Chidaneh.com placeholder image

میز کنسول پایه دار؛ 11 مدل جدیدش رو اینجا ببینید!

به قلم: سمانه زارعی

میز کنسول یکی از اجزای اصلی وسایل در خانه ­های امروزی است. میز کنسول؛ یک میز کوچک و جمع و جور در نشیمن خانه برای گذاشتن یک دکوری کوچک و یا قرار دادن یک یا چند کتاب که در حال خواندن هستید. یا می تواند یک میز کنسول بزرگ با جای کافی برای قرار دادن ظرف­ های پذیرایی از مهمان باشد که در گوشه ­ای از پذیرایی جا باز کرده است. میز کنسول پایه­ دار موضوع امروز مطلب ماست که در آن با گروه طراحان دیمان همراه هستیم. با این مطلب از چیدانه همراه باشید.

 

چوب و هنر

طراحان دیمان
کنسول جدید
طراحان دیمان

میز کنسول پایه­ دار

این روزها میز کنسول آنقدر تنوع دارد که برای هر نوع سبک دکوراسیون و خانه ­های با اندازه­ های مختلف کنسول­ های شیک و زیبایی پیدا می­ شود. میز کنسول بر اساس فرم و شکل، پایه دار و بدون پایه، جنس و اندازه و… تقسیم بندی می­ شوند. یکی از انواع آن کنسول پایه ­دار است. کنسول پایه دار در ساده ­ترین حالت خود یک سطح میز کوچک دارد با دو پایه که آن را نگه­دارند و در مدل­های کمی بزرگ­تر که چهار پایه دارند؛ می­ تواند یک یا چند کشو داشته باشد. 

 

طراحان دیمان
کنسول
طراحان دیمان

میز کنسول پایه­ دار، جای دنج دکوری­ های دوست داشتنی!

شما می­ توانید از یک میز کنسول پایه­ دار که چند کشو و شلف دارد برای قرار دادن چند دکوری زیبا که دوست دارید در معرض دید شما قرار بگیرند استفاده کنید. کنسول­ های پایه ­دار با اندازه ­ی متوسط و میز کشیده و باریک برای خانه­ هایی که جای زیادی برای کنسول بزرگ ندارند مناسب است. پایه­ های نسبتا بلند کنسول حس جمع و جور بودن کنسول را بیشتر می­ کند.

 

طراحان دیمان
کنسول جدید
طراحان دیمان

میز کنسول پایه­ دار، کنار آینه کامل میشه!

آینه یکی از وسایل مکمل با میز کنسول است. شما می ­توانید کنسول پایه­ دار را با یک آینه زیبا در دکوراسیون استفاده کنید. آینه می­ تواند روی میز کنسول قرار بگیرد و یا بر روی دیوار نصب شود. امروزه استفاده از آینه­ های چند بخشی برای بالای کنسول متداول شده است. استفاده از آینه در کنار میز کنسول بستگی به سلیقه شما و دکوراسیون خانه و همینطور فضای قرارگیری میز کنسول دارد.

 

طراحان دیمان
کنسول جدید
طراحان دیمان

میز کنسول پایه­ دار، جنس پایه­ ها چی باشه؟

از آنجا که در کنسول پایه ­دار، پایه ­ها بیشتر دیده می­ شوند در نتیجه جنس و فرم آن اهمیت پیدا می­کند. به همخوانی بین جنس کنسول و بقیه وسایل دکوراسیون خود توجه کنید. مثلا اگر در دکوراسیون منزل از ترکیبات چوبی استفاده کرده­ اید در صورتی که کنسول پایه چوبی به هماهنگی دکوراسیون کمک می ­کند در انتخاب آن تردید نکنید. در هنگام خرید به اتصالات پایه­های چوبی کنسول توجه کنید.

اگر در دکوراسیون منزل خود مبلمان نئوکلاسیک با پایه­ های استیل دارید، یک کنسول با پایه­ های فلزی و استیل برای پیوستگی در دکوراسیون انتخاب خوبی است.

 

طراحان دیمان
کنسول
طراحان دیمان

طراحان دیمان
کنسول
طراحان دیمان

میز کنسول پایه ­دار؛ آینه ای هم مد شده!

یکی از به روزترین کنسول­ هایی که این روزها طرفدار زیادی دارد کنسول آینه­ ای است. این نوع میز کنسول در کنار آینه­ های چند بخشی که بالای آن بر روی دیوار نصب می­ شوند یک نقطه کانونی زیبا در دکوراسیون منزل و به خصوص پذیرایی خواهد بود. آینه نور را منعکس می­ کند و این قابلیت برای فضاهایی با نور کم بسیار مناسب است. میز کنسول پایه­ دار آینه­ ای می­ تواند در انواع کشودار و یا بدون کشو و ساده تولید شود.

طراحان دیمان
کنسول جدید
طراحان دیمان

میز کنسول مشکی؛ مخصوص لوکس پسندها!

برخی از افراد، دکوراسیون با رنگ خاص را می­ پسندند، به طور مثال میز کنسول پایه ­دار با ترکیب رنگی مشکی و درخشش آینه برای افرادی که می خواهند دکوری لوکس و خاص داشته باشند مناسب است. این نوع کنسول­ ها با دکوراسیونی با تنالیته رنگی تیره هماهنگی دارد. کنسول پایه­ دار مشکی آینه ای دیگر چیزی کم ندارد.

 

طراحان دیمان
میز و کنسول چوبی
طراحان دیمان

میز کنسول پایه ­دار؛ رنگ سفیدش چطوره؟

میز کنسول می­ تواند در انواع رنگ­ ها تولید شود. در رابطه با انتخاب رنگ میز کنسول تناسب آن با سبک دکور منزل و هماهنگی با تم رنگی دکوراسیون مسئله بسیار مهمی است. میز کنسول سفید رنگ برای منزل نوعروسانی که اغلب وسایل را به رنگ روشن و یا سفید تهیه می­ کنند می تواند انتخاب مناسبی باشد. رنگ سفید کنسول دکوراسیون شما را مدرن و شیک می­کند.

 

طراحان دیمان
کنسول
طراحان دیمان

میز کنسول پایه ­دار؛ فرم پایه ش هم مهمه!

در یک دکوراسیون منزل هماهنگ و زیبا، فرم و شکل همه ­ی وسایل اهمیت پیدا می ­کند. بخش مهم فرم و شکل میز کنسول پایه­ دار را پایه­ هایش تعیین می­ کنند، به خصوص در میز کنسول بدون کشو و شلف که پایه ­ها بیشتر نمایان هستند. به تازگی کنسول­ هایی با پایه­ ی هلالی شکل در بازار وجود دارند که طرفداران خاص خودش را دارد. فرم­ های منحنی به ایجاد حس آرامش و لطافت فضا کمک زیادی می­کنند. یک کنسول با پایه هلالی و زیبا می­ تواند زینت بخش گوشه­ ای از پذیرایی خانه شما باشد.

 

طراحان دیمان
کنسول
طراحان دیمان

سادگی و زیبایی با کنسول پایه ­دار

کنسول پایه ­داری که در تصویر بالا می­ بینید جزو ساده ­ترین کنسول­ هایی است که شما می­ توانید برای دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید. با قرار گیری چند اکسسوری کوچک بر روی آن، خلوتی و سادگی طرح کنسول به تعادل رسیده است. در ضمن شما می­ توانید از یک کنسول مدرن و ساده مانند یک میز تلویزیون استفاده کنید.

 

طراحان دیمان
کنسول جدید
طراحان دیمان

خرید میز کنسول پایه ­دار؛ مهم­ترین نکته ­ها این­هاست

کارشناسان در گروه طراحان دیمان تاکید دارند که خرید میز کنسول پایه­ دار این نکته ­ها را مدنظر قرار دهید:

  • رنگ و فرم میز کنسول با دکوراسیون منزل شما تناسب داشته باشد.
  • قبل از خرید جای مناسب کنسول را در نظر بگیرید و اندازه­ ی فضا را بدانید تا در هنگام خرید سردرگم نشوید.
  • کنسول تمام چوب و آینه ­ای برای سبک دکوراسیون کلاسیک و کنسول­ های چوبی ساده، کنسول چوب و فلز و استیل برای سبک دکوراسیون مدرن بسیار مناسب­اند.
  • قبل از سفارش در رابطه با ضمانت محصول با شرکت تولید کننده صحبت کنید.
  • به اتصالات بین پایه ­ها و میز توجه کنید.
  • نیاز به وجود کشو و یا شلف در کنسول را بررسی کنید.
  • خرید میز کنسول با کیفیت که قیمت بالاتری دارد به صرفه ­تر از خرید کنسول با کیفیت پایین ولی ارزان است.

 

[[nid:297220]]

در پایان:

با انواع ایده­ های مختلف برای سفارش و تهیه میز کنسول پایه ­دار آشنا شدیم. برای یک انتخاب مناسب نکته ­های مهم در خرید را در نظر بگیرد. میز کنسول پایه­ دار را از شرکت­ های معتبر تهیه کنید و در رابطه با متریال به کار رفته در کنسول بررسی و سوال کنید. امروزه اغلب شرکت­ های تولید کننده میز کنسول، امکان فروش محصولات به صورت اینترنتی را دارند. در نتیجه شما می­ توانید خرید میز کنسول را به صورت غیر حضوری از شرکت­ های معتبر تهیه کنید.

گروه طراحان دیمان یکی از تولید­کنندگان انواع میزکنسول، محصولات تمام چوب و مصنوعات چوبی دست ساز است. برای دیدن نمونه­ کارهای بیشتر به پروفایل این مجموعه سر بزنید و برای سفارش انواع میز کنسول با کارشناسان در ارتباط باشید.

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه