Chidaneh.com placeholder image

جای یخچال ساید را چگونه با یخچال معمولی پر کنیم؟

به قلم: تحریریه چیدانه

دکوراسیون آشپزخانه: ما به خانه جدید نقل مکان کرده ایم که جای یخچال در آشپزخانه مربوط به یخچال ساید بای ساید است. ولی مسئله اینجاست که یخچال ما معمولی است و اگر در جای یخچال ساید قرار بگیرد فضای خالی کنار آن ظاهر بدی به دکوراسیون آشپزخانه می دهد. برای این فضای اضافی در جای یخچال ساید چه کار می توان کرد؟

جای یخچال در کابینت

سرویس خواب بالسا

با شرایط توصیف شده باید قدردان این بود که یک فضای مناسب و ایده آل به فضای آشپزخانه شما اضافه شده است. بهترین کار این است که از کابینت ساز حرفه ای بخواهید تا برای فضای باقیمانده طبقه و قفسه هایی هم رنگ و با جنس مشابه کابینت آشپزخانه بسازد. قفسه کابینت را می توانید به صورت رو باز یا دردار داشته باشید. در هر آشپزخانه ای وجود قفسه های مختلف برای نگهداری وسایل کوچک، ادویه، حبوبات و مانند آنها لازم است.

جای یخچال در آشپزخانه

این نکته را هم در نظر بگیرید که یخچال درون کابینت نیاز به فاصله مشخص یعنی حداقل 15 سانتی متر از دیوار دارد تا گردش هوا در موتور یخچال و سیستم تهویه آن به راحتی صورت گیرد و کندانسور کارایی مناسب خود را داشته باشد.

برای ساخت کابینت به افراد متخصصی که به عنوان اهالی فن در چیدانه وجود دارند، رجوع کنید. شما هم می توانید سوالات خود را در قسمت افزودن دیدگاه در پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید.

نویسنده: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه