Chidaneh.com placeholder image

سوپر مارکت کابینت آشپزخانه، 6 معجزه کمبود فضا !

به قلم: تحریریه چیدانه

امروزه به دلیل کمبود وقت خریدهای هفتگی جای خود را به خرید های روزانه داده اند، جای دادن خرید های هفتگی و ماهانه، طبقه بندی و نظم دهی آن ها به نحوی که همواره در دسترس باشند و بودن شان فراموش نشود کمی دشوار است به خصوص اگر فضای کافی در کابینت خود برای این منظور نداشته باشید. برای حل این چالش اکسسوری های داخل کابینت و یا کابینت های سوپری می تواند بسیار به شما کمک کند. سوپر مارکت کابینت آشپزخانه معمولا فضای کمی را از اشپزخانه اشغال می کنند و در  کوچک‌ترین فضاها هم قابل استفاده‌اند و چون به صورت عرضی و یا ریلی باز می‌شوند وسایلی که در انتهای آن‌ها قرار گرفته‌اند نیز به‌راحتی قابل دسترسند. در این مطلب می خواهیم شما را با معجزه ی کابینت سوپر مارکت دار در آشپزخانه آشنا کنیم با ما همراه باشید. 

ثمین موسوی
آشپزخانه سفید مدرن
ثمین موسوی

تابلو فرش ریحان

Mr.
مدل کابینت آشپزخانه و تجهیزات جانبی مدرن
Mr.

کابینت سوپر مارکت دار چیست؟

کابینت سوپری به طور کلی به یک انباری متحرک گفته می شود که در هر بخش آشپزخانه می تواند به شکل خاصی آن را طراحی کرد. در واقع برای استفاده بهینه از فضای آشپزخانه و طبقه بندی و نظم دهی به اقلام مختلف کابینت های سوپر مارکت دار در طراحی آشپزخانه محبوب شدند. این سوپرها در نوع اکسسوری و کابینت می باشد که می توانید نوع اکسسوری آن ها را برای فضای کابینت خود در نظر بگیرید. کابینت سوپرمارکت دار به دو دسته تقسیم می شود:

  • کابینت سوپری ضروری
  • کابینت سوپری زینتی

طراحی سوپر مارکت در کابینت آشپزخانه

انواع مدل کابینت سوپرمارکت دار

کابینت سوپری مواد غذایی

به طور کلی سوپری ها و اکسسوری هـای آشپزخانه، به دو دسته تقسیم می شوند که یا به عنوان اکسسوری های ضروری مطرح هستند و یا جنبه زیبایی و تجملاتی دارند. کابینت سوپری مواد غذایی از دسته اول هستند که مدل های مختلف آن برای طبقه بندی انواع مواد غذایی در فضای کابینت مورد استفاده قرار می گیرد و باعث می شوند اقلام خود را به راحتی در دسترس داشته باشید. کابینت سوپری مواد غذایی معمولا در نزدیکی یخچال قرار می گیرند و مواد غذایی که نیاز به دمای محیط دارند را در خود گه می دارند. 

مطلب پیشنهادی: 8 اکسسوری کابینت که در آشپزخانه کوچک معجزه می کنند!

[[nid:94234]]

کابینت سوپری ظروف 

کابینت سوپری ظروف یکی از تجهییزات داخلی کابیت از نوع دوم است که علاوه بر ایجاد زیبایی ظاهری برای فضای داخلی کابینت، سبب می شود که ظروف چینی و شکستنی شما ایمن تر در فضای کابینت تان قرار گیرد. 

کابینت و طراحی داخلی متین کیا
اکسسوری کابینت آشپزخانه
کابینت و طراحی داخلی متین کیا

کابینت سوپری کنار گاز 

نوع دیگر کابینت های سوپری که معمولا در کنار گاز قرار می گیرند و برای جایگذاری ادویه ها و یا روغن ها و سایر اقلام مورد نیاز برای پخت و پز مورد استفاده قرار می گیرند، این سوپری ها معمولا کوچک تر و کم عرض تر از سایر سوپر مارکت کابینت آشپزخانه در دکوراسیون آشپزخانه می باشد. 

مطلب پیشنهادی: 10 ایده خلاقانه در کابینت آشپزخانه برای جا ادویه ای!

کابینت و طراحی داخلی متین کیا
طراحی و ساخت کابینت چوبی
کابینت و طراحی داخلی متین کیا

کابینت سوپری مواد شوینده 

نوع دیگری از مدل سوپر مارکت در کابینت آشپزخانه، اکسسوری های نظم دهنده مواد شوینده می باشد که معمولا در کنار ماشین لباس شویی و یا ماشین ظرف شویی و یا فضاهایی خدماتی اینچنینی قرار می گیرد کابینت سوپری موادشوینده می باشد. برای این منظور می توان از سبد ریلی داخل کابینت هم استفاده کنید و به مواد شوینده ی خود نظم ببخشید. 

مطلب پیشنهادی:اکسسوری کابینت آشپزخانه، این 4 تا معجزه می کنند!

[[nid:94235]]

سبد ریلی داخل کابینت 

سبد ریلی داخل کابینت از انواع سوپری های الحاقی پرطرفدار به کابینت ها می باشند که می توانید خودتان سوپری مناسب آشپزخانه تان را خریداری کرده و داخل کابینت تان نصب کنید و لوازم و وسایل شوینده ی خود را در آن جای دهید معمولا این سبدهای اینچنینی زیر سینک قرار می گیرند که می توانید سطل زباله تفکیک شده را هم در کنار ان ها در نظر بگیرید. 

“برای سفارش انواع مدل کابینت سوپرمارکت دار به اهالی فن چیدانه مراجعه نمایید"

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه