انجام پذیرد.

مبل استیل کلاسیک

مبل استیل کلاسیک در بین دنیایی از طرح های به روز مبل ها از طرفداران زیادی برخوردار است. علت آن هم ظرافتی است که به واسطه قاب طراحی شده در مبلمان دیده می شود. همچنین در کنار آن، کنده کاری های زیبایی که بر روی مبل های استیل کلاسیک انجام می دهند، سبکی زیبا را خلق می نماید.

قیمت مبل استیل در بازار مبل‌های سراسر کشور، به دلیل ظرافت کاری هایی که دارد گران تر است. برای اطلاع از قیمت مبل استیل کلیک کنید.

“همچنین اگر شما به مبلمان استیل خارجی  علاقه مندید میتوانید مدل مختلف آن را در سایت  architonic مشاهده نمایید"

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه