Chidaneh.com placeholder image

خانه جیمز باند در مالیبو چند میلیون دلار ارزش داشت؟

خانه سلبریتی‌ها: پیرس بروسنان بازیگر معروف سینما در ایرلند به دنیا آمده و در لندن درس خوانده است. همه ما با چهره زیبای او آشنا هستیم. او به مدت 11 سال با کاساندرا هریس زندگی کرد و حاصل این ازدواج یک فرزند بود. پس از جدایی، او با کیلی شی اسمیت ازدواج کرد و دو فرزند نیز از این ازدواج دارد. او واقعا بازیگر بااستعدادی است و شهرت عظیم خود را مدیون بازی در مجموعه فیلم‌های جیمز باند است.

او مدتی است خانه لوکس مدیترانه‌ای خود را که در جاده Broadbeach در مالبو کالیفرنیا قرار داد. این خانه دارای 3 اتاق‌خواب، 3حمام، و 1300 متر مربع مساحت بود. خانه سابق ساحلی مالیبو پیرس برازنان به قیمت 2.82 میلیون دلار در سال 2011 فروخته شد.

فیلم نت

برازنان این ملک را در سال 2011 به قیمت 2.6 میلیون دلار فروخت. خلوت ساحلی به سبک مدیترانه ای در یک چهارم هکتار واقع شده است. خانه گچ کاری ساخته شده در سال 1979 بازسازی شده است و دارای پلان طبقه به روز شده است. فضای داخلی خانه بسیار جذاب و مملو از شگفتی است: طاقچه های دیواری، طاق های نرم زیاد و نشانه های طراحی اسپانیایی و مراکشی.

میهمانان قبل از رسیدن به اتاق نشیمن، که دارای یک سقف پرتو نمایان و دو مجموعه از درهای فرانسوی است که به یک پاسیو بزرگ منتهی می شود، از ورودی حیاط با فواره کاشی کاری شده آن عبور می کنند. این ویلا همچنین دارای سه اتاق خواب، سه حمام، یک اتاق غذاخوری رسمی، یک آشپزخانه دو جزیره و یک فضای صبحانه است.

پنج شومینه، بالکن، و منظره اقیانوس خانه، حالتی مست کننده و جاودانه از زندگی را نشان می دهد. سوئیت اصلی دارای دوش بخار، وان پنجه ای و کاشی کاری سفارشی است.

این خانه فاصله کمی با ساحل دارد و منظره فوق‌العاده زیبایی به ویژه در شب دارد. اتاق‌های این خانه بسیار بزرگ و زیبا هستند. مبلمان و دیوارهای سفید اتاق‌ها، آن‌ها را شبیه فیلم‌های هالیوودی کرده است.

در این خانه می‌توان پنجره‌های بزرگ و منظره اقیانوس را حتی از درون خانه دید. سقف این خانه دارای الوارهای چوبی و درها به رنگ آبی آسمانی هستند. این خانه بسیار صمیمی، گرم، و رمانتیک است.

آشپزخانه تمام‌سفید بسیار جذاب است و دارای کابینت‌هایی با درهای شیشه‌ای و یک دیوار قوسی است که در زیر آن پنجره قرار دارد. عناصر موجود در فضای بیرونی ساده و لوکس هستند. در این خانه هم‌چنین یک پارکینگ، یک ایوان سرپوشیده، و یک پاسیو روباز وجود دارد.

فضای نشیمن بیرونی بسیار ساده و زیبا است و درختان زیادی در پیرامون آن وجود دارند. این خانه طبیعی و آرامش‌بخش است و جایی است که هر بازیگری می‌تواند به راحتی بر روی تمام جزئیات نقش خود تمرکز کند. 

برازنان از سال 1996 تا سال 2011 مالک این خانه بود، تا زمانی که خانه دیگری در این منطقه خریداری کرد. 

مطالب پیشنهادی مرتبط:

منبع 


دیدگاه کاربران
roghaye در تاریخ 29 تیر 1393
داخل خونش زیاد خاص نیست .اما حیاطش خوشگله...

ثبت دیدگاه