Chidaneh.com placeholder image

سقف کششی، کدام فضا کدام طرح؟

به قلم: تحریریه چیدانه

سقف: طراحی داخلی فضای مسکونی و اداری با پیشرفت های بسیاری روبرو است. یکی از عناصر جدیدی که دکوراسیون منزل، فضای اداری و تجاری راه باز کرده است، سقف کشسان و آسمان مجازی است. زمانی که تصمیم می گیرید سقف کشسان را به فضای مورد نظر خود وارد کنید، قطعا این فکر به ذهنتان می رسد که کدام طرح آسمان مجازی برای دکوراسیون شما مناسب است. ما در این مطلب فضاهای مختلف را به تفکیک بررسی کرده و طرح آسمان مجازی و سقف کشسان مناسب برای دکوراسیون فضاهای مختلف را معرفی می کنیم:

آسمان و پنجره مجازی کارانا
سقف کشسان آشپزخانه
آسمان و پنجره مجازی کارانا

قالیشویی ادیب

آشپزخانه با آسمان مجازی

چنانچه برای دکوراسیون آشپزخانه خود به دنبال انتخاب طرح سقف کشسان هستید، گروه آسمان مجازی و سقف کشسان کارانا طرح طبیعت و آسمان را پیشنهاد می کند. خصوصا در مواردی که پنجره خوبی در فضای آشپزخانه وجود دارد، از سقف کشسان برای امتداد دادن آسمان پشت پنحره و آوردن طبیعت به فضای داخلی خانه استفاده کنید. 

آسمان و پنجره مجازی کارانا
آسمان مجازی
آسمان و پنجره مجازی کارانا

دکوراسیون اتاق خواب با سقف کشسان

فضایی خصوصی تر و اختصاصی تر از اتاق خواب در خانه وجود ندارد. پس دکوراسیون اتاق خواب را به سبکی که دوست دارید طراحی کنید. برای سقف کشسان در دکوراسیون اتاق خواب دستتان باز است. گروه سقف کشسان کارانا پیشنهاد می کند به سراغ طرح های دلخواه خود بروید، طبیعت، کهکشان، شهر و طرح های خیالی برای دکوراسیون اتاق خواب مناسب هستند که البته به سلیقه شما بر می گردد. 

آسمان و پنجره مجازی کارانا
طبیعت در سقف مجازی اتاق
آسمان و پنجره مجازی کارانا

طرح آسمان مجازی در دکوراسیون پذیرایی

سقف کشسان در دکوراسیون پذیرایی باید با سبک دکوراسیون منزل تان هماهنگ باشد. زمانی که فضای داخلی شما به سبک کلاسیک طراحی شده، باید با احتیاط بیشتری به سراغ طرح های سقف کشسان استفاده کنید ولی برای سبک مدرن دکوراسیون می توانید گزینه های مختلف را انتخاب کنید. این نکته را فراموش نکنید که هماهنگی رنگ آسمان مجازی با وسایل و مبلمان در دکوراسیون پذیرایی هم هامیت بسیاری دارد. طرح های طبیعت برای دکوراسیون پذیرایی مناسب هستند. 

آسمان و پنجره مجازی کارانا
سقف کاذب اتاق خواب
آسمان و پنجره مجازی کارانا

اتاق خواب کودک با سقف کشسان

نمی توان منکر رویاپردازی و خیال های کودکان در طول روز شد. آنها دوست دارند جایی امن و آرام بنشینند و خیال پردازی کنند. اگر فرزند شما هم دارای روحیه خیالپردازی و رویابافی است، چه خوب است که فضایی اختصاصی برای او بوجود بیاورید تا در اتاق خود احساس آرامش زیادی داشته باشد. استفاده از سقف کشسان با طرح های انتزاعی و خیالی برای دکوراسیون اتاق کودک انتخابی مناسب است. البته به یاد داشته باشید که خواسته و روحیه فرزندتان در انتخاب طرح سقف کاذب و به طور کلی دکوراسیون اتاق کودک حرف اول را می زند.

آسمان و پنجره مجازی کارانا
آسمان مجازی در سقف
آسمان و پنجره مجازی کارانا

سقف های کشسان مطب پزشکی و آزمایشگاه ها

رفتن به مطب دکتر و ملاقات با پزشک در اکثر مواقع با استرس زیادی مواجه است. افراد ترجیح می دهند زمانی که در سالن انتظار هستند یا بر روی صندلی دندانپزشکی در حال معالجه هستند، حس آرامش بگیرند و نگرانی بابت آنچه پیش رو است نداشته باشند. سقف کشسان کارانا برای دکوراسیون مطب و آزمایشگاه  آسمان مجازی را پییشنهاد می دهد و برای القای حس بهتر در فضا نقوش آسمان و طبیعت انتخاب درست تری است.

آسمان و پنجره مجازی کارانا
آسمان مجازی در دکوراسیون اداری
آسمان و پنجره مجازی کارانا

آسمان مجازی اتاق کار

آنچه در دکوراسیون اتاق کار، فضای اداری و اتاق جلسات اهمیت دارد، برقراری حس امنیت و آرامش است. با توجه به این ماهیت به سراغ انواعی از سقف کشسان و آسمان مجازی بروید که این احساس را به افراد القا کند. با توجه به این نکته استفاده از طرح آسمان آبی و طبیعت با درختان انتخاب ایده آل است. اگر به سراغ نقش های انتزاعی و خیالی بروید ممکن است در جلسات کاری، نتیجه ای که مد نطر داشتید حاصل نشود.

آسمان و پنجره مجازی کارانا
سقف کشسان استخر
آسمان و پنجره مجازی کارانا

دکوراسیون استخر، آسمان مجازی طبیعی؟

استفاده از سقف کشسان در استخر و جکوزی گزینه های زیادی را برای شما به همراه دارد. علاوه بر اینکه از طرح های آسمان و طبیعت می توانید برای این فضا استفاده کنید، طرح هایی مانند آسمان شب که در تصویر بالا می بینید هم، زیبایی خوبی به فضای استخر شما می بخشد. آسمان پر ستاره رویای شیرین همه ماست.

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر این گروه به پروفایل اهالی فن آسمان مجازی و سقف کشسان کارانا در وبسایت چیدانه مراجعه کنید تا شماره تماس آنها نیز در دسترس شما قرار گیرد.

نویسنده: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
info_42507 در تاریخ 30 فروردین 1396
بهترین نوع سقف کشسان برژیک است چاپ روش خوب می شینه www.panidfloor.ir

ثبت دیدگاه