Chidaneh.com placeholder image

پربازدیدترین محصولات اهالی فن چیدانه در فروردین 96!

به قلم: تحریریه چیدانه

با اینکه این روزها از تب و تاب خریدهای نوروزی و خریدهای عید کم شده است، اما هنوز هستند کسانی که بسیاری از خریدهای خانه خود را به بعد از عید موکول کرده باشند. بسیاری هم با گشت و گذار در اینترنت به دنبال خرید کالاها و محصولات مورد نیازشان بودند. در همین راستا می خواهیم در این مطلب از چیدانه به معرفی 10 کالای پربازدید چیدانه در فروردین 96 بپردازیم. پس با ما باشید تا با پربازدیدترین محصولات اهالی فن چیدانه در فروردین 96 آشنا شویم.

چینی زرین ایران
سرویس غذاخوری گلدن لوتوس
چینی زرین ایران

سرویس خواب بالسا

1. سرویس غذاخوری

بدون شک یکی از الزامات هر خانه و آشپزخانه ای سرویس غذاخوری می باشد. سرویس های غذاخوری علاوه بر الزام حضورشان، نقش دکوری را هم برای آشپزخانه ایفا می کنند. به همین دلیل بسیاری از خانم ها به طرح این سرویس ها توجه بسیار زیادی می کنند.

[[nid:108727]]

2. میز تحریر

این روزها نمی توان به راحتی از کنار حضور میز تحریر در خانه گذشت. این میزها هم به کار بزرگ تر ها می آیند و در اتاق کار جا خوش می کنند، هم برای جوان ترها و نوجوانان کاربردی و مناسب هستند. بنابراین انتخاب طرح و مدل و جنس این میزها از اهمیت و اولویت بالایی برخوردار است.

گرند گل
گیاه برگ بیدی پایا آذین
گرند گل

3. گل و گیاه خانگی

در بسیاری از خانه های آپارتمانی، به علت نبود فضای کافی برای کشت و پرورش گیاهان، معمولا از گل و گیاه آپارتمانی استفاده می کنند. این نوع گیاهان به نور کمتری احتیاج دارند و مناسب رشد در فضاهای تقریبا بسته ای مانند آپارتمان هستند. بنابراین بسیاری از افراد به دنبال شناخت و خرید این گیاهان هستند و در انتخاب طرح های خود حساسیت زیادی به خرج می دهند.

قفسه کتاب استودیو میم

4. کتابخانه چوبی

حضور کتابخانه در هر خانه ای بسیار ضروری و مهم است. متاسفانه امروزه در بسیاری خانه ها کمتر شاهد حضور کتابخانه هستیم. اما همانطور که در تصویر بالا می بینید، داشتن یک کتابخانه چوبی به این زیبایی می تواند حال و هوای دکوراسیون داخلی خانه را به تمامی زیر و رو کند.

[[nid:108580]]

5. مبل راحتی

انتخاب طرح و رنگ و مدل مبل کاملا بستگی به سلیقه شخصی ساکنین خانه دارد. اما در کل در میان انواع مدل های مبلمان، مبل راحتی به علت تنوع و همه گیر بودن خریداران بیشتری را به خود جذب می کند. در انتخاب مبل باید به پارامترهای مختلفی از جمله جنس چوب یا فلز به کار رفته، جنس و طرح رویه مبل، بزرگی یا کوچکی آن و … توجه ویژه ای کرد.

باکس جاقاشقی و ماگ

6. جا قاشقی

یکی از محصولات پربازدید چیدانه که طرفداران خاص خود را دارد، باکس جا قاشقی و ماگ است. این محصول زیبا و خاص و کاربردی، دارای طرح و رنگ متفاوتی بوده و برای طبقه بندی و نظم دهی سرویس قاشق چنگال و لیوان بسیار مناسب می باشد. این محصول ضد آب بوده و بسیار مقاوم است.

استودیو معماری نبیکو
میز کنسول چوبی تارمه کد B1020
استودیو معماری نبیکو

7. میز کنسول

میزهای کنسول چوبی با طراحی های زیبا یکی از عناصر جذاب و جدید در دکوراسیون اتاق نشیمن به حساب می آیند. این میزها نه تنها از لحاظ زیبایی بلکه از نظر کاربردی هم گزینه ی خوبی برای منزل شما می باشد. این محصول خاص و پربازدید مناسب فضاهای مختلف خانه می باشد.

مبل
مبل کلاسیک ,ونوسا venusa
مبل

8. مبل کلاسیک

سبک کلاسیک برای دکوراسیون خانه وقار و زیبایی را به خانه می آورد. استفاده از مبل کلاسیک مورد پسند بسیاری از ایرانیان است. برای آنکه مبلمان کلاسیک زیبایی دوام بیشتری داشته باشد و نیازی به تغییر در مدت زمان کوتاه نباشد، استفاده از رنگ ‌های خنثی مانند کرم، بژ، خاکستری مایل به قهوه ‌ای و قهوه‌ ای مایل به زرد پیشنهاد می شود.

هوم دکور
مبل سه نفره
هوم دکور

9. کاناپه 

در هر خانه ای کاناپه ها طرفداران خاص خود را دارند. برخی از کاناپه ها سه نفره و برخی دیگر چهار نفره هستند و علاوه بر نشستن، مناسب دراز کشیدن و استراحت طولانی مدت هم هستند. این کاناپه راحتی دارای پایه چوبی و روکش پارچه ای می باشد.

مبلمان آفر
میز ناهار خوری آفر مدل ونتا
مبلمان آفر

10. میز و صندلی ناهارخوری

آخرین مورد از 10 محصول پربازدید چیدانه در فروردین ماه، ست میز و صندلی ناهارخوری است. این ست زیبای چوبی دارای طراحی خاص و منحصر به فردی است و در عین سادگی، زیبایی را در خود به نمایش گذاشته است.

شما خوانندگان عزیز و محترم چیدانه می توانید برای دیدن محصولات فراوان و مختلف و متنوع، به بخش کالاهای چیدانه رفته و پس از دیدن محصولات مختلف و انتخاب آن ها، با سازندگان و ارائه دهندگان هر کالا تماس بگیرید و در ارتباط باشید.

نویسنده: معین قوی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه