Chidaneh.com placeholder image

دکوری های زیبا و خلاقانه به کمک کلید!

به قلم: تحریریه چیدانه

خودتان بسازید: همیشه تعدادی کلید مرموز که معلوم نیست برای کجا هستند در هر خانه‌ای وجود دارد. معمولا این کلیدها در زیر کشوهای قدیمی یا در جیب کتی کهنه پیدا می‌شوند و به‌ندرت مشخص می‌شود که کلید چه قفلی هستند. اجازه ندهید کلیدهای خانه‌های قدیمی، کمدها، دوچرخه، و یا خودور خانه شما را شلوغ کنند- یا از آن استفاده کنید یا آن‌ها را گم کنید.

تابلو فرش ریحان

 در این مطلب ما به شما می‌گوییم که چگونه به درستی کلیدهای خود را به شیوه‌ای خلاقانه و کاربردی در خانه استفاده کنید.

 

از کلیدها در جواهرسازی نیز استفاده می‌شود. فرقی نمی‌کند که کلید شما قدیمی و دارای طرحی خاص باشد و یا یک کلید مدرن با طراحی ویژه‌ای باشد، فقط کافی است آن‌ها را در زنجیر قرار دهید تا یک گردنبند خلق شود.

 

کلیدهای قدیمی معمولا دارای شکلی منحصربه‌فرد هستند و می‌توان از آن‌ها در دکوراسیون خانه استفاده کرد. اگر دارای کلیدهای قدیمی هستید، می‌توانید از آن‌ها آثار هنری زیبا بسازید و وسیله‌ای خاص را به دکور خانه خود اضافه کنید.

 

از کلیدهای قدیمی می‌توان به عنوان عناصر تزئینی زیبا در مراسم تعطیلات استفاده کرد. می توان با چسباندن کلیدها و قفل‌ها به گیاهان یک تاج گل همیشه سبز ساده درست کرد.

 

کلیدها دارای جنبه‌های کاربردی نیز هستند. می‌توانید از کلیدها به عنوان دستگیره زیپ کیف‌ها و ساک‌ها استفاده کنید

 

می‌توانید برای ثابت نگه داشتن پرده‌ها یا رومیزی‌ها از کلیدها به عنوان وزنه(سرب) استفاده کنید. کلیدها را به لبه پرده‌ها یا رومیزی‌ها بدوزید و دیگر نگران شل و ول بودن پرده‌ها و رومیزی‌های خود نباشید.

به ما بگویید: پیشنهاد های خود را برای استفاده خلاقانه از کلید ها با ما در میان بگذارید.

منبع: houzz | ترجمه شده توسط تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه