Chidaneh.com placeholder image

رنگ مناسب اتاق کار، نور کامپیوتر خسته ام کرده!

به قلم: تحریریه چیدانه

اتاق کار: من هر روز 8 ساعت با کامپیوتر کار می کنم؛ با توجه به این نکته باید رنگ اتاق کار برای من متفاوت باشد تا خستگی چشم ها را کمتر کند، کدام رنگ مناسب جهت دفتر کار بهتر است؟

زمانی که در طول روز ساعات زیادی را با کامپیوتر سر و کار دارید، به دلیل نوری که از طریق مانیتور به چشم می رسد، باید از رنگی استفاده کنید که برای چشم زننده نباشد و به آن آرامش دهد. طبق گفته پژوهشگران رنگ سبز قابلیت مطالعه کردن را افزایش می دهد. می توانید از رنگ سبز برای دکوراسیون اتاق کار خود استفاده کنید و هر نیم ساعت یک بار چشم خود را از کامپیوتر گرفته و به رنگ سبز فضا نگاه کنید.

اسکای اسکرپر

رنگ سبز آبی دکوراسیون اتاق کار

رنگ سبز و آبی برای دکوراسیون اتاق کار مناسب هستند و رنگ سبز آبی که ترکیبی از هر دو است، به دلیل آرامشی که دارد و یادآور اقیانوس است، انتخاب خوبی برای دکوراسیون اتاق کار محسوب می شود. این نکته هم قابل ذکر است که رنگ سبز و آبی مناسب افرادی است که در محیط کار خود در حال آفرینش و خلاقیت و به دنبال ایده های نو هستند.

فراموش نکنید که چشم شما باید حداقل 40 سانتیمتر با مانیتور فاصله داشته باشد و زاویه دیدی مستقیم و یا از بالا به مانیتور داشته باشید. اگر حداقل روزی 8 ساعت با مانیتور کار می کنید، خوردن یک عدد سیب در روز را در برنامه غذایی خود قرار دهید.

با مراجعه به ویترین کالای چیدانه می توانید به دنبال مبلمان اداری، فرش، لوازم دکوری و یا هر اجزای دیگری که برای دکوراسیون اتاق کار خود لازم دارید، بگردید. 

نویسنده: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه