گل ‌مصنوعی برای تزیین خانه، انتخاب درستیه؟

گل ‌مصنوعی برای تزیین خانه، انتخاب درستیه؟

به قلم: تحریریه چیدانه

من برای نگهداری از گل‌های طبیعی در خانه کمی تنبل هستم. به نظر شما استفاده از گل مصنوعی برای تزیین خانه به چه شکل باشد تا فضا را نازیبا جلوه نکند؟ همچنین برای تمیز کردن آنها باید چه کار کرد؟ برای اینکه بتوانید گل‌های مصنوعی را به چیدمان خانه خود بیاورید، باید به روز باشید. در ادامه مطلب درباره به کارگیری گل مصنوعی در تزیین خانه، بیشتر می‌گوییم.

گل ‌مصنوعی برای تزیین خانه ارکیده

سرویس خواب بالسا

نحوه استفاده از گل ‌مصنوعی برای تزیین خانه

باید در نظر داشته باشید که در سال‌های پیش استفاده از گل مصنوعی در خانه طرفداران بیشتری داشت و شاید شما هم تعدادی گل از آن دوران دارید. ولی باید گفت که این گل‌ها عمر خود را کرده‌اند و دیگر برای دکوراسیون‌های امروزی مناسب نیستند. اما اگر به گل‌های مصنوعی علاقه‌مندید و زمان و فرصتی برای رسیدگی به گل‌های طبیعی ندارید؛ پیشنهاد ما خرید گل مصنوعی برای تزیین خانه است.

مطلب پیشنهادی: طراوت یک خانه با ‌سبدهای آویزان گل

  • شما می‌توانید گل های زیبایی را در بازار و فروشگاه ها پیدا کنید که شباهت زیادی با گل های طبیعی دارند. همچنین اگر چند شاخه از آنها را درون گلدان و روی کابینت، میز جلو مبلی یا میز ناهارخوری خود قرار دهید، جلوه ای از گل های شاخه‌بریده طبیعی را به خانه خود می‌آورید. یادتان باشد که گل های مصنوعی هم مانند تمام وسایل دیگر خانه، نیاز به تمیز کردن دارند.
  • روش دیگری که وجود دارد این است که گل‌های مصنوعی را داخل محلول رقیق‌شده آب و مایع ظرفشویی بشویید. به جنس گل مصنوعی خود دقت کنید. اگر با شستن شل و به ظاهر پژمرده شد، از آهار استفاده کنید. برای این‌کار از نشاسته ذرت یا پودر ژلاتین در مقداری آب استفاده کنید. همچنین برای حل‌شدن ژلاتین نیز لازم است کمی آن را حرارت دهید.

در ادامه عکس‌های بیشتری از گل‌های مصنوعی زیبا و شیک را ببینید.

گل مصنوعی و شکوفه برای تزیین خانه

گلهای مصنوعی شاخه بریده برای تزیین خانه

گل مصنوعی لاله برای تزیین خانه

گل زیبا و شیک مصنوعی شاخه بریده

گل مصنوعی ارکیده برای تزیین خانه

گل مصنوعی برای تزیین خانه

گل ‌مصنوعی رز برای تزیین خانه

شکوفه بهاری ‌مصنوعی برای تزیین خانه

گل ‌مصنوعی لاله برای تزیین منزل

گل شاخه بریده برای تزیین خانه

گل شاخه بریده زیبا برای تزیین خانه

گل شاخه بریده برای تزیین منزل

کلام پایانی

در این مطلب از چیدانه، درباره نحوه استفاده از گل مصنوعی برای تزیین خانه صحبت کردیم. شما می‌توانید سوالات خود را در قسمت دیدگاه کاربران، در پایین صفحه با ما در میان بگذارید. از سوی دیگر به بخش خانه‌داری بروید و با روش های متنوع برای تمیز کردن وسایل بیشتر آشنا شوید.

نویسنده: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه