Chidaneh.com placeholder image

خانه هال بری، بازیگر برنده جایزه اسکار

به قلم: تحریریه چیدانه
چهره ها: هال بری بازیگر معروف آمریکایی آفریقایی در اوهایو به دنیا آمده است و برنده جایزه اسکار است. او در شغل خود در هالیوود بسیار موفق است و در فیلم‌های بسیار هم‌چون سری مردان ایکس و گوتیکا ایفای نقش کرده است. نقش‌های او بسیار نوآورانه و چالش‌برانگیز هستند. این ستاره سینما مالک خانه‌های لوکس زیادی حتی در کانادا است. در این مطلب می‌خواهیم به خانه پیشین او بپردازیم که در سال 2009 به قیمت 5 میلیون دلار به فروش رسید.
 
 
سبک این خانه لوکس مدیترانه‌ای است و در منطقه Benedict Canyon Drive در بورلی‌هیلز در لوس‌آنجلس قرار دارد.
 
 
این خانه در زمینی به مساحت 1.3 جریب ساخته شده و دارای 2 اتاق خواب و 2 حمام است. این ساختمان در سال 1948 ساخته شده است و این بازیگر معروف آن را در سال 2001 به قیمت 3 میلیون دلار خریداری کرده بود.
 
 
این خانه لوکس، کوچک و دنج است و طراحی داخلی آن به سبک رستیک است و در آن از چوب، سنگ، و آهن استفاده زیادی شده است. اتاق خواب اصلی این خانه کوچک و صمیمی است و دارای یک فضای عاشقانه است که با یک شومینه جذاب، یک لوستر زیبا، و یک تخت‌خواب چوبی کامل شده است.
 
 
آشپزخانه این خانه سراسر چوبی است ولی دارای یک یخچال و یک اجاق گاز استیل و نیز پیش‌خان‌هایی از جنس گرانیت است.
 
 
راه‌پله منحنی و بزرگ است و نرده‌های آن آهنی است. دیوارهای این فضا با آجرهای سفیدرنگ طراحی شده‌اند که به آن حسی گرم و صمیمی می‌دهد.
 
 
طراحی اتاق‌خواب مهمان نیز به سبک رستیک است و دارای یک لوستر زیبا، 2 تخت‌خواب، کفپوش‌های چوبی، یک شومینه خاص، و صندلی‌هایی منحصربه‌فرد است.
 
 
 
اما قسمت بسیار زیبای این خانه فضای بیرونی آن است. در پیرامون این خانه باغ‌ انبوه شگفت‌انگیزی وجود دارد که در آن یک اسپای سنگی و یک فضای نشیمن بیرونی وجود دارد. این فضا جذاب‌ترین و صمیمی‌ترین جایی است که تا به حال در خانه یک سوپراستار دیده‌اید.    
 
 
 
 
 
 
منبع: luxury home | ترجمه شده توسط تحریریه چیدانه

سرویس خواب بالسا

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
behzad nabavi در تاریخ 22 تیر 1393
اصلا بهش بمیاد طراحی خونش اینشکلی باشه . حالت قدیمی داره
sima در تاریخ 22 تیر 1393
khayli ziba boodan inja mishe goft ye khone zendesat ba inke hich adamidi too aksa nist vali zendegi ro mishe hes kard
reza faeli در تاریخ 03 شهریور 1394
سلام گلم خیلی عالی بود

ثبت دیدگاه