Chidaneh.com placeholder image

مبل قهوه ای تیره را با چه کوسنی ست کنیم؟

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون: مبلمان قهوه ای تیره خانه ما به رنگ قهوه ای است. به دلیل دوام خوبی که دارد نمی خواهم خود مبل را تعویض کنم و به فکرم رسید کوسن برای آن مناسب است. چه رنگی از کوسن برای این رنگ مبل مناسب است؟

رنگ قهوه ای تیره به دلیل اینکه به رنگ سیاه نزدیک است، به عنوان رنگ خنثی شناخته می شود. به همین دلیل باید بگوییم که ترکیب رنگی متنوع با مبل قهوه ای تیره زیبایی دکوراسیون منزل شما را افزایش می دهد. بهتر است از رنگ های شاد و روشن برای ایجاد تنوع در فضای خانه خود استفاده کنید تا تغییر دکوراسیون کم هزینه هم داشته باشید. اگر استفاده از رنگ های شاد به سبک دکوراسیون شما نمی خورد، می توانید از رنگ های گرم یا سرد مانند سبز تیره، زیتونی، طوسی، آبی نفتی، کرم، خردلی و مانند آنها استفاده کنید.

تابلو فرش ریحان

مبلمان راحتی به رنگ قهوه ای

برای انتخاب رنگ کوسن به عناصر دیگر فضای داخلی خانه خود مثل پرده، فرش، لوازم دکوری و … توجه داشته باشید. ولی فراموش نکنید که تنالیته رنگی در قهوه ای بسیار متنوع است. اگر رنگ نارنجی و قرمز در رنگ قهوه ای شما وجود دارد بهتر است از کوسن هایی با رنگ گرم استفاده کنید که هماهنگی بیشتری با رنگ مبل قهوه ای دارد.

شما هم می توانید نظرات و سوالات خود را در قسمت افزودن دیدگاه در پایین مطلب وارد کنید. از ویترین کالای چیدانه برای تهیه کوسن های رنگی و زیبا استفاده کنید.

نویسنده: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
سارا تات در تاریخ 04 آذر 1396
با سلام و خسته نباشید من به تازگی سرویس مبل خریداری کردم ولی رنگ مبلمان بی روح شده و اصلا جذابیت نداره سرویس مبلهفت نفره که کاناپه سه نفره به رنگ استخوانی روشن و دونفره قهوه ای تقریبا شیرکاکائویی و دوتا تکی هام طرحدارند که قهوه ای زرد هستند رنگ پارچه مبلام خیلی بی روحند و پارچه ها براقیت ندارن میخواستم دو تا تکیامو تغییر رنگ بدم جوری که یکم به اون حالت بی رنگ و رو کمی رنگ و لعاب بدم ممنون میشم راهنماییم کنید با تشکر

ثبت دیدگاه