Chidaneh.com placeholder image

جدا کردن شیشه مات کن، چاره چیه؟

به قلم: تحریریه چیدانه

درب و پنجره: من مستاجر هستم و برای پنجره آشپزخانه از برچسب شیشه مان کن استفاده کرده ام ولی حالا باید پنجره را به حالت اولیه بازگردانم. آیا می توان شیشه مات کن را از روی شیشه ها برداشت تا شیشه مثل روز اول شود؟

chidaneh ad banner

معمولا برچسب شیشه مات کن دارای چسب خوبی است تا به راحتی از روی پنجره جدا نشود. پس باید بدانید که بعد از جدا کردن آنها کمی کارتان سخت می شود. در ابتدا سعی کنید با آرامی برچسب را جدا کنید این کار را می توانید با کمک حرارت یا بخار داغ راحت تر انجام دهید. سشوار داغ هم می تواند کمک کننده باشد. بعد از اینکه برچسب جدا شد، حالا باید چسبی که روی شیشه باقی مانده است را حذف کنید.

کندن برچسب شیشه مات کن

بعد از کندن شیشه مات کن، در یک ظرف آب مقداری مایع ظرفشویی یا پودر شستشو ریخته و آن را هم بزنید. اسفنجی را به این محلول آغشته کنید و آن را به روی چسب های روی شیشه بکشید. بعد از مقداری تلاش برچسب ها جدا می شوند. اگر بعد از این کار چسب ها جدا نشدند، می توانید از مقداری روغن طبیعی مانند روغن زیتون یا روغن بادام برای جدا کردن چسب استفاده کنید. به دلیل اینکه اکثر چسب ها حلال در چربی هستند، با تکه ای روزنامه یا پارچه آغشته به روغن، چسب پاک می شود.

اگر در مورد دکوراسیون خود سوالی دارید اهالی فن چیدانه بهترین انتخاب هستند. در پایین صفحه در قسمت افزودن دیدگاه می توانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

نویسنده: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
زارعی در تاریخ 08 مهر 1397
سلام برا جد کردن اسپری شیشه مات کن از الکل استفاده کنید من شیشه مات کن زدم یه مقداری پاشیده بود رو عینکم با الکل خیلی راحت رفت

ثبت دیدگاه