Chidaneh.com placeholder image

تزیین بوفه آشپزخانه، چه طوری قشنگ تره؟

به قلم: تحریریه چیدانه

دکوراسیون آشپزخانهویترین آشپزخانه یکی از عناصر و جزییات چشمگیر فضای آشپزخانه است که با تزیین درست و اصولی به سادگی می تواند ظاهر آشپزخانه ی شما را دگر گون کند. تزیین بوفه آشپزخانه موضوعی سوالی است که امروز یکی از کاربران چیدانه مطرح کرده است، شاید این سوال دغدغه ی شما عزیزان هم باشد پس با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.  

کابینت ایشکاب
کابینت چوبی ایشکاب
کابینت ایشکاب

تابلو فرش ریحان

سوال: من ویترین آشپزخانه ام به پذیرایی خانه مشرف است، می خواستم بدونم که برای تزیین بوفه آشپزخانه از چه لوازمی استفاده کنم؟
پاسخ: برای تزیین ویترین آشپزخانه ابتدا به سبک فضای دکوراسیون تان توجه کنید به خصوص اگر ویترین کابینت آشپزخانه شما به فضای نشیمن تان مشرف است. برای تزیین ویترین آشپزخانه می توانید با توجه به سبک دکوراسیون تان از دکوری های مدرن و یا کلاسیک استفاده کنید.

[[nid:114260]]

مسعود خلیفه
بشقاب سفالی منقوش طرح تاریخی
مسعود خلیفه
نقره سازی گوتیک
گلدان یک پارچه
نقره سازی گوتیک

دست ساخته های چوبی پادما
گلدان لبه پوستی پادما
دست ساخته های چوبی پادما
مجموعه تخصصی سفال وسرامیک سهیل
چالی بلندنقش ماهی سفال وسرامیک سهیل
مجموعه تخصصی سفال وسرامیک سهیل
فروشگاه آنلاین مدیسه
سرویس گلاب پاش خاتم
فروشگاه آنلاین مدیسه

فروشگاه آنلاین مدیسه
مجسمه هدیه ما WILLOW TREE مدیسه
فروشگاه آنلاین مدیسه
فروشگاه اینترنتی شیک و تک
فانوس تزئینی فانتزی
فروشگاه اینترنتی شیک و تک
آتلیه شمسه
گلدان فانتزی
آتلیه شمسه

دکوری هایی کریستال، چوبی، شمع های دکوراتیو، لوازم دکوری در یک تم رنگی و یا ظروف چای خوری و قدیمی…. گزینه هایی است که می توانید به سادگی از آن برای تزیین بوفه آشپزخانه خود استفاده نمایید توجه داشته باشید که از لوازم دکوری به صورت محدود و جزیی استفاده کنید تا جلوه ی خود را در محیط از دست ندهند به خصوص اگر فضای آشپزخانه و دکوراسیون شما کوچک است. ۱۶ اشتباه رایج در طراحی دکوراسیون آشپزخانه مطلبی است که اصول صحیح دکوراسیون آشپزخانه را برای شما بازگو می کند با مراجعه به آن می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

برای ساخت کابینت و ویترین آشپزخانه به افراد متخصصی که به عنوان اهالی فن در چیدانه وجود دارند، می توانید رجوع کنید. شما هم می توانید سوالات خود را در قسمت افزودن دیدگاه در پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید.

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه