Chidaneh.com placeholder image

ظروف هفت سین 96، زیباترین سفره هفت سین را بچینید!

به قلم: تحریریه چیدانه

لوازم دکوری: روزهای پایانی سال کابوس بسیاری از خانم‌های شاغل است. گذشته از خانه‌تکانی، تهیه و تدارک سفره هفت‌سینی متفاوت از سال پیش دغدغه بسیاری از این عزیزان است. شاید حضور بیشتر در محیط اداره در روزهای پایانی سال به این گروه از عزیزان مجال و وقت این را ندهد که برای تهیه ظروف هفت‌سین بیرون رفته و جست‌وجو کرده و آنچه را که واقعا دوست دارند، تهیه کنند. در این مطلب از کمپین بوی عیدی ما سعی داریم راهی را به شما نشان می‌دهیم که بتوانید در کمترین زمان و از آسان‌ترین راه آنچه را که دوست دارید، تهیه کنید. در ادامه مطلب به معرفی تولیدکنندگانی می‌پردازیم که وسایل و ظروف مرتبط با تزیین سفره هفت‌سین را می‌فروشند. پس با ما همراه باشید.

کارگاه سرامیک راستین
ست هفت سین راستین
کارگاه سرامیک راستین
 

چوب و هنر

ست هفت‌سین راستین

کاسه‌های سرامیکی با نقوش زیبا که نشان از ذوق و سلیقه هنرمند آن دارد، می‌تواند گزینه مناسبی برای یک چیدمان منحصربه‌فرد و تزیین سفره هفت سین باشد.

ظروف سفالی گلین
ظرف سفالی
ظروف سفالی گلین
 

ست هفت سین سبز گلین

برای تزیین سفره هفت سین سال 96 سراغ ظرف های متفاوت با طرحی های خلاقانه بروید.ست هفت سین سبز گلین این امکان را برای شما فراهم می کند تا این کار را عملی کنید.

شهر سفال
ست هفت سین ماهی شهر سفال
شهر سفال
 

ست هفت‌سین ماهی

ظروف سفالی با شکل و شمایل ماهی حس و حال متفاوتی به سفره هفت‌سین‌تان می‌بخشد.

لوازم دکوری آرا گروپ
ظروف هفت سین سفالی
لوازم دکوری آرا گروپ
 

ست هفت‌سین گل سرخ

این ست هفت‌سین برای آن دسته عزیزانی طراحی شده که به دنبال تزیین سفره هفت سین به سبک نوستالژیک هستند. گلسرخی های مادر بزرگ حالا به شیئه ای نو مهمان سفره شما خواهند بود. 

خانه سرامیک مینا
ظروف سفالی خانه سرامیک مینا
خانه سرامیک مینا

ست هفت‌سین مینا

این ست رنگین کمانی، می تواند به عنوان ظروف سفره هفت سین، گزینه منحصر به فردی برای نوروز امسال شما باشد.

گالری آسا
هفت سین کلاسیک
گالری آسا
 

ست هفت‌سین کلاسیک

این ست با طرح‌ها و نقوش زیبا که در رنگ‌های مختلفی مانند نقره‌ای، طلایی و آنتیک تهیه شده می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد و جلوه‌ای متفاوت به سفره هفت‌سین سال 96 شما ببخشد.

برای شرکت در مسابقه بوی عیدی چیدانه از رسم و رسوم، خانه تکانی، خریدهای عید، ترافیک اسفند، سفره هفت سین، شکوفه های بهاری درختان، سفرهایی که می روید یا هر چیزی که برای شما تداعی کننده روزهای عید است عکس بگیرید و در صفحه اینستاگرام خود با هشتگ #بوی_عیدی و #چیدانه منتشر کنید یا از طریق دایرکت به صفحه اینستاگرام چیدانه ارسال فرمایید تا از برندگان خوش شانس جوایز شگفت انگیز ما باشید.

 

منبع: مجله منزل| نویسنده: نازنین کاسبی| تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه