Chidaneh.com placeholder image

خانه رویایی بیانسه در فلوریدا!

چهره ها: جی زد (Jay Z) یکی از موفق‌ترین خواننده‌های سبک هیپ‌هاپ در آمریکا است. تقریبا 50 میلیون نسخه از آلبوم‌‌های او در سراسر دنیا به فروش رسیده است و جوایز زیادی را نیز نصیب خود کرده است. در سال 2008 او با افسانه موسیقی R&B یعنی بیانسه ازدواج کرد. تا سال پیش این زوج مشهور در یک خانه بسیار لوکس در منطقه Indian Creek در ایالت فلوریدا زندگی می‌کردند. اما اکنون این زوج هنرمند در عمارتی در ایالت میامی زندگی می‌کنند. اما بیایید نگاهی به خانه قبلی آن‌ها که در یکی از مناطق ثروتمند آمریکا قرار داشت بیاندازیم.
 
 
سبک این خانه مدیترانه‌ای است، 2 طبقه است، و تقریبا زیربنایی حدود 3500 متر مربع دارد. این خانه در سال 1991 ساخته شده و دارای 7 اتاق خواب و 8 حمام است.
 
 
اگر از دور به این خانه نگاه کنیم، یک ورودی زیبا، یک خانه منحصربه‌فرد، یک خانه مخصوص مهمانان، یک حیاط با یک پل شناور، و یک استخر ساده را خواهیم دید. این ملک بسیار لوکس، ساده، و خارق‌العاده است.
 
 
بیایید نگاهی به فضای داخلی آن بیاندازیم. فضای مورد علاقه من آشپزخانه است. آشپزخانه بسیار بزرگ و مجهز است و بیش‌تر اجزای آن چوبی هستند. در آن دو یخچال با درهایی از جنس اسیتل وجود دارد. اجاق گاز هم مانند یخچال از استیل است. میز کار و و یک میز بزرگ در وسط آشپزخانه از مرمر ساخته شده است. این آشپزخانه واقعا زیبا و لوکس است و در آن کنتراست فوق‌العاده زیبایی میان قسمت‌های چوبی با کفپوش‌ها، دیوارها، و مرمرهای روشن وجود دارد.
 
 
کفپوش‌های فضای نشیمن از جنس مرمر هستند و رنگ آن‌ها سفید مات است. در سالن ورودی یک نقاشی زیبا دیده می‌شود که در آن یک منظره یونانی با خانه‌هایی کوچک رنگی و یک ساحل زیبا نقاشی شده است.
 
 
در همین سالن ورودی یک لوستر جذاب، پنجره‌های کوچک قوسی، و یک راه‌پله منحنی وجود دارد که ما را به طبقه دوم می‌برد. طبقه دوم فضایی صمیمی‌تر دارد و اتاق‌خواب‌ها و حمام‌ها در این طبقه هستند. متاسفانه ما عکسی از این طبقه نداریم اما به راحتی می‌توان فاضی لوکس و جذاب آن را تصور کرد.
 
 
این خانه 9 میلیون دلار قیمت دارد و در همسایگی آن افراد مشهوری چون خولیو ایگلزیاس و پسرش انریکه زندگی می‌کنند.
 
 
 
 
منبع: luxury home | ترجمه شده توسط تحریریه چیدانه

گروه معماری اشکان اذانی


دیدگاه کاربران
شقایق در تاریخ 18 تیر 1393
خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی خوشگله

ثبت دیدگاه